Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4350 | Broj poruka: 50843

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

10.06.2014. 01:20

Kako bi to mogla sprijeciti, nekim vaginaletama?

Dejan Šakoronja, dr. med.

10.06.2014. 09:55

Ne sprječava se vaginaletama neg se liječi.
Savjetujem pregled jer ćete tada dobiti i adekvatnu terapiju.

ZabrinutaLana

11.06.2014. 15:45

Postovanje, nakon nezasticenog 23.05 odnosa 8 na 9 dan plodni dani i uzete vikele nakon 30 h tj 24.05 ..nakon 6 dana tj 29.05 sam prokrvarila i trajalo je 5 dana 5 skoro pa nista ...e sad po izracunu trebala sam dobit jucer, no nemam nikakve simptome ..e sad da li je to bilo krvarenje usljed tablete ili urenjena mestruacija ..? Hvala

ZabrinutaLana

11.06.2014. 16:55

I odnos je bio ne zasticen no partner je ejakulirao van mene na vrijeme i kada da racunam sljedecu krajem 6 mj tj tocnije od ovog krvarenja posto je to izazvana menstruacija ili bi opet sad trebala doc

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.06.2014. 21:55

Može kasniti do tjedan dana.

edna21

22.06.2014. 12:15

Poštovana doktorice, molim vas za pomoć. Prošli mjesec sam imala menstruaciju koja je krenula oko 16.5. I prvih 4-5 dana imam smedji iscjedak a nakon toga još neka 4 dana imam obilno krvarenje. U tom obliku mi je inače ciklus. Sljedeću menstruaciju bih opet dobila 16. Medjutim, 10.6. sam imala nezaštićeni odnos i to je bio moj prvi odnos,.tacnije momak mi je prvo svršio van, pa smo onda pokušali imati odnos pa je opet izvadio na vrijeme, ali ja sam se bojala da nije nešto ostalo od prvog puta te sam 13.6.popila elleone tabletu. 16.6. mi je počelo krvarenje, koje je i inače trebalo početi, ali kao smedji iscjedak, i još uvijek traje, ali kao da se smiruje. Nema obilne menstruacije nakon njega kao inače. Mene mnogo bole grudi. Molim vas da mi kazete da li je moguće da sam trudna, kada mogu napraviti test, da li trebam čekati da prodje ovaj isjedak i da li je taj test pouzdan jer nikad nisam koristila? Mnogo hvala na odgovoru.

edna21

22.06.2014. 12:15

Molim vas o sto detaljnijem odgovoru, u panici sam. sad

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.06.2014. 19:15

Dakako da se ne radi o trudnoći. Uskoro će krenut prava menstruacija.

edna21

22.06.2014. 21:20

Hvala na odgovoru, doktore. happy

edna21

23.06.2014. 10:50

Doktore pisala sam ovaj posljednji post i molim Vas samo za još jedan odgovor. Posto mi je krvarenje krenulo kada bi krenula i menstruacija i traje evo 8 dana ali je oskudnije od standardne menstruacije da li je to od elleone ili je moguće i da je sama menstruacija? Sta da radim u slučaju da ne Dodje obilnije krvarenje? Sad je to smedjkasti iscjedak, nekada skroz tamno, a nekad ae vide i tragovi krvi.. Hvala unaprijed i oprostite sto pišem ponovo

Dejan Šakoronja, dr. med.

23.06.2014. 17:25

Dobit ćete normalnu
Menstruaciju za koji dan.

amrica_90

02.07.2014. 11:35

Postovanje I pozdrav iz Sarajeva happy citam I pronalazim slicne situacije, ali mirnija cu biti kad dobije svoj odgovor, pa kakav god. Posljednja menstruacija je bila od 10-15.6. 24.6.oko 23 sata imala sam odnos I moguce da je doslo do djelomicne ejakulacije iako smo koristili kondom. 25.6. U 10 ujutro sam popila vikelu. 30.6. Mi se javlja mucnina, ne znam dal je izazvana time, a 1.7.i danas smedji I pomalo krvavi iscjedak, nije konstantan, niti obilan. Da li je moguce da je doslo do trudnoce ipak ili je to od tablete?

amrica_90

02.07.2014. 11:35

Ciklus je 31-34 dana otprilike. Ako se racuna od prvog dana menstruacije, a kraj ciklusa dan prije pocetka nove.

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.07.2014. 00:40

Svakako da je moguća trudnoća ali je malo vjerovatna. Vjerovatno menstruacija treba nastupiti za koji dan.

enis1993

10.07.2014. 19:25

Javljao sam vam se vec i prije, ja i djevojka smo imali odnos 30.05 prilikom kojeg nam je pukao prezervativ .. ona je odmah sutradan popila Vikela tabletu za dan poslije i u roku od 6 dana je dobila menstruaciju koja je trajala 6 dana ( tačnije od 05.06 do 10.06 ) .. poslije toga vise nismo imali nezasticen odnos, a njoj menstruacija trenutno kasni vec 6. dan .. postoji li mogucnost da je ostala trudna?

Dejan Šakoronja, dr. med.

10.07.2014. 22:50

Postoji šansa. Ono nije bila menstruacija.

mami11

13.07.2014. 14:40

Postovani,
Sa deckom sam imala odnos 23 juna, prilikom kojeg nam je pukao kondom. Odmah sam to vece popila pilulu za dan poslije (Ella one) da naglasim da nikad ranije nisam upotrebljavala ovakav vid zastite, i poslije toga nisam imala nikakvih simptoma u vidu povracanja ili krvarenja, mucnine i sl.. Inace, zadnja menstruacija mi je bila 9 juna i ciklus mi je do sada uvijek bio redovan (28-30 dana).. Jos uvijek nisam dobila menstruaciju (danas je 4 dan kako kasni). Test sam uradila 11 jula i bio je negativan. Zanima me da li postoji neki drugi razlog zasto mi kasni menstruacija, i kada je mogu ocekivati ?

edna21

13.07.2014. 17:30

Postovani doktore, nedavno sam Vam pisala nakon sto sam imala prvi odnos koji je bio nezasticen. Popila sam pilulu za dan poslije i imala sam krvarenje nakon kojeg je bila i menstruacija kao sto ste rekli. Ovaj mjesec, dva dana prije ovulacije sam ponovo imala odnos sa kondomom i prekinutim snosajem. Dva dana nakon su me poceli boliti jajnici i bol se siri u ledja. Mislila sam da je od ovulacije, bol je traja dva dana, pa je prestalo, pa nakon evo dva dana ponovo, i blagi bol u grudima. Trebam dobiti menstruaciju za desetak dana. Da li je moguce da me bole jajnici nakon sexa, ili od one tablete za danposlije? Moze li upucivati na neku upalu i koji vid pregleda mi prpreporucujete? Oprostite na duzem tekstu i unaprijed hvala na odgovoru.

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.07.2014. 18:30

Mami do sedam dana vam može kasniti.

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.07.2014. 18:30

Edna odavde zaista ne mogu znati. Vidjet ćete kakve ćete smetnje imati dalje.
Nije od pilule zasigurno.

Nazad
1 ... 8 9 10 11 12 13 ... 17
Naprijed