Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4091 | Broj poruka: 48142

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

24.03.2018. 20:35

Poštovana, kašnjenje menstruacije nema veze s tabletom. Savjetujem da učinite test na trudnoću.

Zvjezdica11

03.04.2018. 14:15

Postovani,
Imam redovit ciklus od 28 dana, zadnju menstruaciju sam imala 8.3. 1.4 sam imala nezasticeni spolni odnos. Kalendar mi pokazuje da su to neplodni dani, naime partner smatra da je doslo do ejakulacije pa sam 12 sati nakon popila tablete za dan poslije Ella One. Ocekivana menstruacija bi trebala bit za 8 dana, ali danas sam dobila gusti smedi iscjedak malo mjesano s krvlju, pa me sad zanima je li je to normalno. Trebam li se brinuti?

Lp

Ivo Balenović, dr. med.

03.04.2018. 17:15

Poštovana, to je najvjerojatnije posljedica tablete. Odnos ste imali u vrijeme neplodnih dana, tako da ne postoji mogućnost trudnoće.

Peric123

27.08.2018. 15:05

Postovani,
Menstruaciju sam do sad imala redovno (16.3.;15.4.;18.5.;17.6;17.7.) Nezasticeni odnos (decko je svrsio u mene) sam imala 31.7. (s tim da nam je to bio sedmi odnos u roku dva dana, ostali su bili sa zastitom) i u roku 24h sam popila tabletu za dan poslije ella one. Nisam imala nikakvih promjena u organizmu. Ovaj mjesec mi je bio dosta stresan zbog porodicnih problema. Danas mi je 10 dan kako mi menstruacija kasni, iako stalno imam osjecaj da cu dobiti. Da li trebam da se brinem? I da li je istina da se samo od prve sperme moze zatrudniti, da poslije je vise voda. Hvala na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

27.08.2018. 16:45

Poštovana, savjetujem da uradite test na trudnoću. Tableta za dan poslije ne garantira 100% zaštitu, iako je moguće da je ona razlog poremetnje menstrualnog ciklusa. Zatrudnjeti se može bez obzira koji je odnos po redu.

KatyBj

20.12.2018. 09:00

Poštovani, prošlu mjesečnicu dobila sam 21.11. a nezaštićeni odnos s ejakulacijom imala sam 24.11. iako znam da je vjerovatnost za trudnoću mala popila sam u roku par sati Ellas tabletu tj 25. Imam redovite cikluse (zadnjih 6god, 1 porod, 39god) i mjesečnicu sam trebala dobiti prije 2 dana tj 18. kada sam I dobila nešto slično roskastom jedva vidljivom iscjednku koje još traje i imam sve simptome koje inače imam za vrijeme menstruacije (glavobolja, bolovi u trbuhu i sl) s obzirom da bih željela piti kontracepciju jučer sam popila prvu tabletu pa me zanima dali da navedeni jedva vidljivi iscjedak smatram početkom oskudne mjesecnice ili da ih prestanem ipak piti?! lp

Ivo Balenović, dr. med.

20.12.2018. 11:30

Poštovana, budući da je vrijeme očekivane mjesečnice, smatrajte to početkom ciklusa.

KatyBj

26.12.2018. 11:30

poštovani, pisala sam vam nedugo, naime na oskudno krvarenje od 2 dana koje ste naveli da mogu smatrati kao početak ciklusa nakon tablete ellaone nastavilo se menstrualno krvarenje (od 18. o. m. dva dana oskudnih krvarenja) s tim da sam taj 2 dan jedva vidljivog iscjedaka kada ste mi odgovorili počela piti naelia kontracepciju I danas 26. još uvijek imam dosta jaku mjesečnicu (prije redoviti ciklus i mjesečni a od cca 5 dana) pa me zanima dali je to normalno ili je možda problem da. mi ne odgovara naelia te dali da ju i dalje nastavim piti?! zahvaljujem na odgovoru. lp

Ivo Balenović, dr. med.

26.12.2018. 18:45

Poštovana, nastavite s uzimanjem tableta do kraja kutije. Vjerojatno se radi o probojnom krvarenju koje bi trebalo prestati kroz dva do tri cikusa.

N123

21.02.2019. 23:15

Poštovani,

odnos s partnerom sam imala 19.02. te je došlo do puknuća kondoma(ejakulirao je izvan), no za svaki slučaj nakon 2 sata sam uzela tabletu Ellaone. Zadnju mjesečnicu sam imala 25.01.(ciklusi nakon 30ak dana) te sam danas, tj. 21.01. dobila smeđkasto-crveni iscjedak koji je jedak kao i menstruacija iako je ona trebala nastupiti za 2 dana, odnosno 23.02. Je li to prava mjesečnica ili je to reakcija na tabletu? Unaprijed hvala, srdačan pozdrav!

Ivo Balenović, dr. med.

22.02.2019. 09:40

Poštovana, vjerojatno je menstruacija koja je došla ranije zbog uzimanja tablete.

pgabri

14.02.2020. 13:45

Poštovani,

Zadnja mjesecnica mi je zavrsila 17.1, a trajala pet dana. Nazalost s obzirom da mi je neredovita (kasni 2-3 dana svaki put), radije ju pratim preko aplikacije. Nezasticeni odnos gdje je on svrsio unutra se dogodio 31.1 sto je prema aplikaciji srednja mogucnost trudnoce, 28. je navodno bila najveca mogucnost trudnoce. Popila sam tabletu za dan poslije (ella one) nesto malo vise od 12 sati nakon odnosa. Trenutacno mi kasni 3 dana prema tom nekom idealnom vremenu kad bih trebala dobit da mi je redovna. Ako uzmem u obzir da i inace kasni 2-3 dana, a i da to moze biti i od tablete, ne znam koliko dana je normalno da ocekujem da ce kasniti?
Ne osjecam nikakve simptome toga da bih trebala dobiti (kao inace, osjecaj u grudima i stomaku), a i zbog razmisljanja o ovome i drugim stvarima u zivotu trenutno imam stresan period pa ni to ne pomaze.

Ako sam ju popila u tom kratkom roku jel moguce da nije djelovala i da sam ipak trudna?

Ivo Balenović, dr. med.

14.02.2020. 20:10

Poštovana, pilulu ste uzeli na vrijeme. Odnos je bio na kraju plodnih i početku neplodnih dana. Menstruacija vjerojatno kasni zbog tablete. Obzirom na vrijeme proteklo od odnosa možete uraditi test na trudnoću da se uvjerite.

pgabri

14.02.2020. 23:40

Hvala puno na odgovoru!

Ivo Balenović, dr. med.

15.02.2020. 09:10

Nema na čemu.

pgabri

18.02.2020. 10:20

Poštovani,

Samo još jedno pitanje. Kao što sam vam rekla, trenutačno mi menstruacija kasni 7 dana, ali na malim dnevnim uloscima imam scjedak kao da sam tek u ovulaciji. Jučer sam kako ste i rekli ipak napravila test da se smirim, iz mullera je bio, negativan je pa zapravo jel moguće da će mi zbog tablete (ella one) preskočiti jednu menstruaciju jer i dalje uopće ne osjećam da ću ju dobiti

Ivo Balenović, dr. med.

18.02.2020. 16:35

Tableta je poremetila ciklus, ali ciklus se neće 'preskočiti', nego će krvarenje nastupiti kasnije od očekivanog.

Tonya95

03.03.2020. 11:30

Poštovani! Imam 24 godine, cikluse u trajanju 32 dana, prvi dan ciklusa je i prvi dan mjesečnice. Mjesečnica traje 7 dana. Zadnja mjesečnica je bila od 04.02.-10.02.2020. Ovo mi je treći mjesec na Duphaston tabletama koje pijem od 11 do 24 dana ciklusa po 2x tablete. Mjesečnicu dobivam 8. dan nakon zadnje tablete, tj. Na 32dan ciklusa. Spolni odnos sam imala 16.02.2020. (13.dan ciklusa) bio je prekinuti snošaj. Nakon 19/20h od odnosa sam popila Ellaone tabletu jer je odnos bio u plodnim danima. Duphaston sam po preporuci ljekarnika nastavila piti do 24.dana ciklusa. Danas ujutro 03.03. (29.dan ciklusa) sam napravila test za trudnoću s prvim urinom, test je negativan, mogu li rezultat smatrati točnim? S obzirom na Ellaone kad bi trebala dobiti mjesečnicu?

Ivo Balenović, dr. med.

03.03.2020. 15:50

Poštovana, obzirom na vrijeme proteklo od odnosa (do testa), test možete smatrati pouzdanim. EllaOne može poremetiti ciklus za nekoliko dana.