Dermatovenerologija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3835 | Broj poruka: 13752

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


Seboreicni dermatitis


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

28.09.2017. 14:00

Mislim da je terapija ok. Možete koristiti Bepanthen umjesto Belobaze.

gerda02

17.05.2019. 21:40

Poštovani,
u prosincu mi se javilo crvenilo (nesto poput mrlja koje su se jace vidjele nakon pranja) i perutanje kože oko usta i nosa te na kapku i iza uha, Koristila sam canesten kremu i kokosovo ulje i sve se dosta brzo povuklo. Canesten kremu mi je preporucila doktorica opce prakse, nisam nista na svoju ruku koristila. Sve je bilo u redu do prije dva tjedna kad se sve ponovilo, blaze doduse, ali ovaj put mi cansten ne pomaze. Bila sam danas kod dermatologa, navodno se radi o seboreicnom dermatitisu, dobila sam kremu kelual ds. Promjene nemam na vlasistu. Zanima me hoce li mi dermatitis zahvatiti i vlasiste? Znam da ne mozete znati, ali jel moguce imati promjene samo na licu? Trebam li se prestati farbati? Uzrokuje li farba za kosu dermatitis na licu? Jel moguce da je dermatitis povezan s "leaky gut" sindromom i trebam li ici na pretrage? Nemam neke zdravstvene poteskoce. Imate li neki savjet oko ljustenja koze, kako to sanirati? Taj dio mi je najgori. Hvala

gerda02

17.05.2019. 21:40

u prosincu mi se javilo crvenilo (nesto poput mrlja koje su se jace vidjele nakon pranja) i perutanje kože oko usta i nosa te na kapku i iza uha, Koristila sam canesten kremu i kokosovo ulje i sve se dosta brzo povuklo. Canesten kremu mi je preporucila doktorica opce prakse, nisam nista na svoju ruku koristila. Sve je bilo u redu do prije dva tjedna kad se sve ponovilo, blaze doduse, ali ovaj put mi cansten ne pomaze. Bila sam danas kod dermatologa, navodno se radi o seboreicnom dermatitisu, dobila sam kremu kelual ds. Promjene nemam na vlasistu. Zanima me hoce li mi dermatitis zahvatiti i vlasiste? Znam da ne mozete znati, ali jel moguce imati promjene samo na licu? Trebam li se prestati farbati? Uzrokuje li farba za kosu dermatitis na licu? Jel moguce da je dermatitis povezan s "leaky gut" sindromom i trebam li ici na pretrage? Nemam neke zdravstvene poteskoce. Imate li neki savjet oko ljustenja koze, kako to sanirati? Taj dio mi je najgori. Hvala

Borna Pavičić, dr. med.

06.11.2019. 01:10

Poštovana, seborojički dermatitis je upalna bolest koja zahvaća seborojičke dijelove tijela (područja bogata žlijezdama lojnicama - dijelovi lica, vlasište, prsa itd.). Nemoguće je predvidjeti hoće li se promjene širiti na vlasište ili na druga područja, ali moguće je da su promjene ograničene samo na lice ili samo na vlasište.
Bolest je nepoznatog uzroka, stoga ne trebate prestati bojiti kosu niti boja uzrokuje bolest. Također, nije dokazana povezanost s "leaky gut" sindromom te dodatne pretrage u tom smislu nisu potrebne.
Za sanaciju ljuskanja i upale preporuča se primijenjivati neutralne kreme koje su prilagođene za kožu sklonu crvenilu i ljuskanju (obično imaju DS u nazivu), a uz njih se mogu dati i protuupalne kreme u jako izraženim slučajevima (slabije potentni kortikosteroidi ili imunomodulatori) i antimikotici u slabije izraženim slučajevima (ketokonazol ili mikonazol krema).