Dermatovenerologija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3886 | Broj poruka: 13966

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


pristici - dermatovenerologija


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Luka-1

26.08.2001. 02:51

Vec nekoliko godina imam problem s pristicima po ledjima i ramenima. Izvana su crvenkasti s vodenim mjehuricem, koji u principu ne svrbe ni ne peku. POnekad ih ima vise, ponekad manje, nisam primjetio neku pravilnost. Mazao sam ih s Diprogentom i Tridermom ( ne istovremeno). Pristici nestanu nakon 10-ak dana mazanja......kad prestanem s mazanjem vec nakon 2 dana se opet pojave. Zbog kortikosteroida u mastima ne mazem duze od 2 tjedna. Da li bi trebao pokusati duze? Sto uciniti? Puno vam hvala!
Luka-1

Prof. dr Jasna Lipozenčić

03.09.2001. 12:36

U Vašem slučaju radi se o folikulitisu koji se može liječiti i tekućim puderom. Moglo bi se raditi i o papuloznoj akne, no pregled u Ambulanti za medicinsku kozmetologiju bio bi potreban. Na pregledu se odredi laboratorijska obrada i liječenje. Savjetujem da se javite.