Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4042 | Broj poruka: 47434

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Pilula za dan poslije - najčešća pitanja


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ilmaamli

20.03.2019. 12:25

Poštovani, prvi dan ciklusa bio je (08.03) a jučer sam imala spolni odnos gdje je kondom pukao prije ejakulacije (19.03). Popila sam pilulu za dan poslije, sat vremena nakon odnosa (ellaOne). Međutim, brine me djelovanje te pilule zbog toga sto je jučer bio dan ovulacije (11 dan ciklusa).. Ciklus traje 24-25 dana i uvijek je redovan.
Šta mi savjetujete? Imam li razloga za paniku?
Unaprijed zahvalna.

Ilmaamli

20.03.2019. 13:45

Izvinjavam se, samo da dodam da nije bilo ejakulacije u rodnicu. Odnos smo prekinuli odmah nakon pucanja, ipak sam popila pilulu..

Ivo Balenović, dr. med.

20.03.2019. 20:45

Poštovana, nema razloga za brigu. Budući da nije bilo ejakulacije ne postoji mogućnost trudnoće. Pilula odgađa ovulaciju, ali ukoliko je do ovulacije već došlo, zbog hormonskog disbalansa kojeg uzrokuje sprječava (otežava) oplodnju i implantaciju

Ilmaamli

04.04.2019. 10:40

Poštovanje, menstruacija mi kasni već treći dan.. Da li je moguće da je to zbog ellaone pilule? Ili je ipak moguća trudnoća? Naravno da ću uraditi test ali molim i za Vaše mišljenje. Unaprijed zahvalna.

Ilmaamli

04.04.2019. 10:40

Da dodam da nije bilo ni probojnog krvarenja nakon uzimanja pilule, ni smedjkastog iscjedka..Da li i to zavisi od osobe do osobe?

Ivo Balenović, dr. med.

04.04.2019. 11:30

To je vjerojatno zbog tablete. Nema pravila o tipu krvarenja koje se može javiti nakon uzimanja tablete.

Hercegovac

05.04.2019. 00:55

Postovani doktore Ivo!

Znam da ste se u karijeri naslusali glupih pitanja, vecinom istih, vama debilnih, i vjerojatno su Vam po forumu postavljali ista, slicna, al ja kao covjek moram umiriti sebe, savjest me kopka, nemojte se ljutiti, nadam se da cete me razumiti.

Naime, imao sam nezasticeni odnos sa djevojkom 27.3. Pri kraju odnosa, osjetio sam nagon ejakulacije, izasao sam iz vagine, svijest je proradila u trenu, mislim da nisam “svrsio”,ovo “mislim” jer sam bio pod utjecajem nagona,i tek dodirujuci penis osjetio sam kapljicu kako izlazi iz mog spolovila, vjerojatno sjemenasta tekucina od nagona. Djevojka je popila tabletu Ellaone 17 sati nakon nezasticenog odnosa.(iz panike, a ne edukacije). Predzadnja i posljednja menstruacija je bila 17.2 te 16.3. Da li ja kao musko koje nije mislilo glavom, imam razloga toliko panicariti? Pretpostavljam da NE, al trazim vase strucno misljenje koje ce me umirit. Unaprijed hvala!

Ivo Balenović, dr. med.

05.04.2019. 10:25

Poštovani, prema svemu što ste naveli ne postoji mogućnost trudnoće.

cakicaki

23.05.2019. 09:40

Postovani,
poslednja menstruacija je bila od 2.do 6.maja. Jedan nezasticeni odnos sam imala u noci izmedju 12.i 13., kada su po kalendaru neplodni dani i nije doslo do ejakulacije u meni ali sam ja popila Escapelle pilulu oko 14h nakon odnosa. Medjutim, 18.maja sam imala dva nezasticena odnosa, takodje bez ejakulacije u meni ali s obzirom da su bili plodni dani,i vise is straha, iako znam da ne treba tako cesto, popila sam jos jednu pilulu ali oko 48h nakon odnosa(20.maja). Inace se 19.maja(nedelju dana posle prve pilule) pojavilo oskudno krvarenje, koje je trajalo dva dana.
Zanima me Vase misljenje, da li postoji verovatoca da ostanem u drugom stanju i posle dve popijene tablete i tog blagog krvarenja?
Unapred zahvalna

Ivo Balenović, dr. med.

23.05.2019. 14:45

Poštovana, blago krvarenje je najvjerojatnije uzrokovano uzetim pilulama. Teško da može doći do trudnoće.

Anchy16

19.07.2019. 14:25

Poštovani,

Je li normalno da menstruacija traje krace nego inace ako je taj mjesec popijena pilula za dan poslije?

Ivo Balenović, dr. med.

20.07.2019. 10:05

Poštovana, postkoitalna tableta može poremetiti ciklus. Kako vrijeme nastupa menstruacije tako i duljinu trajanja i njenu obilnost,

Ivana02

14.09.2019. 02:10

Poštovani,
Imala sam spolni odnos pri kojem je pukao kondom(nismo skužili, tek na kraju) i dečko je skroz svršio u mene..
Ciklusi su mi uglavnom razmaka od 25-28dana te su mi sad neplodni dani jer je posljednja mjesečnica došla 22.08. Od straha sam uzela pilulu ellaone da budem sigurna jer mi se ginekolog nije javljao.
Zanima me da je nisam popila bi li sve bilo u redu, te može li ova upotreba te tablete imati veliki štetni utjecaj na hormone ili plodnost i sl. ...?
Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

14.09.2019. 10:45

Poštovana, odnos je bio u vrijeme neplodnih dana. Tableta ni na koji način ne može naštetiti.