Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4021 | Broj poruka: 47216

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


prelazak s jedne kontracepcije na drugu


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

misstash

28.02.2016. 12:40

Pijem Yaz godinu dana. Zadnja dva mjeseca je izostala menstruacija. Ginekolog mi je prepisao Logest i rekao da pricekam kada nastupi krvarenje onda pocnem s uzimanjem Logesta. Da li sam zasticena od prvoga dana uzimanja ili zbog prelaska s jednih na druge moram koristiti dodatnu zastitu? Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

28.02.2016. 15:20

Dodatna zaštita kroz tjedan dana.

misstash

29.02.2016. 22:50

Evo menstruacija napokon dosla,ali cak i uranjeno,pa su mi ostale jos dvije aktivne tbl Yazz-a koje sam bacila i zapocela s prvom Logest-a. Ne znam jesam li napravila ispravno ili sam trebala popiti Yaz do kraja?

Dejan Šakoronja, dr. med.

01.03.2016. 17:20

Dobro ste postupila.

misstash

04.03.2016. 23:35

I samo da jos pitam,dobila sam danas tablete Tyraq za hormone stitnjace,da li je uz njih mozda smanjena zastita s Logestom i treba li dodatna zastita? Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.03.2016. 20:35

Nije, ne treba.

stefisofi89

24.03.2016. 18:55

Postovani,
Pijem Yazz 3.mesec ( na 19oj sam piluli ), pre par dana poceo se javljati tup bol u desnoj butini. Nije toliko jak ali je osetan i javlja se par puta u toku dana. Da li je to znak da trebam prekinuti i preci na druge pilule? Ako jeste da li smem prekinuti na polovini i kada zapoceti sa drugim?
Veoma sam zabrinuta, hvala na odgovoru!

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.03.2016. 21:55

Nastavite dalje s uzimanjem.

Ingridic

19.04.2016. 22:15

Postovani!
Pila sam Diane zadnje 2 godine, na moj prijedlog ginekologica me prebacila na Belaru.
Rekla je da nakon zadnje Diane samo nastavim s Belarama bez pauze, tako da proslu "menstruaciju" nisam dobila već mi je zadnja bila 04.03.
5 tableta prije kraja blistera sam dobila neki smeđi iscjedak koji je trajao 5 dana i imala sam sve simptome menstruacije samo sam tih 5 dana koristila dnevne uloske jer je bilo stvarno jako oskudno i prestalo jucer.
Sad mene brine što je to bilo? Spotting? Čitajući po netu nailazima na svasta pa ćak do toga da je to znak trudnoće.
Trebala bi dobiti sad u petak, al vec se brinem ako ne dobijem da li je ovo sto je upravo zavrsilo bilo ovomjesecno krvarenje il postoji mogućnost trudnoće?

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.04.2016. 10:55

Radi se o spoting krvarenju. Dalje s novim pilulama nastavite prema uputama vaše ginekologice.

Delilah

18.01.2017. 20:00

Poštovani, pila sam Estal tablete zbog policističnih jajnika i jako izraženih akni od 11.mj prošle godine. Međutim zbog konstantnih jakih krvarenja tijekom uzimanja Estala pripisane su mi Rosanelle tablete te mi je rečeno da ih počnem piti odmah idući dan nakon zadnje Estal tablete. Pretpostavljam da je potrebna dodatna zaštita tijekom prvih 7 dana uzimanja? Hvala na odgovoru!

Dejan Šakoronja, dr. med.

18.01.2017. 20:25

Tako je.

mikiii b

24.04.2018. 23:05

Poštovani,
pila sam lyndinette 20 2.5 godine,ali sam odlučila preći na druge jer mi više nisu odgovarale. Ginekologinja mi je prepisala Softinelle P koje se piju bez pauze, počela sam ih piti odmah nakon zadnje kutije lyndinetta nakon tjedna pauze i krvarenja. Zanima me trebam li primjenjivati dodatnu zaštitu?

Ivo Balenović, dr. med.

25.04.2018. 09:40

Poštovana, nije potrebna dodatna zaštita.

mmari93

08.12.2018. 23:40

Poštovani,
Imam 25 godina i poslednjih 2, 3 godine pijem Novynette. Međutim, pošto mi nisu odgovarale za lice i kosu, prešla sam na Diane koje sam koristila 2 meseca. Od njih sam osećala bolove u grudima i ispod rebara sa desne strane (iako su enzimi jetre bili u redu), a za kosu i lice su mi bile jako dobre još za vreme prve kutije. Zbog bolova sam dobila da pijem Jeanine, ali u toku druge nedelje osetila sam svrab i peckanje dole i bolove pri odnosu, što sam odmah povezala sa suvocom vagine (iskusila sam isto sa logestom). Htela sam da pitam da li bih mogla da se vratim na Diane jer mi je rečeno da bi bolovi koje sam imala eventualno prestali ili da se vratim na Novynette? Da li bih mogla da se nadovezem na ovo što sad pijem, što bi značilo da dva meseca ne bih imala krvarenje jer sam za prelazak sa jedne na druge pratila uputstva proizvođača, tj čim završim jednu kutiju odmah sutradan počinjem s drugom? Ili je sada potrebno napraviti neku pauzu?
Zahvaljujem unapred na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

09.12.2018. 12:10

Poštovana, možete bez pauze preći na Novynette. Ukoliko bi se javili problemi s kožom možete ih zamijeniti s Diane tabletama. Diane nije preporučljivo uzimati više od 6 mjeseci.U tom vremenu bi se trebao postići njihov efekt na kožu.

mmari93

09.12.2018. 19:20

Poštovani,
A da li bih smela da se vratim na Diane sada ponovo bez pauze od 7 dana i da ih pijem tih 6 meseci, pa posle toga na Novynette? Pošto sam sa Novynette na Diane prešla zbog akni i masne kože i kose. Diane mi je delimično to popravilo ali nije skroz, pretpostavljam zato što sam ih koristila samo 2 meseca. Da li je to preporučljivo?
Zahvaljujem unapred na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

09.12.2018. 21:35

Slobodno pređite na Diane, te ih uzimajte 6 mjeseci. U tom bi periodu problemi s kožom trebali nestati.

Rian@

17.12.2018. 10:45

Postovani, posljednjih 7 mj pila sam Adexa pilule, no buduci da mi nisu u potpunosti odgovarale (bolne menstruacije, dobivanje na tezini) ginekolog mi je prepisao tablete Belara.
Posljednju Adexa tabletu popila sam u cetvrtak, prije 3 dana, trenutno sam na sedmodnevnoj pauzi i za 4 dana trebala bih zapoceti s novim blisterom. Mogu li tada zapoceti s Belarom i jesam li odmah zasticena iako su u pitanju nove tablete? Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

17.12.2018. 16:00

Poštovana, nakon 7-dnevne pauze nastavite s novim tabletama. Zaštita se neće smanjiti.