Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4041 | Broj poruka: 47415

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Pilula za dan poslije - najčešća pitanja


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

sz29

27.06.2018. 12:10

Postovani doktore Balenovic,
Jucer, dana 25.6., doslo je do nezasticenog odnosa, odnosno prezervativ je pukao nakon ejakulacije. Dva sata nakon toga sam popila EllaOne hitnu kontracepciju s obzirom da mi je 14. dan ciklusa. Zadnju menstruaciju sam imala 12.6., ciklus mi u prosjeku traje 28 dana. Nakon tablete, osjecala sam lagane nuspojave, vrtoglavicu i umor. S obzirom da je rijec o plodnim danima i ne znam tocno je li ovulacija nastupila jer ne mogu sa sigurnoscu to reci, imam li razloga za brigu? Osim toga, tijekom danasnjeg dana imam pojacan iscjedak, tipican kao u dane ovulacije. Je li rijec o normalnoj pojavi, odnosno simptomu koji moze biti zbog koristenja hitne kontracepcije ili je ipak nesto drugo u pitanju?
Bila bih Vam zahvalna na odgovoru.
Srdacan pozdrav, SZ

Ivo Balenović, dr. med.

27.06.2018. 19:30

Poštovana, popili ste tabletu na vrijeme. Ukoliko nije došlo do ovulacije, ona će je odgoditi. Ukoliko je ovulacija nastupila tableta će poremetiti hormonsku ravnotežu neophodnu za implantaciju. Ipak, zaštita nije 100% učinkovita.

duksica

28.06.2018. 10:20

Postovani, 28.og smo momak i ja imali nezasticen odnos, pri cemu je momak svrsio u mene ali bez ejakulacije,momak je siguran da nije ni trunku ejakulata ispustio u vaginu, ali opet ja nisam jer se plasim da i najmanji propust moze nekad biti presudan, zanima me s obzirom da imam povecih problema sa neredovnim menstruacijama i da ne mogu da se oslonim na utvrdjivanje plodnih dana , radi dodatne sigurnosti da li je potrebno da popijem tabletu za dan posle ili ne?

Ivo Balenović, dr. med.

28.06.2018. 10:55

Poštovana, budući da ne znate kada su plodni dani, a i niste sigurni da li je došlo do ejakulacije savjetujem da ipak uzmete tabletu za dan poslije.

Iphone

12.10.2018. 14:05

Dečko i ja imali smo ne zaštićeni odnos, popila sam EllaOne tablet 30mg 3.10 , poslednju menstruaciju sam imala 12.10 i trebala sam da dobijem 10.10 kasni mi 2 dana da li postoji šansa da zatrudnim

Ivo Balenović, dr. med.

12.10.2018. 22:10

Poštovana, menstruacija najvjerojatnije kasni zbog tablete.

Z18

18.10.2018. 10:00

Poštovani,
Naime imala sam nezasticen odnos i dan nakon sam dobila menstruaciju (otprilike je tad i trebala doci) pretpostavljam da je nemoguce da nesto bude ali me zanima vase misljenje.

Ivo Balenović, dr. med.

18.10.2018. 12:50

Poštovana, ne postoji nikakva šansa za trudnoću.

lula555

15.12.2018. 15:45

Poštovani,
9. dan ciklusa popila sam EllaOne,12h nakon nezasticenog odnosa. Ciklus mi inace traje oko 30 dana u prosjeku. Nakon popijene pilule skoro svaki dan imam lagane bolove u trbuhu slicnom menstrualnim bolovima. Do laganog krvarenja nije doslo, no nisam ga ni ocekivala jer sam vec jednom pila hitnu kontracepciju i ni tad ga nije bilo. Brinu me bolovi u trbuhu jer znam da je to ujedno i simptom trudnoce. Kolike su sanse da je to razlog?

Ivo Balenović, dr. med.

15.12.2018. 18:10

Poštovana, prerano je da bi to bili simptomi trudnoće. Ukoliko menstruacija ne nastupi na vrijeme uradite test.

lula555

15.12.2018. 18:10

Takoder, zaboravila sam napomenuti da sam gotovo sto posto sigurna (zbog iscjetka) da sam ovulirala 17. dan ciklusa. Nezasticeni odnos se dogodio, kako sam vec rekla, 9. dan ciklusa. Koliko je meni poznato, spermiji ne mogu toliko opstati u rodnici da bi oplodili jajasce.

Ivo Balenović, dr. med.

15.12.2018. 20:40

U tom slučaju ne postoji nikakva šansa trudnoće. Spermiji žive do 72 sata,

Lilali3n

29.12.2018. 14:20

Dobar dan,
Decko i ja sinoc (28.12) smo imali odnos s kondomom koji je pukao ali mi nismo primjetili, te je on svrsio djelomicno u mene (kako on kaze bilo je svega par kapi - imao je "praznjenje" netom prije odnosa). Zadnju mjesecnicu sam dobila 5.12 , ciklusi mi traju oko 30ak dana, znaci za nekih 6 dana bih trebala dobit mjesecnicu. Trebam li popiti tabletu za dan poslije? Brine me jer sam primjetila mlijecno bijeli rijetkasti iscjedak koji nema nikakvog mirisa.
Hvala na odgovoru

Ivo Balenović, dr. med.

29.12.2018. 21:25

Poštovana, imali ste odnos u vrijeme neplodnih dana. Nema potrebe za postkoitalnom kontracepcijom.

KaćaDjo

31.12.2018. 10:55

Postovanje.
Spolni odnos imala sam 24. novembra, tri dana nakon menstruacije bez zastite. Popila sam ellaone. Pet dana nakom toga sam opet imala spolni odnos pri cemu je kondom pukao. Nakom 13 sati popila sam ellaone opet zato jer sam idiot, nepunih sat vremena nakon uzimanja tablete sam dobila sam proliv. Nisam imala nikakve znakove takozvanog krvarenja koje nastupi nakon popijene tablete. Sedam dana nakon uzimanja tablete uradila sam test za trudnocu koji je bio negativan. Po menstrualnom kalendaru,kasni mi fantasticnih 10 dana. Jucer sam opet ponovila test koji je opet bio negativan. Imam problem s nadutosti u stomaku i jakim bolom u grudima. Moje pitanje je: da li ne dobijam i imam te bolove zato sto sam bila "pametna" pa popila dvije ellaone u manjem razmaku od 7 dana pa su mi se hormoni poremetili ili sam trudna? Ocajna sam. Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

31.12.2018. 22:05

Poštovana, najvjerojatnije se poremetila hormonska ravnoteža zbog uzimanja tableta. Da je kojim lučajem trudnoća u pitanju, test bi to pokazao obzirom na vrijeme kada je urađen. Pričekajte menstruaciju, doći će.

KaćaDjo

01.01.2019. 19:30

Hvala doktore Balenovicu,menstruacija je stigla i ciklus je trajao 46 dana. Da li ce se to unormaliti? Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

01.01.2019. 21:15

Ne brinite, ciklus će se normalizirati.

Saandra

02.01.2019. 10:35

Poštovani,
1.1. imala sam spolni odnos sa dečkom pri čemu je pukao kondom. On nije svršio te je odmah završio spolni odnos, a ja bih 4.1. trebala dobiti menstruaciju što znači da nisam u plodnim danima (zadnja menstruacija-6.12.). Svejedno, i on i ja smo zabrinuti radi neželjene trudnoće, no ako nije potrebno ne bih popila pilulu za dan poslije nakon čitanja po forumima kakve posljedice mogu biti... naravno, popiti ću ako Vi to predlažete te ako je nužno. Od spolnog odnosa je prošlo 30 h. Unaprijed Vam hvala na odgovoru, Lp

Ivo Balenović, dr. med.

02.01.2019. 12:00

Poštovana, nema potrebe za pilulom. Ne postoji mogućnost trudnoće.