Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4120 | Broj poruka: 48459

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Trudnoca uz pilule?


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

28.08.2017. 18:25

Poštovana, prema svemu navedenom nemate razloga za brigu. Šanse za trudnoću su gotovo nikakve.

martinejvi

27.01.2018. 18:50

Poštovani, ispričavam se na smetnji. Imam pitanje jedno...
Kolika je vjerojatnost trudnoće?
Pijem Claxi treći mjesec sada.. Imali smo odnos nezasticeni isti dan kada sam trebala popiti prvu pilulu iz nove kutije, nakon inače sedmodnevne pauze... Odnos smo imali u 9ujutro a pilulu prvu sam popila kao i inače u isto vrijeme u 10h.
Dali postoji vjerojatnost za trudnocu? Stvarno se brinem

Ivo Balenović, dr. med.

28.01.2018. 12:20

Poštovana, ne postoji nikakva mogućnost trudnoće. Zaštićeni ste i tijekom uzimanja tableta i tijekom pauze.

martinejvi

29.01.2018. 10:20

Hvala vam puno na odgovoru!

Ivo Balenović, dr. med.

29.01.2018. 18:15

Nema na čemu.

Maree955

03.02.2018. 18:25

Postivani,

Pijem logest vec 2ipo godine.. do sada mi je uvek dolazila menstruacija u petak uvece ili subotu ujutru.. naime, ja sam prosli vikend u 8h popila pilulu, a kasnije sam imala dijareju.. 3 dana kasnije tokom odnosa decko je ejakulirao u mene.. imam blage simptome kao da cu dobiti, medjutim nista.. da li postoji mogucnost trudnoce?

Ivo Balenović, dr. med.

04.02.2018. 10:20

Poštovana, mogućnost trudnoće je samo teoretska. Pričekajte menstruaciju, doći će.

Morticia

02.03.2018. 08:55

Pozdrav.
Koristim microgynon vec godinama, nikada nisam imala bilo kakvih poteskoca ili nus pojava. Prije 13 dana sam dobila menstruaciju-normalnu i sve kako je i trebalo, juce mi je bila 8. Pilula ovaj mjesec, sinoc sam imala odnos sa partnerom nakon koga smo primjetili da ja krvarim, jutros kad sam se probudila opet sam imala malo krvi na donjem vesu smedjkaste boje, napomenucu da sam bila prehladjena poslednjih 15ak dana i da sam pila hemomicin (za koji su mi rekli da ne smanjuje djelovanje pilula), nikada mi se nije desilo nesto slicno, u glavi sam sve premotala od trudnoce do bolesti, molim Vas za odgovor i savjet.
Unaprijed zahvalna.

Ivo Balenović, dr. med.

02.03.2018. 09:31

Poštovana, o trudnoći se ne radi. Moguće je probojno krvarenje, što može biti nuspojava kontraceptiva ili kontaktno krvarenje do kojeg može doći nakon spolnog odnosa zbog mehaničkog oštećenja sluznice.

Magellaniccloud

23.03.2018. 00:26

Poštovani,
Prošli tjedan sam nakon što sam popila 14.tabletu imala jaki kašalj i malo sam ''povratila'', ne skroz, znam da to sad glupo zvuci... onda sam si razmisljala kak sigurno nisam povratila tabletu jer je količina bila nikakva, nisam popila drugu tabletu, znam da mozda jesam trebala al od onda koristim zaštitu dodatnu, jel postoji ikakva šansa za trudnoćom? Hvala unaprijed

Ivo Balenović, dr. med.

23.03.2018. 09:35

Poštovana, ne postoji šansa za trudnoću.

korisnik 1111

04.05.2018. 12:40

Poštovani,
pijem pilule 2 mjeseca sve kako treba u isto vrijeme. Samo sa jucer popila tabletu sat vremena prije uobičaneog( 7. tableta 2 blistera). Zanima me jeli pri spolnom odnosu trebam koristit dodatnu zastitu dok su mi plodni dani ili to nema veze ako pijem pilule?

Unaprijed hvala na odgovoru!

Ivo Balenović, dr. med.

04.05.2018. 23:00

Poštovana, uz kontracepcijske pilule ne treba dodatna zaštita. One spriječavaju ovulaciju tako da kod žena koje ih uzimaju nema plodnih dana. Tek ako se s uzimanjem pilule zakasni više od 12 sati smanjuje se kontracepcijska učinkovitost.

Martina.tina112

13.11.2018. 16:55

Postovani, ispricavam se na smetnji, ali ne mogu se smiriti.
Naelia tablete pijem dvije godine, sve uredno. Od 26.11-29.11 mi je bila posljednja menstruacija koja je trajala dan manje nego inace. Menstruacije su postale oskudnije unazad 7 mjeseci vjerojatno zbog kontracepcija, tako je i ova posljednja bila oskudna. Sve sam tablete popila na vrijeme, bez povracanja i bez proljeva. Jedino sam konstantno pila tablete za bolove. Sada menstruaciju trebam dobiti za 10 dana ali sam si ja utuvila u glavu da su tablete za bolove djelovale na kontracepcije i smanjile su njezinu učinkovitost te da sam ja trudna. Simptome koje ja imam su povećani iscjedak, nekada krvarenje desnih i mozda su mi izrazenije zile na grudima. Nejdem često na wc, ne gadi mi se hrana, nemam povracanja, grudi su mi bile bolne tjedan dana nakon menstruacije ali je to prošlo i sada vise ne bole.
Nadam se da cete me vi utjesiti i reci da previse dramim. Sto se tice odnosa imamo ih stalno sa metodom prekinutog snosaja. Uz sve to ni jednom nije svrsio u mene. Ponovimo odnos nekada nakon dva sata ali opet bez svrsavanja, znaci jedino moze predejakulant dospjeti u rodnicu.
Ispricavam se na smetnji i molim za utjesni odgovor. Hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

13.11.2018. 20:35

Poštovana, budući da redovito uzimate tablete ne postoji mogućnost trudnoće niti uz ejakulaciju unutar rodnice. Kod žena koje koriste oralnu hormonalnu kontracepciju menstruacije postaju oskudnije, a ponekad mogu i izostati.

Martina.tina112

13.11.2018. 20:35

Ispričavam se, nije menstruacija od 26.11 nego 10 mjesec. Krivo sam napisala

Ivo Balenović, dr. med.

14.11.2018. 10:15

To sam i pretpostavio.

malamaca123

25.02.2019. 10:15

Pozdrav. Pijem Yaz vec nekoliko mjeseci i obicno mi menstruacija nastupi na prvoj rozoj aktivnoj piluli. Danas se desilo da na 23-oj dobijem neki smedji iscjedak i tragovi krvi kao pred menstruaciju. Tablete pijem redovno,odnosi se zavrse bez ejakulacije u rodnicu. Zanima me da li je to normalno? Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

25.02.2019. 21:10

Poštovana, nema razloga za brigu, radi se o probojnom krvarenju koje nije opasno i ne umanjuje zaštitu.

Ninja123

27.02.2019. 11:15

Poštovani, pijem yaz već drugi mjesec ponovno. Naime, drugi mjesec, posto sam bila u inozemstvu, nisam imala recept sa sobom stoga nisam mogla kupiti novu kutijicu. Međutim, imala sam staru kutijicu od prije koja mi je ostala, ali bila je načeta, prvih 6 tableta je bilo popijeno. Počela sam piti od 7. aktivne pilule novi ciklus, dakle ne od prve, da li se dogodila ovulacija? Imala sam nezaštićene odnose u očekivane plodne dane, da li postoji mogućnost da pilule nisu djelovale obzirom da su prvih 6 aktivnih pilula nedostajale u blisteru?

Zahvaljujem