Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4248 | Broj poruka: 49971

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


krvarenje između menstruacija


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

vami86

06.04.2013. 14:40

Poštovanje,
ja bih molila za savjet vezano za krvarenje između menstruacija. Naime, imam 28 godina i već neko vrijeme imam seksualne odnose. Menstruacije su mi baš redovne, svakih 28 dana, i do danas nisam imala nikakvih problema. Međutim,posljednju menstruaciju sam imala 23.03.2013. godine i trajala je uobičajeno 4-5 dana.Nakon prestanka menstruacije imala sam odnose (nezaštičene, nismo išli do kraja) . Četiri dana nakon odnosa osjetila sam bolove u donjem dijelu stomaka, kao i u trtičnom predjelu leđa. Bol je trajala dva dana, nakon čega sam primjetila blago krvarenje, tj 15-tog dana od početka menstruacije. KRvarenje je crvenkasto smeđe boje i blago. Molim Vas za mišljenje i savjet o čemu se radi, jer trenutno nisam u mogućnosti da posjetim ginekologa. Unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.04.2013. 17:50

Radi se o periovulacijskom krvarenju i bolovima vezanim uz ovulaciju.
Ne trebate na pregled zbog toga.

bbrigitaa

14.04.2013. 01:55

Poštovanje,

u nedjelju(31.3.) sam počela piti novu karticu tableta. U ponedjeljak(1.4.) sam imala odnos i taj dan sam također popila tabletu na vrijeme (22h). No međutim,u utorak i srijedu sam povraćala i imala proljev. Kad sam u utorak navečer popila tabletu,nakon 3 sata sam imala proljev. Nisam uzimala dodatnu tabletu. U srijedu sam također navečer popila tabletu, a na wc sam morala nakon 2 sata. Uzela sam dodatnu tabletu, ali sam nakon sat vremena opet išla na wc. S obzirom da sam imala jaku virozu, nije imalo smisla uzimati dodatne tablete,jer sam svakih sat vremena morala na wc. Stoga sam u četvrtak ujutro u 8 popila još jednu tabletu. Otada sam ih uzimala normalno.
No danas(18 dana od početka zadnje menstruacije) na gaćicama sam primijetila crvenkasto-smeđu mrlju. Postoji li mogućnost da sam trudna ili trebam normalno nastaviti piti tablete?

Veliko hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

14.04.2013. 23:40

Poštovana koje tablete uzimate.
Dakako da se ne radi o trudnoći. Radi se o probojnom krvarenju uzrokovano uz neredovito i nepropisno uzimanje pilula. Savjetujem korištenje dodatne
zaštite do kraja blistera, te nakon toga ne radite pauzu nego odmah krenete s novim pakovanjem.

bbrigitaa

15.04.2013. 11:05

Koristim Lindynette 30. I smećkasti iscjedak se pojavio i jučer i danas..
Hvala vam!

Dejan Šakoronja, dr. med.

15.04.2013. 14:15

Kao što rekoh. Molim.

bbrigitaa

28.04.2013. 16:50

Poštovani,
postupila sam kao što ste rekli. Nakon smećkastog iscjetka sam dobila menstruaciju. No muči me što se nakon toga i dalje pojavljuje barem jednom dnevno svijetlo smeđi iscjedak. Trebam li nešto poduzeti,ili će se to normalizirati s vremenom?

Hvala happy

Dejan Šakoronja, dr. med.

28.04.2013. 18:40

Ne brinite. Prestat će kroz par dana.

tomis94

28.04.2013. 22:25

Poštovani,
znači ovako prošli mjesec sam imala odnos sa dečkom,bili su neplodni dali ali opet sam u brizi,on kaze da nije ujakulirao u mene,i 4 dana nakon tog sam normalno dobila menstruaciju,nakon tog uopće nismo imali spolni odnos,dva tjedan nakon tog dečko i ja smo masturbirali,i sve je bilo normalno,zatim smo tjedan dana nakon tog opet masturbirali i nakon tog sam vidjela krv na gaćicama,a neznam zbog čega,u brizi sam zbog ovog prvog,jer smo imali seksualni odnos bez zaštite,ppa bi vas molila za odgovor,hvala i pozdrav.

Dejan Šakoronja, dr. med.

29.04.2013. 23:00

Odgovorio sam vam.

tomis94

30.04.2013. 16:05

poštovanje,
izvinite na smetni pošto sam nova na forumu,pa se još ne snalazim,napisali ste mi na ovaj zadnji dogovor da ste mi odogovorili ali ja to ne vidim nigdje :/

Dejan Šakoronja, dr. med.

30.04.2013. 20:20

Postavljate pitanja na više mjesta. Pogledajte tamo gdje ste postavili istovjetno pitanje.

tomis94

02.05.2013. 17:35

ja se ispričavam ali ako bi mi mogli tu odgovorit bila bih vam zahvalna,jer stvarno ne mogu ono pronaći,skroz sam zaboravila gdje sam postavila još jedno takvo pitanje...hvala vam unaprijed,i oprostite još jednom

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.05.2013. 00:10

Možda ozljeda rodnice, upala, periovulacijsko krvarenje itd.
Odavde ne znam.

tomis94

03.05.2013. 22:55

znači nije mogučnost da sam trudna?

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.05.2013. 00:35

Ne.

emmy_b

12.05.2013. 21:10

menstruacija mi je do prije par mjeseci bila redovna, uvijek u istom razdoblju. u posljednijh nekoliko mjeseci, svaki novi ciklus dodje dva dana ranije u odnosu ne prethodni.. posljednji puta sam imala menstruaciju 1.5., trajala je 5 dana kao i obicno, medjutim, danas primijetim krvavi iscjedak, u vidu sluzi, skupa sa bijelim pranjem.. da li je to nesto ozbiljno, i treba li da se zabrinem zbog toga? hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

12.05.2013. 23:50

Vjerovatno se radi o bezazlenom periovulacijskom krvarenju.

eventualna1985

16.05.2013. 20:25

Pozdrav!

Prestala sam sa uzimanjem pilula Lindinete i normalno dobila zadnju menstruaciju od toga ali mi se nakon par dana pojavila ono probojno krvarenje(smečkasti iscjedak) pa me zanima da li je to normalno dok se organizam navikne opet raditi bez tih hormona? Inaće nemam redovitu menstruaciju kada ne pijem pilule.

Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.05.2013. 22:05

Normalno je.