Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4335 | Broj poruka: 50807

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Liss21

11.09.2016. 11:55

Poštovani, zanima me dali ellaone pilula za dan poslije moze utjecati na daljne cikluse? Naime popila sam tu tabletu 4.7 nakon nezasticenog odnosa i menstruaciju prema kalendaru imala 19.7, a potom opet 14.8. Nakon toga sam imala nezasticen ponovljeni spolni odnos 22.7 i 27.7 ali momak nije ejakulirao u mene. Trebala sam dobiti 9.9. prema kalendaru po kojem sam dobila zadnje dvije, medutim menstruacija kasni. Imala sam blage bolove u grudima koje danas nemam, ali imam blage, jedva primjetne grceve u donjem dijelu trbuha. Test jos nisam napravila, zanima me kolika je sansa za trudnocom?

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.09.2016. 17:15

Ne tako dugo. Napravite test.

Milan_Jo

19.11.2016. 12:35

Postovana,
Zadnji dan poslednje menstruacije bio je 04.11, nezasticeni odnos je bio 11.11 popila je tabletu posle manje od 12 sati, 17.11 je dobila krvarenje koje traje evo vec treci dan. Zanima me da li ima razloga za brigu i da li je to menstruacija ili tek treba doci?

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.11.2016. 18:10

To je krvarenje od pilule. Menstruaciju trebate dobiti u očekivano vrijeme,.

mina001

25.11.2016. 10:35

Postovani, imala sam nezasticen odnos 6.11. na 14ti dan ciklusa, popila sam pilulu za dan poslije sjutra dan otprilike u okviru od 30 sati od odnosa. Nakon toga osim povremenih grceva u donjem dijelu stomaka i povecanih grudi nisam imala nikakvih nuspojava, nikakvo krvarenje. Menstruacija nije jos stizala, a trebala je 22.11. a od odnosa je proslo 18 dana. Trebam li biti zabrinuta? Hvala unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

25.11.2016. 20:20

Napravite test na trudnoću.

mina001

26.11.2016. 19:00

Postovani, uradila sam test i bio je pozitivan. Da li je rano da uradim ultrazvuk s obzirom da je trudnoca ako postoji stara dvije i po nedelje i ukoliko jeste kada bi trebalo da ga uradim?

Dejan Šakoronja, dr. med.

26.11.2016. 20:55

Nakon tjedan dana kašnjenja može se vidjeti trudnoća u maternici.

Konavoka21

06.12.2016. 00:25

Cijenjeni,
Godinama imam dugotrajne mjesecnice (znaju trajati i po 20 dana) i sretna sam kad mi traje 10-12 dana. Lijecena, ali zbog zdravstvenog stanja prekinula koristiti hormonsku terapiju.
15.9. imala sam mjesecnicu, a 25.9. pukao je kondom i popila sam 3 sata nakon toga ellaone tabletu. Sljedecu mjesecnicu sam dobila 7.10. (nikakvo krvarenje prije toga nije bilo, osim 2 dana prije mjesecnice par kapi dnevno sto je i inace kod mene bio obicaj). Opet sam dobila mjesecnicu 1.10. koja je trajala oko 10 dana. Nakon toga nista ... nisam dobila mjesecnicu. Nije bilo nezasticenih odnosa. Imala neku cudnu virozu zadnjih 20-tak dana gdje su mi se upalile sve rane i oziljci koje imam na tijelu (lomovi) i pila sam jake lijekove zbog te upale. Grudi su mi nabrekle odamah nakon ellaone i osjetljive su jos uvijek. Imam sve simptome kao da ce mjesecnica doci vec duze vrijeme. Molim Vas da mi odgovorite na sljedece: Da li je ovo sad kasnjenje mjesecnice hormonalni poremecaj ili ipak postoji mogucnost da ellaone nije djelovala i da sam trudna? Ili su samo lijekovi pomjerili mjesecnicu?

Konavoka21

06.12.2016. 11:45

Pogresno sam napisala. Zadnja mjesecnica je bila 1.11.
Upravo sam radila test za trudnocu i negativan je. Nisam napisala da imam 43 godine i mjesecnica mi je redovna ciklusa svako 24 dana.

Konavoka21

06.12.2016. 15:40

Pogrešno sam napisala:
Zadnja mjesečnica je bila 1.11.

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.12.2016. 22:20

Lijekovi su poremetili ciklus, ne radi se o trudnoći.

Konavoka21

20.12.2016. 18:10

Cijenjeni,
Javljam Vam se opet, jer mi mjesečnica ni ovaj put nije došla (zadnja je bila 1.11.). Napuhana sam, osjetljivih grudi. Imam valunge i čudna psihička stanja i svaki dan imam glavobolje. Znam reći će te mi da idem liječniku, ali sada mi je jako stresno na poslu pa nisam u mogućnosti dobiti slobodno vrijeme. Imam osjećaj da mi je ella one totalno poremetila hormonalnu ravnotežu. Trebam li biti zabrinuta ili će se s vremenom sve smiriti? Pretpostavljam da je sve to individualno. Otići ću svom liječniku prvom prilikom ili mi preporučate da idem žurno?

Dejan Šakoronja, dr. med.

21.12.2016. 10:10

Pričekajte još koji dan da nastupi. Imate smetnje pred menstruaciju.

Hana094

24.12.2016. 15:20

Postovani,
Da li postoji mogucnost da je test na trudnocu pokazao pogresan rezultat 30 dana nakon odnosa? (u meduvremenu nije bilo vise odnosa). Naime,30 dana nakon rizicnog odnosa (pukao kondom,decko svrsio) je test bio negativan aali menstruacije jos nema - inace su mi ciklusi neredovni : 20.1., 21.2., 2.4., 3.6., 9.7., 24.8., 24.10. - posljednja dakle prije tocno 2 mjeseca... i da kazem,nakon tog odnosa 5.11.sam nakon 24sata popila Vikela tabletu - tjedan dana nakon nje sam dobila dvodnevno krvarenje tocnije 14.11. Oprostite na duzem postu. Prema Vasem misljenju,postoji li mogucnost trudnoce??!? Kod ginek.sam nar.tek za 2tjedna. Hvaala unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.12.2016. 18:05

Ne radi se o trudnoći.

Tinamouse

02.01.2017. 23:35

Poštovani,
Vec sam Vam pisala ranije
Naime uzela sam Vikelu 26 sati nakon rizičnog odnosa
Menstruacija je bila 16.12.-20.12.
Medjutim 31.12. mi se pojavilo prvo nesto kao rozi iscjedak aa nakon sat vremena i obilnije krvarenje koje traje i danas
Nalik je menstrualnom,imala sam i blage bolove u stomaku ali mirisa nema kao inace
Sljedeća menstruacija bi trebala biti tek oko 14.1.
Da li je ovo sad krvarenje izazvano pilulom i kad da očekujem normalnu menstruaciju?
Nemam razloga za brigu od trudnoće?

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.01.2017. 13:45

Krvarenje je uzrokovano pilulom. Menstruacija u očekivano vrijeme.

haha_94

04.01.2017. 20:25

Postovani,

Ciklus mi traje 27 dana. Menstruacija mi je dosla 10.12., trajala do 16.12.
18.12. navecer sam imala spolni odnos, medjutim doslo je do zatajenja kontracepcije, te sam sutradan ujutro (19.12) popila Vikela hitnu kontracepciju.
24.12. nastupa isforsirana menstruacija (koju sam i ocekivala nakon Vikele), i traje do 29.12.
Ono sto me brine jeste to da sam danas, 04.01. ponovno pocela krvariti.
Imam li razloga za paniku?
Hvala Vam najljepsa unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.01.2017. 20:45

To je menstruacija sad a ne ono ranije