Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3909

Broj poruka: 45364

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

Logest

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

desperada92

04.09.2015. 19:20

Imam jos jedno pitanje.. da li sme da se pije sojino mleko, posto sam cula da je puno estrogena, pa me zanima?
A Vama doktore hvala na razumevanju i strpljenju, retki su doktori poput Vas.

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.09.2015. 23:40

Ivancica ne javlja se to kod svih žena. Obično kod onih koje imaju smetnje prolaze kroz nekoliko mjeseci.

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.09.2015. 23:40

Desperada možete konzumirati sojino mlijeko i pilule bez bojazni.

ivancica123

05.09.2015. 08:45

Hvala Vam. Samo jos jedno pitanje, ako uobicajeno jedem, nebi se trebala udebljati od Logest pilula?

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.09.2015. 22:10

Ne bi.

icika

05.09.2015. 22:15

Postovani doktrore,

Pijem Logist 6 meseci. Treceg mjeseca imala sam probojno krvarenje 5 dana pre kraja isteka blistera, sa pilulama sam nastavila redovno,bila sam na pregledu kod ginekologa, sve je bilo u redu, a dr mi je rekao da je to normalno kod uzimanja pilula.
Trenutno pijem 6. kutiju i opet 6 dana nakon isteka blistera imam krvarenje. Dakle 3 mjeseca je sve bilo ok, i sada opet krvarenje u sred blistera.

O cemu se radi? Da li Logist nije dobar izbor za mene?

Jos nesto, proslog mjeseca sam neredovno uzela tri pilule za redom (nakon 12h umesto nakon 24h, pa sam onda sledeceg dana uzela opet po rasporedu), ali sam nakon tog blistera dobila normalno menstruaciju i redovno. Dakle, da li je moguce dobiti neredovno krvarenje zbog neredovnog uzimanja pilula u proslom mjesecu?

Hvala Vam unaprijed.

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.09.2015. 10:20

Povremeno se spoting može pojaviti. AKo se to bude dalje događalo i smetalo vas sugeriram promjenu pilula.

Malamajamala

06.09.2015. 15:35

Poštovani..pijem pilule Logest unazad tri godine redovito. Zadnju menstruaciju sam odgodilo dakle nastavila piti tablete bez pauze zbog godišnjeg odmora. Nekoliki pilula nisam popila tocno u sat vec sa dva tri sata zakasnjenja. A zadnju pilulu iz blistera sam popila sedam sati nego inace. Imala sam i spolne odnose s tim da partner nije svrsio u mene. Menstruaciju bi trebala dobiti 7.9.,no 8.9.sam primjetila rozi iscjedak. Znam da ovo nikako nije za pohvalu pa Vas molim mišljenje jer sam zabrinuta.Hvala na odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.09.2015. 21:45

Prema opisanom uskoro će vam doći menstruacija.

Malamajamala

06.09.2015. 21:45

Ispravak 06.09 a ne 08.09.

Dejan Šakoronja, dr. med.

07.09.2015. 18:35

Ne mijenja stvar.

Jelena90

13.09.2015. 22:40

Poštovani,

Znam da zaštita počinje ukoliko od prvog dana menstruacije uzmem prvu pilulu (nikada do sada ih nisam koristila).
Ipak, zanima me Vaše mišljenje u mom slučaju: u petak oko ponoći otišla sam na spavanje, i ujutru kada sam se probudila vidjela sam da sam u toku noći dobila menstruaciju. Prvu pilulu sam popila tog dana u podne (dakle, u subotu u 12h). Da li se može smatrati da sam zaštićena od te prve popijene pilule iako je nisam uzela u prvim satima menstruacije?

Hvala unaprijed.

Dejan Šakoronja, dr. med.

14.09.2015. 22:55

Zaštićena ste od prvog dana.

ivancica123

20.09.2015. 02:20

Postovani, po prvi puta sam zapocela sa pilulama i pocela sam ih piti prvi dan mjesecnice...prije par dana sam dobila malo krvarenje...zanemarujuce malo se vidi na gacicama a sada imam onako malo tamno kao da sam zavrsila s mjesecnicom...jos mi je ostalo 7 pilula do prve pauze...kakvo je to bilo krvarenje ? Budem li dobila mjesecnicu? Peku me grudi i ponekad imam bolove u lijevom jajniku...bi se trebala zabrinuti? Hvala Vam unaprijed na odgovoru

malaplava1991

20.09.2015. 10:25

Poštovani, nalazim se u situaciji da sam u nedjelju 13.9 popila zadnju tabletu Logesta, 15.9 sam dobila menstruaciju, zbog kontrole hormona sad ne pijem tablete više, a jučer sam imala odnos i dečko je svršio u mene, to je još razdoblje sedmodnevne pauze ali ne na stavljam danas s tabletama. Da li postoji mogućnost trudnoće?

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.09.2015. 20:30

Ivancica to je probojno spoting krvarenje. Nastavite s uzimanjem. Menstruacija će doći na vrijeme.

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.09.2015. 20:30

Malaplava ne postoji.

Aasjaa

25.09.2015. 18:00

Poštovani,

nakon tri mjeseca korištenja Yaz-a ginekolog me prebacio na Logest zbog bolova u donjem dijelu trbuha i leđa, te točkastog krvarenja. Pritom mi je rečeno da Logest počnem uzimati dan nakon zadnje popijene aktivne tablete Yaz-a kako bi zaštita bila osigurana, čega sam se i pridržavala. Šesti dan sam Logest uzela u uobičajeno vrijeme oko 23h, no probudila sam se oko 3h i malo povraćala. Budući da je od uzimanja tablete prošlo otprilike 4h smatrala sam da se ista apsorbirala i da nema potrebe za uzimanjem nove. Otada je prošlo tjedan dana i opet su mi se javili slabi bolovi u jajnicima uz iscjedak (bez mirisa i boje). Inače me ovo nebi zabrinjavalo, ali zbog nedavnog prelaska na nove tablete i povraćanja me zanima jesam li sve dobro postupila i da se ovdje ne radi o eventualnoj ovulaciji budući da sam u međuvremenu imala odnose?
Unaprijed hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

25.09.2015. 18:30

Dobro ste postupili. Nastavite dalje s uzimanjem.

Maja Lili

20.04.2016. 22:45

Postovani, pocela sam ponovo sa uzimanjem Logesta nakon par meseci pauze... medjutim ,jedan dan nisam bila sigurna da li sam popila tabletu posto sam bila u nekoj guzvi ,a vadila sam blister i znam da sam uzimala i tabletu ali nisam sigurna da li sam popila ili ostavila, pa sam popila drugu nakon 2 sata.. e sad moje prvo pitanje bi bilo da li moze nastati neke smetnje u smislu nekih nuspojava , mucnine ili cega slicnog ako se popiju dve , da li to moze biti problem ? a drugo pitanje posto mi sad fali jedna tableta, isto pijem do kraja blistera, takodje napravim pauzu 7 dana, samo sto se ciklus pomera za dan ranije , da li sam u pravu? i da li se gubi jacina zastite ?

Hvala unapred na odgovoru