Dermatovenerologija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3825 | Broj poruka: 13663

Daniel Ceković, dr. med.

Ordinacija Dr. med. Hans Ulrich Seifert
Gmund am Tegernsee, Tegernseer Str. 3


DIANE-35


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

PETRA

08.01.2003. 14:46

DALI JE MOGUĆE DA MOJA TJELESNA TEŽINA PORASTE UZIMANJEM KONTRACEPCIVA DIANE 35 BEZ OBZIRA NA MOJU ISHRANU O KOJOJ VODIM RAČUNA?ZAHVALJUJEM

dr. Suzana Ljubojević

11.01.2003. 10:39

Uzimanjem kontraceptiva moguće je da dolazi do promjena u tjelesnoj težini koja je prolaznog karaktera. Oni uzrokuju nakupljanje tekućine u tijelu te povećanje apetita.

Aana123

01.07.2019. 18:35

Postovanje,
Koristim tablete diane 35 vec 3 mjeseca jer imam povecan hormon. Do sada nisam imala odnos, a zanima me ako se odlucim da uskoro imam spolni odnos da li su te tablete dovoljna zastita i da li je pored njih potrebno koristit kondom?
Hvala unaprijed.