Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4317 | Broj poruka: 50760

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


kontracepcija i povraćanje


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

maslacak01

04.05.2009. 22:05

Pilule pijem u 21h, sinoć sam normalno popila 5. pilulu iz pakiranja u 21h i negdje oko 22:45h sam povraćala. U tom trenutku nisam shvatila da je proslo samo 1sat i 45min od kad sam popila pilulu i nije mi palo napamet da popijem drugu. Danas sam oko 17h shvatila da je proslo tako malo vremena između pijenja pilule i povraćanja, i to da sam ju vjerojatno povratila,pa sam popila odmah drugu(danas oko 17h) i veceras u 21h mislim normalno opet popiti pilulu. Strah me je jer sam imala odnos na 5.dan ciklusa(dan prije nego sto sam pocela piti ovo pakiranje pilula) i sada je ispao problem vec sa 5.pilulom sto ne znam da li se uspjela apsorbirati ili nije prije povraćanja. Zanima me postoji li vjerojatnost trudnoće i jesam li dobro napravila sto cu danas ukupno popiti dvije pilule? Da li da se obratim svojoj ginekologici? Ona radi tek sutra popodne, pa sam se zato obratila Vama da mozda vec prije nego sto uspijem doci do nje dobijem odgovor! Unaprijed zahvaljujem!

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

04.05.2009. 23:40

A koliko vi mislite da spermiji žive u rodnici, zauvijek happy? Piše u temi Pročitajte temu Pilula za dan poslije - najčešća pitanja. Sve ste dobro napravili, sad samo koristite kondom 2 tjedna.

maslacak01

05.05.2009. 09:50

Sad ste me lijepo smirili. To sam ja i razmišljala da je proslo 5 dana od odnosa do povraćanja (odnos sam imala u utorak,a povraćala sam u nedjelju), ali sam svejedno željela čuti stučno mišljenje. Hvala Vam na tome!
Samo bih Vas još htjela pitati, jer sam to pročitala u nekom od Vaših odgovora, da li ja sad pijem ovaj mjesec 20 dana pilule,umjesto 21? Ili moram kupiti novo pakiranje samo zbog te jedne pilule?
Budući da sam ja studentica farmacije, malo sam danas proučavala farmakokinetiku drospirenona i etinilestradiola(pijem Yasmin), pa sam vidjela da je apsorpcija i jednog i drugog brza i da se max.konc. u krvi postiže za 1-2 sata nakon oralne primjene, što bi značilo da se meni prije povraćanja vjerojatno velika količina apsorbirala. Mene su zabrinule upute za Yasmin gdje piše da ako se povraća unutar 3-4 sata da se uzima kao da pilula nije popijena. Ali dobro, Vi ste me smirili s rečenicom:Što je mislim koliko spermiji žive!happy To je bilo ono čemu sam se nadala da ćete reći.happy
Hvala Vam još jednom i više Vas neću zamarati! happy

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

05.05.2009. 12:30

Pa da, zbog brze apsorpcije doktori i preporučuju novu tabletu ako prođe manje od dva sata.
Da, ovaj mjesec ciklus dvadeset dana i normalna pauza, ne kupujte novu kutiju.

kikica12

28.11.2009. 21:35

Postovani
Pocela sam piti cilest tablete po prvi put. Prvu tabletu popila sam prvog dana dolaska mjesecnice 22.11. Inace tabletu popijem svako jutro u isto vrijeme oko 9 ipo sati. Jucer i danas mi se dogodilo da sam povratila( 27.11 i 28.11). Oba dva dana povratila sam u vecernjim satima oko 17 sati navecer i 19 sati navecer. Pretpostavljama da se tableta apsorbirala e sad me zanima da li moram upotrebljavati dodatnu zastitu jer se u upstvima spominje neko pravilo od 7 dana? Unaprijed hvala

Dr. sc. Romana Dmitrović, dr. med.

29.11.2009. 14:15

Ne morate. Pročitajte temu Važne informacije.

xxxx

08.03.2011. 10:45

Poštovana,
pijem Diane 35.
u prošlom pakiranju sam zaboravila popiti 15. tabletu i popila sam ju nakon više od 12 sati tako da sam prema uputama o propuštenoj tableti nastavila sa slijedećim pakiranjem bez pauze. Jučer sam u 21h popila 7. tabletu drugog pakiranja, no pola sata nakon popijene tablete sam povraćala i dobila proljev i to se nastavilo cijelu noć i još nije stalo. Ne znam što da radim. Pročitala sam sve teme vezane uz ovo, ali nisam shvatila što ako mi se prolijev i povraćanje nastavi tako da ne mogu apsorbirati dodatnu zamjensku tabletu, niti današnju, niti sutrašnju tabletu? Da prestanem piti tablete i napravim pauzu? Zadnji spolni odnos bio je prije tjedan dana tako da pretpostavljam da mi zaštita nije narušena? Trebam li slijedeća dva tjedna koristiti kondom?

Natalija Beljo, dr. med.

09.03.2011. 20:25

Nemojte raditi pauzu nastavite piti dalje po shemi samo koristite cijeli ovaj ciklus kondom. Ne savjetujem pauzu da ne poremetite sve.

deprimo

19.04.2011. 18:05

Postovani

Pijem diane 35 vec 4 mjesec,prije nisam koristila nikakvu hormonsku kontrac. Desilo se da sam juce u 17h u vrijeme kad uzimam tablete ,to je 15 tableta po redu imala problema s zeludcem zbg lose hrane pa sam povratila nakon mozda 40 min. kad mi se je zeludac smirio popila sam dr tabletu oko 10 h navece ,i danas sam normalno opet popila tabletu u 17h,zanima me jesam li ispravno postupila?

Natalija Beljo, dr. med.

21.04.2011. 11:05

Jeste.

peyt

15.08.2011. 19:50

Poštovana doktorice, pijem Lyndinette 20, sad sam na 16. tableti. Popila sam tabletu oko 20 sati, no u 6 ujutro sam imala mučninu i obilno povračala. U uputama piše da nakon 4 sata tableta štiti za taj dan, ali da slijedećih 7 dana treba piti da bi zaštita bila kao na početku. Budući da je prošlo oko 10 sati, da li je tableta razgrađena i da li sam i dalje zaštićena normalno? Hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

16.08.2011. 19:50

Odgovorila pod topicom " povraćanje kontracepcije"

malamima

08.01.2012. 15:45

Poštovana doktorice,
pijem diane35 već 2 godine. Nikada nisam imala problema, do sinoć.
Tablete pijem u 21.20 svaku večer, a jučer, nakon popoijene tablete povraćala sam nakon nekih pola sata, znači tableta se nije apsorbirala. Radi se o 17. tabletici.
Danas oko 14 popila sam iduću tabletu, dakle 18. po redu, jer su tek tada prestale mučnine. Večeras u 21.20 nastavit ću normalno piti 19. tableto.
Znači da mi se ciklus sada smanjio s 21 na 20 dana.
Jesam li učinila dobro? I postoji li kakva opasnost od trudnoće? Moram li koristiti dodatnu zaštitu?
I na kraju, nakon zadnje tablete u utorak radim 7 dana pauzu i nastavim normalno piti?

Unaprijed hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

08.01.2012. 19:20

Dobro ste napravili, i napravite pauzu.

vana04

09.01.2012. 11:45

Poštovani,
pijem Logest pilule. U subotu sam oko 21 h popila 11. pilulu iz pakiranja, no nakon 15-ak minuta sam ju povratila. Drugi dan sam imala odnos bez dodatne zaštite, ali popila sam nakon toga, u 21 h, novu pilulu iz pakiranja. Danas sam se informirala i saznala da mi pilula od subote ne vrijedi,pa sad ne znam što učiniti. Hvala unaprijed!

Natalija Beljo, dr. med.

10.01.2012. 22:25

Sad pijete do kraja i preskačete pauzu .

zbunjena15

12.05.2012. 04:05

Naime pijem Diane 35 i vec 7 dana povracam 6h nakon uzimanja tablete....i sad, ja znam da u uputama pise da je smanjen ucinak ako se povrati u roku 3-4h nakon pijenja, ali me ipak grize sumnja da se mozda ipak nisu svi aktivni sastojci apsorbirali ni 6 h nakon uzimanja....

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.05.2012. 02:45

Poštovan 2 do 3 sata dovoljno je za apsorpciju lijeka. Ne brinite.

nataša6

21.05.2012. 16:55

Poštovani,
pijem Lindynette već 4 mjeseca.Ovaj mjesec mi se desilo da sam nakon 3. popijene pilule povraćala u roku od 2 sata i 40 min.Koristila sam dodatnu zaštitu sljedećih 10 dana ,no sad me brine da se ovulacija možda nije desila tog 11. dana kad sam imala nezaštićeni odnos.Trebam li se brinuti zbog moguće trudnoće?
Molim vas za odgovor!

Dejan Šakoronja, dr. med.

21.05.2012. 19:10

Poštovana, mislim da ne.