Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4080 | Broj poruka: 47965

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Yaz


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

04.08.2018. 11:25

Uzimajte samo po jednu tabletu dnevno i zaštita je potpuna. Uzimanje više tableta nije dobro za zdravlje. Od trudnoće ste zaštičen ako sutra uzmete jednu tabletu.

anchy_992

06.08.2018. 17:45

Poštovani,pijem Yaz... preksinoć sam zaspala i u 22 kad pijem Yaz popila sam umjesto 21 tablete 22gu.. I juce popila 21.. zamjenila ove dvije tablete... sta da radim?

Ivo Balenović, dr. med.

06.08.2018. 23:05

Poštovana, nastavite s uobičajenim uzimanjem. Ništa se ne može dogoditi.

Nickname21

08.08.2018. 12:00

Dobar dan,
Znaci cura mi pije kontracepcijeske tablete Yaz radi policistickih jajnika, te je zabunom popila dvije tablete jer je mislila da je dan prije zaboravila popiti i onda je drugi dan popila dvije, a ubiti popila je sad jednu tabletu previse i nema dovoljno tableta za uredan ciklus , te me zanima dal nastavlja normalno piti dns tu tableticu koju je kao sutra trebala ili da dns preskoci i sutra nastavi piti, i dal ce se sad menstruacija pomaknut ? Hvala.

Hilmii

08.08.2018. 21:30

Posovani
Pijem yaz 3 mjeseca ,pijem ih redovito,niti jednu ne preskacem

S deckom imam ne zasticene odnose (znaci dodje do ejakulacije unutra) pa me zanima da li je moguce da sam trudna jer sam evo popila vec 3 placebo tabletu a nisam dobila menstruaciju.
Unaprijed hvala

Ivo Balenović, dr. med.

09.08.2018. 10:10

Poštovani Nickname21, neka nastavi s uobičajenim uzimanjem po jedne tablete dnevno do kraja. Ciklus će se skratiti za jedan dan, ali se učinkovitost zaštite neće smanjiti. Ništa ne može desiti.

Ivo Balenović, dr. med.

09.08.2018. 10:10

Poštovana Hilmii, ukoliko redovno pijete kontracepciju trudnoća nije moguća. Kod žena koje uzimaju oralnu kontracepciju menstruacije su oskudnije nego inače, a ponekad mogu i izostati. Nastavite s uobičajenim uzimanjem tableta. Ukoliko niti na idućim placebo tabletama ne nastupi krvarenje javite se liječniku.

malamaca123

28.08.2018. 11:45

Pozdrav.Zeljela bih da vas nesto pitam.Pijem Yaz kontracepciju i sad sam negdje na pola kutije. Mislim da imam gljivicnu infekciju pa sam mislila da se prirodno lijecim tamponom i jogurtom kao i svaki put,pa bih htjela da vas pitam da li ce to utjecati na djelovanje Yaz-a?

Ivo Balenović, dr. med.

28.08.2018. 17:05

Poštovana, to neće utjecati na Yaz, ali ukoliko imate problema s gljivicama preporučio bih neki od vaginalnih antimikotika (Canesten, Plimycol, Rojazol, Vagisan myko kombi...)

Indy777

30.08.2018. 18:10

postovani

Već Sam Vam se javila uz moje uzimanje viška kontracepcijskih tableta. Bila Sam na konzultacijama još ginekologa prije tjedan dana, rečeno mi Je da to ne radim sa mi se ne Bi dogodilo da izgubim mjesečnicu i onda bih morala prekinuti kontracepciju i tabletama izazivati menzes. Preporučeno mi Je ako slučajno u pauzi ne dobijem menstruaciju, u ta 4 dana, da se javim za uzv i nastavim normalno piti tbl. Novi blister. Prvi put u 9 godina nisam dobila menstruaciju uopće. Niti traga. Niti mrlje. Užasno me strah da si nisam nekakvo zlo nanijela. Najradije bih prestala i s ovime s čime sam počela piti dok ne dobijem menzes. Odnose koje Sam imala bili su još dodatno zaštićeni prezervativom, osim jednog koji Je bio baš na prvi Dan pauze, a izmedju ostalog Sam pokupila crijevnu virozu i imala Sam vrlo jaki proljev.no kažem, to Je nastupilo na samom kraju ciklusa i početku pauze. Uglavnom menstruaciju niti iscjedak nisam dobila. Koji Je Vas savjet? Prestati s kontracepcijom i pričekati da dobijem krvarenje? Imam osj3caj da zbog tog viška tableta unesenih kao da nisam stigla prokrvariti u 4 dana iako me danas trbuh donji dom baš boli. Molim Vas za savjet. Hvala hvala najljepša!

Ivo Balenović, dr. med.

31.08.2018. 09:55

Poštovana, prekinite s uzimanjem tableta i pričekajte krvarenje. Nakon toga možete koristiti tablete držeći se uputa.

ver.jur23

04.09.2018. 21:15

Postovani,

Zanima me postoji li mogucnost trudnoce ukoliko su sve pilule yaz uzimane u isto vrijeme (+/- 10-15 min) te sam cijeli mjesec imala nezasticene odnose s ejakulacijom u rodnicu. Naime danas mi je 1. dan novog blistera a ja nisam dobila nikakvo prijelomno krvarenje.

Ivo Balenović, dr. med.

05.09.2018. 09:40

Poštovana, ne postoji mogućnost trudnoće, odnosno to je samo teorija. Prilikom uzimanja oralne kontracepcije krvarenja postaju oskudnija, a ponekad mogu i potpuno izostati.

malamaca123

06.09.2018. 17:40

Postovani,pijem Yaz kontracepciju vec dva mjeseca,pa me zanima da li koristenje Canesten 3 vaginalne kreme utice na djelovanje tableta?

Ivo Balenović, dr. med.

07.09.2018. 10:35

Poštovana, Canesten ne utječe na djelotvornost kontracepcije.

Mivandic

11.09.2018. 13:40

Poštovani, pijem Yaz već 9 mjeseci i uvijek sam menstruaciju dobivala nakon 3 ili 4.popijene placebo tablete. Zbog malo povisenih jetrenih enzima (steatoza jetre) odlucila sam prestati. Uredno sam popila zadnju kutiju i vec su prosla 4 dana od zadnje popijene aktivne tablete. Kad bih mogla ocekivati menstruaciju? Tablete sam pila redovito, +/- 2h, a odnose nisam imala kroz ciklus nego na 4.placebo tableti bez ejakulacije. Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

11.09.2018. 14:40

Poštovana, kod žena koje uzimaju oralne kontraceptive menstruacije ponekad može izostati. Nakon prekida uzimanja kontraceptiva u većine žena menstruacija se regulira unutar dva mjeseca. Prva menstruacija može biti drugačija. Ukoliko izostane tri mjeseca, javite se liječniku. Pravilo je da će ciklus unutar šest mjeseci postati onakav kakav je bio prije uzimanja tableta.

anamarija124

26.09.2018. 11:25

Poštovani,
moja sestra ima 20 godina i pije godinu dana Yaz pilule zbog policističnih jajnika. Sad joj je na papa testu uočen Cin 1 te mora na krioterapiju, te zadnjih godinu dana ima čestih problema sa E.coli.. Zanima me da li je moguće da je svemu tomu uzrok Yaz i da li treba prestat ga koristit?

Ivo Balenović, dr. med.

26.09.2018. 22:05

Poštovana, Yaz nije uzrok CIN-a. Preporučam da uradi HPV tipizaciju. HPV je najčešći uzrok promjena u smislu CIN-ova.

Hanna23

03.10.2018. 00:30

Postovani, redovito pijem yaz vec 10 mj. U proslom blisteru tableta jednu sam zakasnila popiti tocno 12 sati..sve ostale popijene su uredno na vrijeme. Krvarenje sam imala samo cetvrti dan placebo tablete te prvi dan novog blistera. Krvarenje je bilo oskudno. Sada sam na 9. Tableti tog novog blistera i grudi su mi bolne i natekle sto se nije nikako dogodilo otkad pijem yaz. Postoji li mogucnost trudnoce? Hvala