Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4335 | Broj poruka: 50807

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

11.05.2020. 13:55

Poštovana, to krvarenje je posljedica tablete.

Tabita

16.05.2020. 10:25

Posgovani


Pilulu ellaOne sam popila 01.05. nakon sto smo primjetili da je prezervativ nakon zavrsetka pukao i sadrzaj se razlio .Popila sam je odmah nakon 4 h od odnosa isti dan.
Zadnja menustruacija je bila 21.04.

Ocekivana, kroz upustva koja sam citala da kasni 7 dana ,medjutim meni se " poklapa" sa mojom uranila ili imitira menustruaciju ?
Dva dana jucer i danas blagoo rozo krvarenje ,nervoza , proljevi ,nadutost , akne ( inace karakteristike pms-a ). Moj ciklus ovako pocinje danima isto ali je obilan i bolan a sad nije.
Da li je ovo krvarenje koje je trebalo od pilule se desit ili normalna menustruacija ?

Kad da ocekujem narednu normalnu ?
Kakve su sanse za trudnocu ?
Hvala Vam
L.p.

Ivo Balenović, dr. med.

17.05.2020. 12:50

Poštovana, radi se o normalnoj menstruaciji. Iduća bi trebala nastupiti u uobičajenom periodu (ako je do sada dolazila na 28 dana, tako će i nastaviti)

21.09.2020. 20:00

Pozdrav.
Ja i decko imali smo spolni odnos 25.08,kad su meni bili plodni dani. Decko je koristio zastitu i mislim da nije ejakulirao i ako je vjv u malim količinama. Mući nas to sto se na kondomu pojavila neka bijela tekućina i decko je pretpostavio da je kondom pukao jer nije dobro istisnuo zrak s vrha. Nakon 2 dana popila sam tabletu za dan poslije(27.08). Menstrualni ciklus inace mi zapocinje 16. i uvijek na vrijeme. Sad sam jako zabrinuta jer kasni vec 5 dana bole me grudi, mucnine problemi s mjeruhrom itd. Jako sam zabrinuta da li je moglo doci do trudnoce i to sto kasni vec 5 dana. Bila bi jako zahvalna na odgovoru LP.

Ivo Balenović, dr. med.

22.09.2020. 13:55

Poštovana, pilula za dan poslije često poremeti ciklus, i vjerojatno je to uzrok kašnjenja. Ipak, za svaki slučaj savjetujem da uradite test na trudnoću.

22.09.2020. 18:30

Pozdrav evo test je negativan Ali kasni vec 7 dana. I dalje sam zabrinuta šta treba dalje.

Ivo Balenović, dr. med.

23.09.2020. 11:55

Trudnoću možete isključiti. Ako menstruacija ne bi nastupila u idućih tjedan dana javite se liječniku radi terapije kojom će se potaknuti krvarenje.

Lotus123

18.04.2021. 21:55

Poštovani!
6 dana nakon zadnje mjesečnice, odnosno 5.4. imala sam spolni odnos sa dečkom bez zaštite, ejakulirao je ali ne u mene. Dan nakon odnosno oko 36h kasnije(nisam bila u mogucnosti prije) popila sam Escapelle tabletu, 7 dana nakon što sam popila tabletu počela sam osjećati lagane bolove u donjem predjelu stomaka i taj isti dan se pojavio smeđi iscjedak slično kao pred mjesečnicu i nakon toga prelazio je u crvenkasti kao za vrijeme mjesečnice međutim, nije obilno kao mjesečnica i nakon mokrenja nekad bude, nekad ne, sljedeću mjesečnicu trebala sam dobiti 23.4. , pa me sada zanima je li taj iscjedak/krvarenje od tablete i je li moguća trudnoća, ako nije ejakulirao u mene i mogu li očekivati mjesečnicu 23. kada sam ju po pravilu trebala dobiti.

Ivo Balenović, dr. med.

19.04.2021. 09:50

Poštovana, taj iscjedak je najvjerojatnije bilo ovulacijsko krvarenje. Tabletu ste uzeli na vrijeme. Pričekajte menstruaciju.

jovana 1991

08.08.2022. 16:00

Postovani, ciklus sam imala 3 juna, popila sam escapelle 19 juna, bili su mi plodni dani. Sledeću menstruaciju sam dobila sa par dana kasnjenja 4 jula. Nakon toga 18 jula dobijam slabo krvarenje koje traje nedelju dana. Sada je 8 avgust i ja jos nisam dobila sledeci ciklus, kasni mi, inace dobijam oko 33 dana. Posle pilule sam uradila test, negativan, a odnose nisam ni imala do avgusta. Jel moguće da je to krvarenje u sredini narednog ciklusa od pilule? Kada da očekujem ciklus? Koliko treba da se vrati u normalu?