Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4349 | Broj poruka: 50842

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


ellaone


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Dejan Šakoronja, dr. med.

18.10.2016. 14:50

Prema opisanom ne treba vam pilula za dan poslije.

mocsan123

04.01.2017. 19:45

Poštovani,

zadnju menstruaciju sam imala 14.12. odnos pri kom se ne znamo kako desilo pucanje kondoma je bilo juče 3.1 iako nije skroz ejakulirao plašim se da je koja kap ipak završila u meni. Odmah smo otišli u obližnju apoteku i popila sam pilulu EllaOne dva sata nakon odnosa. Po vašem mišljenju da li će ona spriječiti potencijalnu trudnoću?

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.01.2017. 20:50

Neće jer se ovulacija vjerovatno odigrala koji dan ranije.

Coca-cola

07.01.2017. 20:45

Postovani, trebam informaciju 5.01 sam imala spolni odnos prilikom kojeg je pukao kondom i decko je ejakulirao u mene. To je trebalo bit tri dana pred ovulaciju, i odmah dva sata nakon odnosa sam popola ellaone. To bi trebalo sprijeciti ili odgoditi ovulaciju? No danas 07.01 sam primjetila iscjedak karakteristican za ovulaciju, jel to znaci da tableta nije odgodila ovulaciju te da se ovulacija zbila danas? Molim vas odgovor

Dejan Šakoronja, dr. med.

07.01.2017. 21:40

Iscjedak rastezljiv nije karakterističan za ovulaciju nego za plodne dane.

Coca-cola

07.01.2017. 23:25

Znaci ovulacija dolazi tek? Jel postoji onda sansa da ostanem trudna i nakon ellaone?

Coca-cola

09.01.2017. 11:20

Molim Vas odgovor!
Opisat cu vise slucaj. Zadnja menstruacija bila je 24.12, a odnos, 05.01, tocnije dva odnosa od kojih je prvi bio zasticen s kondomom i decko je svrsio van, a drugi odnos je pukao kondom i decko je svrsio malo u mene i malo van. Kako sam popila ellaone dva sata od odnosa mislila sam da ce sve bit uredu. Al sam primjetila dva dana nakon odnosa 07.01 rastezljiv iscjedak, kazete mi da su to plodni dani. Ali taj iscjedak je trajao samo jedan dan i vec dan kasnije je bio mlijecno, bijeli, potpuno nerastezljiv. Jel iscjedak pokazatelj da tableta nije djelovala i da se ovulacija zbila cca 07.01? Po Vasem misljenju kolike su sanse za trudnocom? Hvala Vam puno!

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.01.2017. 20:40

Odgovorio sam vam. Da li je ovulacija bila ili ne ne zaključuje se prema iscjetku.

Coca-cola

09.01.2017. 21:15

Hvala Vam
Još jedno pitanje, po Vašem mišljenju kolike su šanse za trudnoću?

Dejan Šakoronja, dr. med.

10.01.2017. 10:50

To ne znam.

Lutaak1516

29.05.2017. 10:35

Da li je moguće da nakon popijene ellaone sljedeće dvije menstruacije budu jako rijetke svijetlo crvene boje i rijetke. Prije toga rađen test negativan bio.. bili ne plodni dani i popijena elaone u roku 18 h! Nakon toga dva mjeseca nikakvih znakova trudnoće . Samo pitanje da li može tableta uticati na obim menstruacije .lp

Ivo Balenović, dr. med.

29.05.2017. 15:40

Poštovani, menstruacije ne moraju uvijek biti istog intenziteta, boje i duljine trajanja. Ukoliko je trudnoća isključena nema razloga za brigu.

Mm34

21.07.2017. 15:50

Postovani, zadnja menstruacija bila je 27.06. 3.07. Imala sam nezasticeni spolni odnos pri kojem je doslo do ejakulacije, tocno 16h nakon popila sam elllone, a odmah ujutro, okoo 8h nakon duplu doz diane 35 (koje i imace pijem, ali sam u tom trenutku napravila pauzu od 10ak dana zbog neredovitosti i od tog dana pocela redovito svaki dan piti movu kutiju) nisam imala nikakvih nuspojava, osim zadnjih nekoliko dana lagane zgaravice te bijelog iscjedka. Imam li razloga za brigu? Hvala, lp

Ivo Balenović, dr. med.

21.07.2017. 17:25

Poštovana, prema svemu navedenom ne postoji mogućnost trudnoće.

Mm34

25.07.2017. 21:15

Postovani, cini mi se da sam sve malo zbunjujuce opisala pa samo da razjasnim. Dakle u trenutku odnosa bila sam na 10dnevnoj pauzi od tableta, a odmah 8h nakon odnosa popila sam duplu dozu nove kutije i nastavila normalno piti. Takodjer sam 16h nakon odnosa popila ellaone. Od tada je proslo tocno tri tjedna, ja sam kutiju diane 35 zavrsila u subotu, dakle ocekivala sam menstruaciju jucer-danas, ali nije stigla, a bijeli iscjedak je i dalje prisutan. Ostale simptome nisam imala. Tvrdite li i dalje da ne trebam brinuti ili je ovo vec problem? Hvala, lp

Ivo Balenović, dr. med.

25.07.2017. 22:20

Poštovana, ciklus se najvjerojatnije poremetio zbog uzimanja tableta. Ukoliko želite biti sigurni preporučam test na trudnoću.

Lolica77

10.08.2017. 09:15

Pozdrav. Noc prije sam imala nezasticen odnos (prekinut), a menstruaciju trebam dobiti svaki cas. Ujutro dobijem menstruaciju i unatoc tome popijem ellaone tabletu. Zanima me kolika je vjerovatnoca za trudnocu, trebam li cekati iducu menstruaciju ili je ova pokazatelj? Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

10.08.2017. 14:05

Poštovana, obzirom da je nastupila menstruacija, ne postoji mogućnost trudnoće.

c1122i

15.05.2018. 10:20

Poštovani,

Naime imala sam spolni odnos s deckom 22 dan ciklusa bez zastite, ciklusi mi inace nisu bas redoviti variraju od 28-33 dana iako mislim da mi je ovulacija vec prosla, ejakulirao je izvan ali nije siguran je li ista otislo u mene, pa sam nakon 12 sati popila tabletu za dan poslije ellaone.Zanima me postoji li mogucnost da ostanem trudna?

Ivo Balenović, dr. med.

15.05.2018. 18:40

Poštovana, prema svemu navedenom (imali ste odnos u vrijeme neplodnih dana + tableta za dan poslije) ne postoji mogućnost trudnoće.