Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4317 | Broj poruka: 50760

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


ellaone


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

luna21

09.10.2012. 17:10

Poštovani,

zadnja menstruacija je bila 24.09., odnos pri kojemu je pukao prezervativ se dogodio 07.10., dakle 14. dan ciklusa. Tabletu ELLAONE sam popila 15 sati nakon odnosa.
prethodno sam uzimala kontracepciju (Evra) no zadnji mjesec sam prestala pa je menstruacija dosla tek 36.dan.
Trebam li brinuti, mogu li ostati trudna?

luna21

10.10.2012. 00:05

Postovani, upravo sam prokrvarila, a 16.dan ciklusa je. Ellaone sam popila u nedjelju oko 17 sati, trebam li brinuti? Prije koristenjq kontracepcije cikluso su mi bili kratki i ucestali, molim vas za pomoc, unaprijed hvala.

Nataša Šemnički, dr. med.

10.10.2012. 10:50

luna21 ,

mislim da ne morate brinuti.
Sve ste isparvno učinili.

l.p.

luna21

10.10.2012. 23:30

Postovana, to krvarene traje i danas ali je jako malo tako da mislim da to nije menstruacija, iako je prisutna bol kao i za vrijeme menstruacije. Zanima me je li to krvarenje samo nuspojava tablete, kada mogu ocekivati menstruaciju? Trebam li se zbog ovog krvarenja javiti ginekologu? Unaprijed hvala na odgovoru.

Nataša Šemnički, dr. med.

11.10.2012. 16:25

luna21 ,

menstruacija može doći u očekivano vrijeme ali i kasniti do 10-tak dana.
Ako više zakasni javite se ginekologu.

L.p.

stepskivuk

15.04.2013. 19:25

Postovani,

Je li opasno piti duphaston dva tjedna nakon ellaone?.s tima da nakon ellaone nisam dobila menstruaciju..

Dejan Šakoronja, dr. med.

15.04.2013. 21:45

Nije opasno.

catalea

27.04.2013. 21:55

poštovani,

16og dana ciklusa sam imala nezašticeni odnos, zanima me do kada mogu popiti hitnu kontracepciju danas je vec 4 dan i dali se moze dobit bez recepta??
Hvala na odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

28.04.2013. 15:00

Do pet dana od nezaštićenog odnosa. Naravno svakim satom bliže tom roku je djelotvornost manja.
Naravno da ne može bez recepta.

tatumka

19.08.2013. 15:35

Poštovani,
Imala sam treći odnos s deckom istoga dana oko osam navecer. Odnos nije niti tri minute potrajao ,a kondom je puknuo,dakle nije bio nit blizu vrhunca. Uspanicarili smo se i otišla sam po ellaone tabletu na recept iako mi je ginekologica savjetovala da ne pijem. Popila sam ju iduci dan oko pola dva popodne 16.8. Inace zadnja menstruacija mi je bila 31.7 a odnos smo imali 15.8,a ciklusi su mi oko 30 dana.Kada bi mi trebala stic menstruacija posto mi je ona rekla da bi trebala unutar 3,4 dana ,a sad je vec 4.dan i nista?
Jeli ta izazvana menga znak da do oplodnje nije došlo?Dali bih nakon te trebala dobit jos jednu krajem mjeseca? Kolike su šanse da ostanem trudna? Stvarno sam panicar i molila bih vas za odgovor...
Unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.08.2013. 16:20

Obično bude krvarenje nakon sedam dana od uzimanja. Menstruaciju trebate dobiti na vrijeme.

kontesoro

20.08.2013. 01:15

Poštovani!
Znam da ovo nije tema foruma, ali nisam znala gdje da se drugdje uključim, a prilično mi je hitno. Partneru su se na spolovilu pojavili neki prištići i sve to ga svrbi, dok sam ja i prije patila od svraba. Prije nekoliko mjeseci bila sam sa drugim partnerom. Možete li mi molim Vas reći o čemu je otprilike riječ i ima li to veze sa prošlim partnerom.

Hvala unaprijed!

tatumka

20.08.2013. 01:15

Hvala,ali zanima me jel to menstruacija uzrokovana tabletom ili moja normalna?
Takodjer mogu li dobit odgovor na pitanje o trudnoći?
Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.08.2013. 09:50

Kontesoro, neka proba mazati Canesten kremom kroz par dana izvana.

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.08.2013. 09:50

Tatumka, krvarenje ćete dobiti kroz sedam dana od popijene Ellaone tablete a menstruaciju u očekivano vrijeme oko 1.9.
Ne bi trebali doći do trudnoće svakako.

tatumka

20.08.2013. 18:25

Hvala puno happy
Jos sam htjela pitati jel nuspojava tablete konstantna bol u doljnjem dijelu leđa ili da odem napravit urinokulturu jer sam prije tj dana imala upalu mjehura pa da nebi bilo da je prešlo na bubrege?!

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.08.2013. 22:05

Bol nema veze s uzimanjem pilula. Svakako napravite urinokulturu.

tatumka

26.08.2013. 16:05

Poštovani,jel moguce da ta tableta ellaone ne djeluje? Tj da zakaže?Proslo je sad vec devet dana od uzimanja,a jos nista...mene boli prednja strana kao i kad bih trebala za pravo dobiti,pa ne ramumijem šta se dešava?!!!

Dejan Šakoronja, dr. med.

26.08.2013. 21:45

Dakako da je moguće. Ništa nije stopostotno.

tatumka

27.08.2013. 01:00

Kako je to moguce?sta da radim?