Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4119 | Broj poruka: 48448

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Natalija Beljo, dr. med.

08.06.2010. 14:10

Ovo bi trebalo biti krvarenje prije mjesečnice jer ciklus je poremećen .

brain

25.07.2010. 15:45

molim vas za pomoc....
imao sam odnos s curom (i tad mi je pukao kondom)i sutra je odmah uzela tabletu za dan posle, i posle toga sledeca menstruacija joj je tad malo kasnila i malo duze trajala,a posle toga smo imali opet odnose i sad joj opet kasni vec peti dan,inace kaze da ima neredovite m.cikluse,pa da li je to posledica te tablete ili je razlog da se zabrinemo (mozda je trudna)

Natalija Beljo, dr. med.

26.07.2010. 20:31

ne znam zasto kad ste se jednom opekli zasto opet prakticirate isto, ne znam šta bih odgovorila , mjesečnicu računa po zadnjoj koja je bila isprovocirana pa je sad ciklus poremeće n ako ne dode za jos kojih 7 dana napravite test

hnina25

09.08.2010. 22:50

Poštovana,

zadnju menstruaciju imala sam 26.07., 07. 08. imala sam spolni odnos pri čemu je došlo do pucanja kondoma (prekasno smo skuzili). nakon sat vremena od spolnog odonosa uzela sam 3 tablete triquilara (crvenosmeđe) i za 12 sati još tri (pošto mi je bia ovulacija). sad me zanima kada mogu očekivati menstruaciju, da li će zbog tih tableta doci do kašnjenja i da li će mi poremetiti ciklus. inače ciklusi su mi 26-28 dana.

Unaprijed zahvaljujem,

Natalija Beljo, dr. med.

10.08.2010. 22:35

Da ciklus će se poremetiti i očekujte je krajem 08 mjeseca

minigirl

29.09.2010. 17:25

Poštovana!
Zadnju menstruaciju sam dobila 24.8., ciklus mi je redovit, uglavnom oko 28 dana. Ako računam ciklus 28 dana, plodni dani su mi mogli biti 7., 8. i 9.9. , a ja sam s dečkom spavala u noći s 10. na 11.9., oko 4 ujutro i opet oko 10 ujutro, bez zaštite, s time da on nije siguran je li svršio u mene. Oko 18h sam popila 3 Logesta, sljedeći dan u 8 ujutro još 4 i oko podne još 4 - dakle ukupno 11 Logesta unutar 32 sata od prvog odnosa.
S današnjim danom mi menga kasni 8 dana (trebala sam dobit 21.9.), grudi me bole, jajnici isto, dakle sve kao da ću dobit ali ništa. Prije 10 dana sam imala 4 dana smeđi iscjedak, ali ne mogu ga usporedit s menstruacijom (ipak ne bih rekla da je to bila krv), a i ako je to bila neka sitna menga, zašto me onda još uvijek sve boli kao da ću dobit (ili kao da sam trudna??) sad
Je li Logest ipak preslab da bi spriječio oplodnju, odnosno implementaciju već oplođenog jajašca u maternici?
Je li moguće da mi menga kasni i da me sve boli upravo zbog puno tih pilula? Planiram svakako kod ginekologice, ali ona je jako škrta na odgovorima, pa molim Vas za pomoć. Unaprijed hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

29.09.2010. 18:05

Sve Vas boli jer trebate dobiti, mjesečnica nakon tolikih Logesta (a i inače poslije day after) ne dođe na očekivani dana tako da nije ništa strašno što kasni i Logest je djelovao jer ste imali smečkasto nakon pad hormona.Tako da još malo pričekajte.

minigirl

01.10.2010. 15:25

Draga doktorice, napravila sam kućni test na trudnoću koji je ispao pozitivan. Je li moguće da Logest ipak nije djelovao, unatoč smeđem iscjetku ili je moguće da je test pozitivan zbog količine pilula? Ili sam ipak zaista vjerojatno trudna? sad

Natalija Beljo, dr. med.

04.10.2010. 11:15

Nekad testovi znaju pokazati i lazno pozitivan nalaz, Vi jedino morate biti sigurni da nije bilo mogućnosti prije ovog nesretnog dana šanse za trudnoću. Ono šta vam savjetujem je da se javite svom ginekologu radi UZV.

ivan87

17.11.2010. 13:40

POZDRAV
djevojka i ja smo imali spolni odnos pri kojem je pukao prezervativ...menstruacija joj je pocela 22.10-26.10...a mi smo imali spolni osnos 30.10...u roku 24h je popila postkoitalnu kontracepciju...6.11. pojavilo se krvarenje koje je trajalo 3 dana....
zanima me kada se moze ocekivati sljedeca mensruacija i dali ce kasniti?
lijep pozdrav

Natalija Beljo, dr. med.

18.11.2010. 10:40

S obzirom na izazvano krvarenje početkom 12 mjeseca.

jelacicpark

07.03.2011. 18:26

Pozdrav,
Djevojka i ja smo imali odnos 2.ozujka pri cemu je pukao prezervativ. Sutradan popodne ona je popila pilulu za jutro poslije po receptu lijecnika. Prosla menstruacija joj je zavrsila 9. ili 10. veljace, znaci iduca bi po normalnom ciklusu trebala biti jucer, danas, sutra. Do jucer je imala bolove u stomaku i ledjima kao i pred svaku menstruaciju, ali od jucer su bolovi polagano nestali, a menstruacije jos nema. Moje pitanje je, naravno, da li je to sve u redu i treba li se zabrinuti?
Unaprjed hvala na odgovoru

Natalija Beljo, dr. med.

07.03.2011. 21:25

Mjesečnica neća doći u vrijeme očekivane, tako da popila je na vrijeme , nema panike sad samo pričekajte.

mare4

06.05.2011. 15:15

Poštovana doktorice!

Imam samo jedno pitanje, jer me lagano panika hvata.
Imala sam nezaštićeni spolni odnos prošli tjedan i popila sam drugi dan cilest 3+3 nakon 12 sati. Menstruaciju sam trebala dobit 6.5. no došla je ranije 3 dana, prvi dan nije bila obila, drugi je dosta, a treci skoro ništa...inače imam dosta obilne menstruacije i traju mi oko 5 dana..znam da je moguće da je to zbog tableta, ali prije menstruacije nisam imala nikakvih naznaka da ću je dobit. U ponedjeljak (dan prije nego što sam dobila menstruaciju) sam povraćala...
sad moje pitanje...jel trebam paničarit ili je to sve u redu? iako ja mislim da je to sve u mojoj glavi psihički pa zato paničarim big-smile
hvala unaprijed na odgovoru

parkic

08.05.2011. 01:30

Poštovanje
Djevojka i ja smo imali nezaštićen odnos 18.03. (svršio sam u nju) i ona je popila tabletu Vikela otprilike 18-19h nakon odnosa. Vi ste rekli da ne brinemo i da će dobiti, ali da postoji mogućnost da će menstruacija kasniti. Zatim je 29.03. uradila test na trudnoću i bio je negativan. Odmah u srijedu naveče, sa 30. na 31.03. , ona je dobila menstruaciju. Za vrijeme menstruacije 02.04. imali smo zaštićeni odnos (koristio sam kondom), ali sam i svršio, ali kondom nije pukao, provjerio sam poslije. Poslije toga imali smo odnose još par puta, ali svaki put sam koristio kondom i nijednom nisam svršio. Danas je 07.05. i ona još nije dobila. Sad me interesuje da li je ona trudna ili joj kasni zbog te tablete, ili je neki drugi razlog, al' prvenstveno, da li je moguće da je trudna??? Molim vas da mi pomognete.
Hvala unaprijed happy

Natalija Beljo, dr. med.

08.05.2011. 01:35

Kako je mjesečnica trebala brzo doći niste ni trebali piti, ali nema panike ; ovo je izazvano krvarenje pa je kraće i došlo je ranije.( nekoliko dana od očekivane).

parkic

10.05.2011. 10:16

Molim vas da mi odgovorite na pitanje. Mnogo sam zabrinut sad.
Hvala još jednom

Natalija Beljo, dr. med.

10.05.2011. 15:55

Nažalos vaše pitanje je stiglo kad sam odgovorila na pitanje prija pa ga tek danas vidim. ne morate se brinuti imala je krvarenje iza Vikele , ova koju iščekuje može malo kasniti tako da neka još pričeka.

bellinna

01.06.2011. 12:05

Pozdrav,

s deckom sam imala spolne odnose 16. 04. i tada nam je puknu prezervativ, pa sam ja ujutro 17. popila vikelu. Mjesecnica koja je trebala doci 21. 04. dosta je tek 28. 04. nakon toga, 02. 05. smo imali odnose ponovo, sa prezervativom i sve je bilo uredu. Medjutim sada je vec 01. 06. a jos nisam dobila mjesecnicu. napravila sam test na trudnocu koji je bio negativan, doduse s drugim jutarnjim urinom. u velikoj sam panici, pa me zanima da li je vikela poremetila moj ciklus i da li ima uopce mogucnosti trudnoce? hvala

Natalija Beljo, dr. med.

01.06.2011. 13:35

Imali ste krvarenje iza Vikele tako da je sve ok. Doći će.