Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4021 | Broj poruka: 47220

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Lindynette 20


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

05.01.2018. 12:35

Poštovana, Majaniyg, antibiotik neće umanjiti kontracepcijsku učinkovitost.

Ivo Balenović, dr. med.

05.01.2018. 12:35

Poštovana, za njuska55, do menstruacije dolazi uvijek 12 do 14 dana nakon ovulacije. prva faza ciklusa (folikularna) može varirati, ali druga (luteinska; nakon ovulacije) je konstantna. Ovulacija se može dokazati vađenjem progesterona, hormona koji se luči nakon ovulacije, a predvidjeti se može folikulometrijom (ultrazvučnim praćenjem). Okvirno se može izračunati tako da od dana trajanja ciklusa oduzmemo 14. Dakle kod 28 dnevnog ciklusa ovulacija nastupa 14. dana, kod 24 dnevnog 10. dana, kod 34 dnevnog nastupa 20. dana, itd...

Ivo Balenović, dr. med.

05.01.2018. 12:35

Poštovana Cpu, antibiotik neće smanjiti kontracepcijsku učinkovitost.

blondie5

25.01.2018. 23:50

Poštovani,
Zaboravila sam popiti 17. tabletu i od tada sam imala zasticeni spolni odnos, međutim, danas, tjedan dana nakon zaboravljene pilule (3 dan pauze), imala sam nezasticen odnos, zanima me imali razloga za brigu i trebam li popiti hitnu kontracepciju?
Hvala,
Pozdrav

Ivo Balenović, dr. med.

26.01.2018. 12:30

Nema potrebe za dodatnom kontracepcijom.

Jasmine12

01.02.2018. 20:50

Postovanje
Molim vas pomoc. Situacija je sljedeca zaboravila sam popiti 19 tabletu pa sam ju popila drugi dan nakon 24 sata zajedno sa 20. Danas pijem zadnju iz blistera. Sada me zanima da li mogu napraviti sedmodnevnu stanku uz dodatnu zastitu sljedecih 7 dana?
Hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

02.02.2018. 11:00

Poštovana, napravite uobičajenu pauzu, nakon koje nastavite s novim pakiranjem. Za svaki slučaj tijekom idućih 7 dana koristite dodatnu zaštitu iako je šansa da bi došlo do ovulacije samo teorija.

marina027

25.04.2018. 09:40

Postovani,
U inozemstu sam i ne koristim bas lindynette, ali mi je doktorica preprisala pilule gotovo jednake po sastavu.
8.4. dobila sam menstruaciju, kao sto je bilo i ocekivano. Nakon pauze zapocela sam normalno sa drugim blisterom i na 13. piluli primjetila sam crno smeckasti iscjedak. Nisam se previse zabrinjavala jer sam mislila da je to posljedica toga sto nekoliko puta nisam na vrijeme uzela pililu, no to nikad nije bilo vise od 12h, niti sam bilo koju preskocila. Iscjedak je trajao dva dana, kroz cijeli dan, a danas se bas vidi crveno, kao svjeza krv. Sad sam i zabrinuta vec.. molim vas ako znate o cemu se radi ili imate bilo kakav savjet, pomozite.

Hvala unaprijed,
LP

Ivo Balenović, dr. med.

25.04.2018. 14:40

Poštovana, najvjerojatnije se radi o probojnom krvarenju do kojeg dolazi prilikom uzimanja kontraceptiva. Ono nije opasno i ne smanjuje kontracepcijsku učinkovitost. Ukoliko bi se krvarenje pojačavalo ili bi trajalo više od 3 ciklusa za redom javite se liječniku radi eventualne korekcije terapije.

mivan0525

13.05.2018. 19:15

Poštovani, doktor mi je od početka ovoga ciklusa nakon nekoliko mjeseci stanke prepisao ponovno Lindynette 20. Počela sam ih normalno uzimati prvi dan ciklusa 28. travnja. Međutim, budući da sam ovaj vikend otputovala iz mjesta studiranja, a njih zaboravila, propustila sam 14. i 15. tabletu iz blistera (petak i subota) te sam jučer (subota) prokrvarila. Prema uputama sam, danas kada sam došla, popila zadnju zaboravljenu (od subote) i današnju redovno (nedjelja), a onu od petka sam zanemarila. Zanima me jesam li dobro učinila i trebam li praviti sedmodnevnu stanku nakon ovog blistera? Unaprijed vam hvala!

Ivo Balenović, dr. med.

14.05.2018. 17:00

Poštovana, dobro ste napravili. Nakon završetka blistera napravite stanku. Idućih 7 dana koristite dodatnu zaštitu.

luciddreami

05.06.2018. 18:05

Oprostite
Prije 4 dana pocela piti prvi put Lindynette 20.Prije nisam koristila pilule.Unazad 2 dana imam glavobolje koje se pojacavaju kako vecer dolazi do te mjere da sam jucer morala popiti lupocet za prestanak.Danas me ne boli toliko ali svejedno me ometa.Jel bih ih trebala prestat koristit i savjetovat se s ginekolog ili je to normalno stanje koje ce s vremenom proci?Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

06.06.2018. 09:50

Poštovana, glavobolja je moguća nuspojava tableta. Savjetujem da prekinete s uzimanjem i da se javite liječniku.

Emily5

12.06.2018. 18:35

Poštovani,
Pijem kontracepcijske tablete Lindynette 20, a danas mi je doktorica prepisala antibiotik Ninur radi upale mjehura pa me zanima da li smanjuje djelovanje kontr.tableta?!
Hvala Vam unaprijed na odgovoru, lijepi pozdrav!

Ivo Balenović, dr. med.

13.06.2018. 09:20

Poštovana, Ninur ne smanjuje djelotvornost tableta.

BrownEyes

15.06.2018. 20:35

Poštovani,
Posljednjih nekoliko mjeseci menstruaciju dobivam oko 9-10. dana u mjesecu. Sredinom prošlog mjeseca (svibnja) sam imala prekinuti snošaj i brinula sam se da bi moglo doći do trudnoće, pa sam uzela pilulu za dan poslije nekih 36h nakon odnosa. Rečeno mi je da bi mi pilula mogla malo poremetiti ciklus što me nije zabrinulo. Umeđuvremenu sam odlučila početi s kontracepcijskim pilulama, i ginekolog mi je prepisao Lindynette 20. Menstruacija je došla 10 dana ranije, tj. 1.6. i tad sam počela s pilulama. Od tada je prošlo 15 dana i još uvijek imam probojno krvarenje koje ne prestaje. Nije obilno, ujutro je ima malo više (pretpostavljam zato što ležim i spavam pa se malo nakupi, što ujutro mora iscuriti), a tijekom dana je oskudno i uglavnom točkasto. Problem je u tome što sam jako osjetljiva na prizor krvi i to mi stvara velike neugodnosti. Javila sam se medicinskoj sestri svog ginekologa i ona mi je prepisala Lindynette 30 za sljedeći mjesec.
Moja pitanja su: je li normalno da to probojno krvarenje traje toliko dugo? Je li normalno ako se nastavi kroz cijeli mjesec? Hoće li Lindynette 30 popraviti situaciju? Hvala unaprijed.

Ivo Balenović, dr. med.

17.06.2018. 01:35

Poštovana, probojno krvarenje je uobičajeno u početku uzimanja tableta. Ukoliko se krvarenje ne regulira kroz dva do tri mjeseca preporuča se viša doza hormona. Lindynette 30 bi trebale regulirati to krvarenje, ali možda bi trebalo još malo pričekati.

Emily5

27.06.2018. 15:10

Poštovani,
opet jahappy pila sam Ninur tablete radi upale mjehura, no međutim nisu mi pomogle u potpunosti
te mi je doktorica prepisala NOLICIN 400mg. Pijem i kontracepcijske tablete Lindynette 20,
isključivo radi zaštite od neželjene trudnoće pa me zanima da li Nolicin utječe na smanjeno
djelovanje kontr.tableta i trebam li koristiti dodatnu zaštitu?!? I još jedno pitanje...kako čaj od
peršina utječe na kontracepciju? Smanjuje li zaštitu?
Hvala puno, srdačno Vas pozdravljam!

Ivo Balenović, dr. med.

27.06.2018. 19:30

Poštovana, niti Nolicin, niti čaj od peršina neće umanjiti zaštitu.

flower123

27.06.2018. 23:35

Pozdrav, 20.tabletu iz predzadnje kutije sam izgubila te sam ju nadoknadila tabletom iz nove kutije kao sto mi je doktor i preporucio te ce mi sada svaki mjesec trebati kao zadnja (21.) tableta jedna iz nove kutije. Zanima me postoji li nacin kako bih ponovno unormalila to da jednu kutiju koristim samo jedan mjesec? Unaprijed hvala!