Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4256 | Broj poruka: 50059

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Lindynette 20


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Natalija Beljo, dr. med.

02.02.2012. 22:25

Zaštitia je ista i mogli ste preskočiti pauzu, ali sad dalje po shemi.

Serendipity

05.02.2012. 13:10

Unazad 2mjeseca me počelo probadati u prsima.. s desne i lijeve strane na gornjem i srednjem dijelu pluća pri jačem udisaju i izdisaju a nekad i samo od sebe...te gore je ako sam pogrbljena.Bila sam i kod pulmologa i išla slikati pluća no nije nađeno ništa. Za 2 dana idem kod ginekologa da čujem njegovo mišljenje ali prije bi htjela i Vaše čuti.

Natalija Beljo, dr. med.

05.02.2012. 23:55

Može propadanje biti i od nepravilnog držanja , ali svakako ako bi se stanje pogoršavalo prekinite piti.

snjegovicka

12.02.2012. 21:30

Pri kraju sam prve kutije i primjetila sam da mi se na licu pojavljuje sve više bolnih potkožnih pristića koji ne odlaze tako brzo i smetaju me. Gotovo svaki dan izbije jedan. Trebam li prijeći na neke druge tablete?
Također, jedna tableta mi se rastopila u ustima prije nego sam uspjela uzeti vodu, pa sam je progutala u takvom tekućem stanju. Trebam li se brinuti i da li se time promijenio njen učinak? Ili je sve u redu i ne trebam dodatnu zaštitu kondomom do kraja kutije?

Natalija Beljo, dr. med.

13.02.2012. 21:30

Kako je tek početak organizam se privikava.

Serendipity

15.02.2012. 10:40

Bila sam kod svog ginekologa u vezi prije navedenih smetnji te mi je preporucio da ih prestanem uzimati.Rekao je da ih uzmem ovaj mjesec do kraja no sto bi se dogodilo da prekinem uzimati 3 dana prije zbog izrazenijih smetnji? I kako bi se onda racunao dolazak menstruacije drugi mjesec? Hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

17.02.2012. 00:35

Možete prekinuti i kad prokrvarite od tad računajte cca 28 dana do sljedeće.

Serendipity

20.02.2012. 22:25

Poštovana doktorice,
mene zanima pošto sam prekinula 2dana ranije s pilulama (17.2.sam trebala 'prokrvarit') ja sam 'prokrvarila' mrvicu 18.2. i dalje se ništa ne događa...dali ja onda od 18. računam cca 28 dana do prave menstruacije?
Lijep pozdrav

Serendipity

20.02.2012. 22:45

I da li biste mi mogli reci koliko treba da hormoni 'izadu' iz organizma?

Amelie_44

21.02.2012. 19:50

poštovana doktorice, pijem lindynette već duže vrijeme i sada sam prvi puta pila 2 blistera bez pauze. dobila sam normalnu menstruaciju i kad sam započela s novom kutijom primjetila sam iscjedak iz dojki..u kapljicama. da li je to zbog toga što nije bilo pauze i da li nemam razloga za nikakvu zabrinutost?
hvala

Natalija Beljo, dr. med.

21.02.2012. 21:35

serendipity Da od 18 i cca 3 mjeseca.
Amelie _44 Pratite pa ako bi se pojačalo javite se ginekologu.

Amelie_44

22.02.2012. 00:05

a mogu li isključiti trudnoću? uzimanje je bilo redovito isto kao i menstruacija

Amelie_44

22.02.2012. 20:30

molim vas, uklonite moju paranoju...

mice

23.02.2012. 11:40

Bok, mene zanima da li Lindynette izazivaju kakve nuspojave? Kao npr.pretjerani rast dlačica. Malo mi je čudno to jer su tablete 30-tak kuna, pa bi se htjela malo više informirat o njima.

LP

Natalija Beljo, dr. med.

23.02.2012. 22:15

Amelie_44 Možete isključiti trudnoću.
mice Nemaju takvih nuspojava , ali idu na teret fonda pa je zato takva cijena.

eleni13

25.02.2012. 01:10

Večer!
Počela sam uzimati Lindynette tablete prošli mjesec radi pokušaja smanjenja polipa. Nuspojave su mi bile svakodnevne,umjerene glavobolje. 24.2. u 5 h u jutro kad sam ustala popiti vode sam pala u nesvijest. Tu večer sam popila 2 piva, što inače na mene nema velikog utjecaja. Odmah sam kontaktirala svojeg ginekologa koji mi je rekao da normalno nastavim s terapijom i da se alkohol i te tablete ne bi trebale miješati, što ja prije toga nisam nigdje pročitala ili čula. :/ Ja sam odmah prestala s terapijom jer me uplašio pristup mojeg ginekolga koji mi prije prepisivanja tih tableta nije napravio potrebane pretrage,krv nisam izvadila već 4 god.... Zanima me, jesam li ispravno postupila? trebam li prije nastavka terapije otići na sve potrebne pretrage kod ginekologa da se uvjerim da mi nesvjestica nije izazvana tabletama i da mi one odgovaraju?

Natalija Beljo, dr. med.

25.02.2012. 16:55

Krvne pretrage svakako i onda počnite piti.

Serendipity

29.02.2012. 13:35

Za 2 tjedna tek idem vaditi hormone stitnjace..posto sam prekinula sa kontrac.pilulama zbog ubrzanog rada srca,umaranja,vrucina..sad mi se javila i nelagoda u vratu.Da li su mi pilule mogle poremetiti rad stitnjace te da li Vam je poznato da li se vracaju onda hormoni stitnjace u normalne vrijednosti nakon cca 2-3 mjeseca koliko treba hormknima da izadu iz organizma?

depresivko

29.02.2012. 13:35

Poštovana dr.Beljo, počela sam piti 16.2. prvu kutiju Lindynette 20 tableta, na prvi dan menstruacije...u početku sam osjećala strašne mučnine, a zadnjih par dana sam 'upala' u nekakvu depresiju, bez posebnog razloga...sve vidim crno, nemam volje za ništa, plačem kao malo dijete, strašno se osjećam. da li to ima veze sa ovim tabletama i hormonima, kako da si pomognem?sad patimo i ja i moj dečko. unaprijed hvala

malina91m

29.02.2012. 14:30

imam 21 godinu i treba da pocnem da koristim lindynette 20,a usput koristim i antidepresive (flunisan) da li to utice na efikasnost pilula ili ne.... moj ginekolog mi nije uradio nikakvu analizu krvi niti hormona nego mi je samo dao da pijem tableta. da li bih trebala to ipak da uradim?