Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4349 | Broj poruka: 50842

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.05.2014. 20:15

Ispravno ste postupili. Šansa za trudnoćom nije velika u vašem slučaju.

ed_she

05.05.2014. 00:10

Poštovani doktore,

hvala Vam na odgovoru. Želim da Vas pitam još za mišljenje oko sljedećeg: naime, djevojka je uradila test za trudnoću danas ( 04.05. a odnos smo imali 01.05. ) i bio je negativan. S obzirom da je popila Vikelu 01.05. , da li je ovaj test mjerodavan? I kada bi bilo, po Vašem mišljenju, dobro da uradi još jedan test za trudnoću?
Iskreno hvala na odgovoru.

LP

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.05.2014. 22:20

Test na trudnoću najranije neka napravi 15 dana od kritičnog odnosa.

bigfatlover

07.05.2014. 15:30

Poštovani,

Trebala bih savjet. Ovako, zadnji menstruaciju sam imala 16.3. i nakon toga sam bila kod ginekologa i dobila terapiju macmirora koju sam koristila 7 dana. Nakon toga 1.4. sam spavala sa dečkom i pukao nam je kondom te sam popila EllaOne u roku od 24 sata. Par dana nakon te tablete imala sam malo krvarenje (svega pola dana, kao da su neki ugrušci izlazili). Najčešće mi je ciklus bio oko 30 dana (ako bi dobila 16.2. dobila bi i 16.3.). Nakon toga sam bila bolesna tri tjedna, u početku je bila obična gripa, nakon toga se pojavila upala sinusa i upala srednjeg uha koja se liječila Klavocinom bid, nakon toga sam dobila upalu vanjskog uha koja se u početku liječila sa Ciloxan kapima i bornom kiselinom i hrpom lupoceta i tableta za bolove (pila sam oko 3 tablete za bolove dnevno i 4 lupoceta dnevno), nakon toga Ciprinol tabletama i Chlopamphenicol mašću u oba uha. Uz to imala sam dosta naporan tjedan na faksu, 4 ispita i nakon toga mi je deda umro. Menstruaciju sam trebala dobiti oko 16.4. i nisam i tada sam napravila test i bio je negativan. Napravila sam još jedan test u tjednu od 21.4.-28.4. i test je i dalje bio negativan. I onda se dogodilo nešto užasno, mom dečku i meni je opet pukao kondom (29.4.) i napravila sam test 5.5. i bio je negativan. Dečko je inzistirao da nakon tog "drugog incidenta" odem ginekologu po pilulu za dan poslije, no ja sam smatrala da nitko pametan meni neće dati unutar jednog ciklusa dvije pilule.
Nisam pametna što napraviti, testovi za trudnoću su negativno, osjećam se relativno normalno, samo me hvata panika oko toga jesam li ili nisam trudna, ne mogu se opustiti. Javljaju mi se bolovi u jajnicima kao kada mi je znalo biti da trebam dobiti mjesečnicu, ali krvarenje nikako da dođe na red.

Da li je to normalan tijek nakon te hitne kontracepcije da se ciklusi poremete i što mi predlažete da napravim?

Osobno ne vjerujem da sam ostala trudna radi svih stvari koje su mi se izdogađale zadnjih mjesec i pol, ali ipak bi voljela svoju mjesečnicu dobiti.

Hvala vam na odgovoru,
LP

Dejan Šakoronja, dr. med.

07.05.2014. 18:10

Prema opisanom ne radi se o trudnoći. Uskoro će nastupiti menstruacija za koji dan.

BamBam25

13.05.2014. 09:25

Poštovanje,

Imala sam odnos sa deckom tijekom kojeg nam je pukao kondom, uzela sam tabletu "Escapelle" 27.2. nakon čega sam imala slabu menstruaciju od 5.3-8.3 uzrokovanu tabletom. Sljedeću normalnu menstruaciju sam dobila 9.4. (Kasnila mi je 6 dana) od tada sam sa dečkom imala odnos otprilike 5 puta uvijek zaštićeni. Sada je već 13.5. i menstruacija mi kasni 6 dana. Zanima me kasni li zbog poremećenog ciklusa od prošlog mjeseca ili postoji mogućnost da sam trudna? Hvala unaprijed!

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.05.2014. 11:35

Ako su odnosi zaštićeni dakako da se ne radi o trudnoći. Moguće je kašnjenje zbog escapele.

gummibar

01.06.2014. 18:55

postovani,
prosli mj 17.5 sam imala odnos i decko je malo svrsio u mene. drugi dan nakon malo vise od 12 sati sam uzela pilulu poslije ne znam sada kako se tocno zove
ali je samo jedna mislim da je escapelle ili tako. ciklus mi je neredovitan. u ponedeljak 10 dana nakon odnosa sam napravila nest bio je negativan i menga mi
jos uvijek nije dosla pa sam danas 1.6 napravila opet test bio je pozitivan. sta je sada tocno od toga? dali su mi hormoi poremetili pa je test krivo pokazao ili? imam samo bijeli iscjedak ko pred mendu i jajnici me bole ko da trebam dobit. ??
Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

01.06.2014. 23:00

Napravite beta hcg iz krvi.

gummibar

02.06.2014. 17:10

a sta vi mislite dali jesam trudna ili? jer nema nikakvog smedeg iscjedka.
Hvala vam puno

enis1993

02.06.2014. 17:15

Pozdrav! Ja i djevojka smo imali odnos 30.05., inače menstruacija joj je završila 15.05., tijekom odnosa nam je pukao kondom i ja sam svršio u nju. Sutradan je otišla kod ginekologa koji joj je prepisao Vikela tabletu za dan poslije, popila je 13 sati nakon spolnog odnosa. Dan poslije korištenja tablete su je boljeli jajnici i stomak, a sutradan je imala bijeli iscjedak. Zanima me šta trebamo dalje uraditi u ovom slučaju, je li treba ponovno posjetiti ginekologa ili da pričekamo ukoliko ne dođe do menstrualnog ciklusa

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.06.2014. 23:15

Gumibar mislim da niste.

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.06.2014. 23:15

Enis, nek pričeka da dođe menstruacija. U slučaju kašnjenja dužeg od sedam dana nek napravi test.

jesen

03.06.2014. 16:25

Ovako ,imala sam nenstruaciju 13.3 ,13.4,8.5.i sad sam dobila 1.6 koja jos uvjek trae ,grudi me bole ,radila sam papa test i.uredan je kao i ultrazvuk ,prakticiram sex bez zastite ,interesuje me zbog cega mi dosla ranije ,nikad prije nije ,imam bolove u krizima i povremenu mucninu ,unapred hvala

gummibar

03.06.2014. 16:25

trudna sam..iako sam popila pilulu u roku od 12h ..

Dejan Šakoronja, dr. med.

03.06.2014. 18:10

Jesen, ne znam koji je uzrok kod vas. Ciklus traje od 24-35 dana.

sarah86

08.06.2014. 12:45

postovani,
06.03.-10.03 sam imala mengu i nakon toga sam imala odnos bez zastite...tacno 21.03 sam popila ellaone...nakon toga sam dobila mengu 07.04 i sve je bilu u redu...zadnju mengu sam dobila 05.05.-09.05...tacno dan nakom imala sam odnos gdje doslo do pucanja prezervativa.strah od trudnoce me naveo da opet popijem ellone...sad mi menstruacijs kasni par dana i radila sam test koji pokazao oba puta da je negativan...strah me jednako i trudnoce i pomisli da je konzumacija tabletabu fako kratkom razdoblju poremetila nesto.molim vas za savjet da li sacekati par dana ili otici ljecniku...napominjem jos da do sada su mi ciklusi bili uredni. unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

08.06.2014. 16:45

Menstruacija može kasniti do sedam dana.
Ne radi se o trudnoći.

09.06.2014. 01:05

Pozdrav,
10.02. sam imala odnos sa deckom prilikom kojeg je kodnom pukao i on svrsio u mene, u roku od 4sata sam popila Ella One. (Prije tog odnosa menstruacija mi je bila 26.01.) Nakon uzimanja Ella One nisam imala nikakvo krvarenje u vidu spottinga. 03.03. sam krvarila neka 3 dana (krvarenje slabije). Mjesec dana nakon toga sam radila test na trudnocu (dva puta)(06.04.), negativni. Sljedecu menstruaciju sam dobila 12.04.(obilna, trajanje 7dana), zatim 13.05.(obilna, trajanje 5 dana). Ocekujem da cu opet dobiti menstruaciju za nekih 5 dana zbog osjetljivih grudi. Medjutim ono sto me muci jeste mucnina, umor, napuhanost, cudan miris urina i zuti iscjedak. Da li je moguce da su sve ovo lazne menstruacije? Prilikom svakog odnosa smo koristili konodm i praktikovali prekid snosaja. I sta bi predstavljao taj zuti iscjedak? Dugo traje, a spavala sam samo sa svojim deckom.

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.06.2014. 18:05

Žuti iscjedak predstavlja upalu u rodnici možda i u višim dijelovima ginekološkog sustava.
Ne radi se dakako o trudnoći.

Nazad
1 ... 7 8 9 10 11 12 ... 17
Naprijed