Dermatovenerologija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3850 | Broj poruka: 13827

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


hipertrofični ožiljci


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

vesna

23.07.2001. 23:11

prije dva mjeseca sam skidala madeže CO2 laserom i sve je bilo u redu do prije 2 tjedna kada su ožiljci jako pocrvenili(vide se kapilare) i počeli se povećavati.nisam ih izlagala suncu.iste promjene sam primjetila i na ožiljku koji je učinjen skalpelom u isto vrijeme.prije 2 godine sam također skidala madeže skalpelom i tada je sve bilo u redu.zašto sada takva reakcija?šta da radim?da li se ožiljci mogu skinuti novim op. zahvatom ili će se opet pojaviti?moj doktor kaže da se radi o hipertrofičnim ožiljcima a ne o keloidima.zahvaljujem na odgovoru.

prof dr Jasna Lipozenčić

01.08.2001. 19:26

Madeže treba pregledati dermatovenerolog s iskustvom kliničkog medikusa i dermatoskopom i dermatoskopskim pregledom. Svaki displastički nevus treba u cijelosti odstraniti. u Vašem slučaju potrebno je javiti se na pregled u Kliniku za kožne i spolne bolesti Medicinskog fakulteta u Zagrebu, Šalata.
Reakcija nakon CO2 lasera najbolje da se javite stručnjaku koji Vam je skidao madež. Hipertrofičan ožiljak se može u cijelosti odstraniti u Klinici za kožne i spolne bolesti Medicinskog fakulteta u Zagrebu, Šalata.