Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4335 | Broj poruka: 50807

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


odgoda menstruacije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Natalija Beljo, dr. med.

17.06.2011. 22:51

Ok, hvala.

Vjetar

08.07.2011. 14:15

Poštovana,
htjela bih odgoditi menstrualni ciklus. Koristim Qlairu, kako da to učinim? I hoću li biti zaštićena od trudnoće nakon toga?
Hvala unaprijed

Natalija Beljo, dr. med.

08.07.2011. 21:50

Preskočite zadnje dvije crvene i nastavite s novim blisterom i poslije će sve biti ok.

niandra

02.08.2011. 22:05

Poštovana,
zanimalo bi me kako funkcionira odgadjanje menstruacije kod nekoga tko bi tek trebao poceti koristiti oralne kontraceptive? slucaj je taj da bi trebala dobiti menstruaciju za koji dan, a htjela bi je odgoditi na kojih 9-10 dana. da li je praksa ta da uzmem pilulu odmah danas ili sutra umjesto prvog dana menstruacije i onda ih prestanem uzimati nakon onoliko dana koliko zelim odgoditi? koliko sam shvatila, trebala bi regularno dobiti menstruaciju kada ih prestanem piti, ali kako dalje nastaviti s pilulama kad prodje taj period odgadjanja i dobije se menstruacija? racuna li se taj period kao ona sedmodnevna pauza ili?
hvala najljepsa.

Rena1990

03.08.2011. 11:10

Poštovana doktorice,
evo još jedno u nizu pitanja, samo da mi potvrdite da sam dobro razumjela kako to funkcioniše sa odgađanjem menstruacije. Ja bih trebala tek od 16.08. po prvi put početi piti kontracepcijske pilule Yasmin, a kako bi mi onda sljedeća menstruacija trebala nastupiti oko 12.09. željela bih je odgoditi za najmanje 7 dana. Da li to znači da nakon što od 16.08. popijem 21 tabletu, samo nastavim uzimati novo pakovanje, i neće nastupiti menstruacija u 9.mjesecu, nego tek u 10.mjesecu? I najbitnije, hoću li zaista u tom periodu biti zaštićena od trudnoće? Nadam se da nisam previše zbrkala pitanje, i unaprijed hvala najljepša na odgovoru! happy

Natalija Beljo, dr. med.

03.08.2011. 22:45

niandra Ako ih počinjete piti prvi dan onda nema prekidanja prvog blistera , već ako mjesečnica treba doći na njegovom kraju samo nastavite piti dalje tj. preskočite bijele.
Rena1990 Da u oba slučaja.

niandra

04.08.2011. 09:20

hvala na odgovoru, ali zelim odgoditi menstruaciju, tako da sam prvu pilulu popila danas (par dana prije nego mi menstruacija treba doci). ono sto me muci jest trebam li i dalje nastaviti do kraja blistera ili ih prestati piti za 8 dana koliko zelim da se menstruacija odgodi?

leica202

05.08.2011. 21:30

Poštovanje

Možete li mi reći da li bi mogla triquilar prestat pit nakon 14 popijenih tableta tako da bi mi menstruacija došla tjedan ranije pa nakon toga normalno počet novu kutiju nakon pauze ili je bolje da nastavim novu kutiju bez pauze?

Hvala najljepša

Natalija Beljo, dr. med.

05.08.2011. 21:35

Ako ste ih počeli piti danas bez mjesečnica nema zaštite od trudnoće ovaj ciklus . Tako da odnos uz kondom obavezno i možete ih prekinuti piti kad želiti. Nakon toga tek kad dobijete počnite piti ponovo.

v-m-a

05.08.2011. 22:00

postovana,
pijem yazz tablete vec 5 mjeseci i odlucila sam prvi put odgoditi menstruaciju prosli mjesec, umjesto bijelih tableta nastavila sam sa novim blisterom no umjesto da odgodim menstruaciju dobila sam ju i trajala je cak i duze nego inace!!!! dali je to normalno ili su mozda tablete krive?

Natalija Beljo, dr. med.

06.08.2011. 20:40

To se ne bi smjelo dogodtiti jedino ako su tbl na suncu.

v-m-a

08.08.2011. 06:35

Tablete sigurno nisu bile ni blizu sunca, a gledala sam nema nikakvih posebnih uvjeta cuvanja! dali to znaci da postoji mogucnost da ovaj blister koji imam ne valja i da uopce nisam zasticena, gledala sam i rok valjanosti....u redu je!!!! trebam li se zabrinuti zbog toga ili mozda samnom nije nesto u redu happy ??

Natalija Beljo, dr. med.

09.08.2011. 00:35

Nema posebnog načina čuvsanjsa , ali sam mislila ako ste putuvali i tbl imali u trobi koja je bila ne suncu. Ako je sve ok nastavite dalje po shemi , a zašto se dogodilo das niste odgodili ostaje upitnik.

petra90

10.09.2011. 22:20

Pozdrav!

Pijem qlairu vec 7. mjesec i nemam nikakvih problema, men. redovito dobivam na drugoj crvenoj tabletici.
Danas sam popila tu drugu crvenu.
Htjela bih od sljedeceg mjeseca odgoditi menstruaciju za 2 dana. Kako da to ucinim?
Da poslije dvije nedjelatne tablete pricekam dva dana pa da onda pocnem s novom kutijom?
I je li zastita potpuna?

Hvala!

Natalija Beljo, dr. med.

11.09.2011. 13:40

Nakon zadnje crvene nastavite s novim blisterom , ali ga nemojte prekinuti za 2 dana već popijte do kraja.Tako ćete preskočiti mjesečnicu za taj mjesec. Zaštita je ista.

marija-ana

03.10.2011. 14:35

Pozdrav!

Pijem qlairu vec 4. mjesec i nemam nikakvih problema, men. redovito dobivam na drugoj crvenoj tabletici,ponedjeljkom navečer.Ovaj put sam dobila jučer navečer.To mi ne odgovara za ovaj mjesec,jer krajem mjeseca idem na službeni put i vraćam se u ponedjeljak navečer kada bih inače trebala dobiti.
Danas sam popila tu drugu crvenu.
Htjela bih sljedeću menstruaciju odgoditi za 1-2 dana. Kako da to ucinim?Ne bih htjela preskočiti menzis,inače qlaire pijem kao terapiju za endometriozu.
Hvala

ivana033

04.10.2011. 17:20

Poštoovana!

Pijem Lininette 20 i željela sam pomaknuti unaprijed ciklus te sam umjesto u ponedjeljak popila u subotu zadnju tabletu, dakle 19 a ne 21. Mengu sam dobila u srijedu. Sljedeči blister sam počela piti u nedjelju dakle nakon 7 dana. Sada me zanima jesam li bila zaštičena u to vrijeme.
Puno vam hvala na odgovoru!

Natalija Beljo, dr. med.

04.10.2011. 21:50

marija-ana Ako ih pijete zbog endometrioze zar ne trebali piti kontinuirano bez pauza? Sad jedino na idućem blisteru iza crvene nastavite s novim blisterom ili sad počnite prije s novim pa će doći ranije.
ivana033 Da.

14.12.2011. 00:25

poštovanje,
evo i ja sam probala sa odgodom menstruacije(pijem cilest pilule već 4 godine). Odgodila sam ju tako što nisam uzela pauzu nego sam nastavila piti novu kutiju. Međutim već 2. dan počelo je krvarenje. Konzultirala sam se sa ginekologom koji mi je rekao da nastavim piti do kraja, pa sam ja nastavila .Međutim,u međuvremenu drugi ginekolog mi je rekao da prekinem,nisam znala da li da nastavim ili ne,pa sam tu večer,misleći da ću prestati pit ne uzela tabletu.Sljedeći dan sam se predomislila( i odlučila više vjerovati ovom prvom ginekologu,a vidjela sam i kod vas na forumu da preporučujute da se nastavi sa uzimanjem). Znači,ja sam taj put zakasnila sa uzimanjem pilule( prošlo je više od 12 sati,te sam popila dvije( z aprošli i taj dan).tada mi je počelo malo jače krvarenje,i opet se nastavilo sa slabijim,sve do nove pauze( kada sam dobila menstruacij).taj mjesec nisam imala odnose,baš zbog straha od promjene ciklusa..sad sam imala pauzu i večeras počinjem piti novu kutiju,pa me zanima.jesam li zaštićena,i je li ta kasnije uzeta pilula mogla poremetiti moj ciklus.
hvala.

Natalija Beljo, dr. med.

15.12.2011. 18:10

Zaštićeni ste.