Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4343 | Broj poruka: 50825

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

bubica122

09.11.2015. 15:20

Molim vas....znači li nešto bijela sluz par dana nakon odnosa ?? Pisala sam vam da sam odmah nakon dva sata uzela tabletu za dan poslije ....Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.11.2015. 17:30

Ne znači ništa.

bubica122

10.11.2015. 21:55

Ja se duboko ispričavam sto puno pišem i što sam naporna ali očajna sam i zabrinuta...oprostite zbog toga...uglavnom računala sam i u vrijeme odnosa su mi bili nepolodni dani, ali vi bolje znate... Imam redovne cikluse od 28 dana ...ako je menstruacija bila 28.10 - 02.11, a odnos 05.11 plus ellaone, kolike su uopće šanse za trudnoću ?? Ispricavam se ali volila bi bar malo odahnuti sta se toga tiče ... Hvala vam puno na razumijevanju i na odgovorima...

bubica122

11.11.2015. 14:40

I jutros sam dobila taj smeđi iscjedak ...Jel to ok ? Hvala puno....

Dejan Šakoronja, dr. med.

12.11.2015. 00:45

Prema opisanom neće doći do trudnoće, iscjedak je rezultat uzimanja pilule za dan poslije.

bubica122

22.11.2015. 16:25

Molim vas doktore...recite mi svoje misljenje ....moj problem je vec prethodno opisan ali sad me brine to sta mi se navecer javlja učestalo mokrenje, bolovi u dojnjem dijelu trbuha i jajnika...mjesečnica bi trebala doći za 4 dana al sam u panici jer sam čitala da su to prvi znakovi trudnoće...i nekako se osjećam malo napuhano ... Razlog za dodatnu brigu ??? Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.11.2015. 18:20

Nemate razloga za brigu.

bubica122

27.11.2015. 02:45

Puno hvala doktore na odgovorima ...još samo jedno pitanje i to je sve.....dns sam trebala dobit menstruaciju ... jučer se pojavilo nešto tipa smeđeg iscjedka, nekad tamnije nekad svjetlije.... i to i dalje traje ...imam uobičajene bolove,koje inače imam pred menstruaciju, za koliko da ju očekujem ? Puno, puno vam hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.11.2015. 22:10

Za koji dan.

bubica122

02.12.2015. 11:40

Doktore, ja vam se od srca zahvaljujem sto str mi pomogli sa vašim odgovorima ....evo samo da vam javim.....s obzirom da mi stvari kasne ....odlučila sam se napravit test ....rađen je na prvi urin ....pomalo mi je nagativan rezultat ....iskreno malo mi ie lakše zbog toga ....al opet ne brine ti sto stvari još uvik nisam dobila ...nadam se da je to zbog tablete ...stvarno oprostite sto vas gnjavim i puno pišem ...puno vam hvala na svemu ....

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.12.2015. 23:05

Zbog tablete je.

BajaLOL

11.12.2015. 11:15

Poštovani... Devojka je zadnji put dobila 10.11, a 21. smo imali nezaštićen odnos. Popila je escapelle u roku, i dobila je obilato krvarenje, smedje i jakog mirisa, noc 4/5 11. Trajalo je do 10.12. Da li je to bila menstruacija, i ako nije kada da se očekuje?

BajaLOL

11.12.2015. 15:10

Mala ispravka, krvarenje je dobila noć 4/5 12.

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.12.2015. 20:10

Bila je menstruacija.

Fika_Giba

23.04.2016. 19:10

Postovani doktore, devojka i ja smo imali odnos poslednjeg dana njenog ciklusa kada je doslo do ejakulacije 29.03. ona je posle dva dana popipla tabletu za dan posle escapelle 31.03 a nakon par dana dobila je krvarenje 04.04. koje je po duzini i kolicini bilo isto kao ciklus(do 09.04.) Ciklus joj kasni vec par dana(trebao je da bude 19.04), a dva puta je ponovila kucni test i bio je negativan.
Kada da ocekujemo menstruaciju i ima li razloga za brigu?
Hvala
Pozdrav

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.04.2016. 04:05

Menstruaciju čekajte sa do sedam dana kašnjenja.

theglamfairy

04.07.2016. 22:50

Pozdrav,

27.05.(inače traje 7 dana) sam dobila menstruaciju, a 28.05. dečko nije primjetio da je kondom pao, te je ejakuliaro u mene. Za svaki slučaj sam popila Novynette 3x2, te mi se menstruacija za 3 ili 4 dana produžila. 25.06. je dečku opet pao kondom, odnosno, ostao je u meni, ali nije ejakulirao u mene. Menstruacija mi sad već kasni 6 dana. Napravila sam test za svaki slučaj prije 3 dana, te je bio negativan. Pretpostavljam da mi menstruacija kasni radi tableta, ali ipak nisam sigurna da li bi se trebala zabrinuti?

Lijepi pozdrav

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.07.2016. 23:35

Ne radi se o trudnoći. Uskoro će nastupiti menstruacija.

HanaHana

31.07.2016. 11:40

Postovani,

molim za pomoc. zadnji ciklus bio je 9.7, nezasticeni odnos imala sam 22.7., a sljedeci dan uzela sam hitnu kontracepciju (logest 5+5). jucer, 30.7. osjetila sam laganu bol u donjem dijelu trbuha, neugodan osjecaj kao da ide mjesecnica, medjutim ne curi nista, samo vidim lagano svijetlo smeđi iscjedak. nikada nisam imala slican osjecaj, mjesecnice su mi inace bezbolne i nikad nisam osjetila slican "rad" jajnika. zanima me je li ovdje rijec o promjeni ciklusa zbog uzimanja hitne kontracepcije ili je moguce da osjecam prve simptome trudnoce, odnosno implantacijsko krvarenje?
puno Vam hvala na pomoci

Dejan Šakoronja, dr. med.

31.07.2016. 18:35

Prema opisanom mislim da uskoro trebate dobiti menstruaciju. Ako ne dođe kroz tjedan dana tek tada napravite test na trudnoću.

Nazad
1 ... 10 11 12 13 14 15 ... 17
Naprijed