Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4349 | Broj poruka: 50842

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Menstruacija nakon korišenja pilula za dan poslije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

cvetic123

04.12.2013. 13:20

Pisala sam vam vec . Danas 04.12.nemam niti kakvih simptoma kao sto je bolu u grudima,bol u stomaku kad imam menstruaciju i danas nemam nikakvo krvarenje. Molim vas,recite mi imam li razloga za brigu i da li je to normalno? Jako sam zabrinuta.

Dejan Šakoronja, dr. med.

04.12.2013. 22:05

Normalno je.

Pennywise88

19.12.2013. 14:30

Poštovani!

Zadnja menstruacija bila mi je 13.11., 3.12. imala sad odnos prilikom kojeg je pukao kondom i popila sam Escapelle 12 sati nakon odnosa. Menstruaciju sam dobila 13.12. koja je trajala 6 dana, prvih par dana je bila malo obilnija u odnosu na prethodne menstruacije, s time da prije toga nisam imala nikakvo krvarenje niti smeđi iscjedak. Da li to znači da su mi se izazvano krvarenje i redovna menstruacija poklopili u isto vrijeme i da nema straha od moguće trudnoće?

Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
Lijep pozdrav

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.12.2013. 16:10

Odgovorio sam vam.

misslady

05.03.2014. 12:45

14 dana nakon popijene escapelle bas na datum kad sam i trebala dobila sam mesntruaciju,par dana pre toga samo smedji iscjedak,ali me brine sto je jako oskudna i trajala je kratko,inace traje 4,5 dana a sad 2 i malo samo u tragovima ,brine me dali je to normalno,osecam i dalje blagi bol u donjem stomaku ili jajnicima

misslady

05.03.2014. 14:05

dva dana je bilo krvi,,da se nadovezem,a posle u tragovima,,,,hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.03.2014. 21:10

Napravite test na trudnoću.

misslady

06.03.2014. 09:20

napravila sam juce,i negativan je.dali ima nekog drugog razloga za brigu??..havala na odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.03.2014. 11:20

Onda ne trebate brinuti.

MimiOS

20.03.2014. 13:10

Poštovani,
ovako vam izgleda moja situacija: Pila sam pilule novinette 2 godine i prošli mjesec ih nisam kupila zbog financija. Zadnja menstruacija mi je bila 17.2. te sam 26.2 imala kritični spolni odnos te sam sutradan popila logest (5+5). Nakon 5 dana sam dobila mjesečnicu koja je trajala 5 dana ali pošto sam pretpostavila da je to izazvana nisam odmah započela sa pilulama nego sam pričekala sljedeću. Sljedeća menstruacija mi je došla prije 2 dana (18.3) kada sam i inače ju trebala dobiti te sam započela sa pilulama. Mene zabrinjava što je ova mjesečnica jako oskudna te je više smeđkaska i već završava. Jesam li dobro postupila sa pijenjem pilula i da li me te pilule sada već štite? Unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

20.03.2014. 21:30

To ne znam. Morate napraviti uzv pregled.

MimiOS

21.03.2014. 09:10

Možete li mi reći postoji li mogunost za trudnoću s obzirom da sam imala menstruaciju nakon pilula i sada opet? I da li trebam napraviti test za trudnoću ako sada curim?

Dejan Šakoronja, dr. med.

21.03.2014. 15:30

Ne treba test ako se radi o menstruaciji.

MimiOS

24.03.2014. 15:55

Poštovani...imam još jedno pitanje pošto sam sva zbunjena. Napisala sam Vam da sam koristila hitnu kontracepciju i dobila sam mjesečnicu nakon 3 dana.Je li to sada sve u redu,mogu li odahnuti? Hvala puno

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.03.2014. 21:25

Radi se o menstruacije. Ne brinite.

Fu Bao

18.04.2014. 13:30

Poštovani,

zadnju menstruaciju sam imala 3.4 , 11.4 sam imala nezaštićeni spolni odnos i odmah sam uzela hitnu kontracepciju (Yasmin 4 tablete odmah i 4 nakon 12 sati). 17.4 se pojavilo krvarenje koje je dosta obilno i izgleda kao menstruacija, zanima me je li to posljedica tablete i trebam li se zabrinuti oko tog krvarenja ? hoće li stati ? kada mogu očekivati normalnu menstruaciju ? ciklusi su mi uvijek redoviti i traju 28-30 dana. hvala Vam unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

18.04.2014. 23:40

Posljedica pilula. Menstruacija u očekivano vrijeme.

mhian

29.04.2014. 00:25

veliki pozdrav
dečko i ja smo imali odnos 19.3. ... Menstruaciju sam imala 7.3., što znači da je taj rizični odnos bio u plodnim danima
naime, pukao nam je kondom
sutradan sam otišla na hitni prijem po tabletu poslije, dobila sam Ella One koju sam popila nakon nekih 30-tak sati nakon odnosa

doktorica mi je rekla da bih trebala dobiti neko krvarenje i da će se menstruacija poremetiti.
Međutim ja sam samo imala mali smeđi iscjedak, 1 dan...

danas je, evo, 29.4. i ja još nisam dobila..znači, kasni mi 22 dana :/

U međuvremenu sam napravila 2 testa (Clearblue) koji su pokazali negativan rezultat.

e sad...mene zanima da li je ovo normalno? I da li postoji šansa da sam ipak trudna, tj. da pilula nije djelovala?

U ginekologa sam naručena na ultrazvuk u srijedu :/

Dejan Šakoronja, dr. med.

29.04.2014. 10:15

Naravno da postoji mogućnost da nije djelovala. No niste trudni ako su testovi negativni.

ed_she

03.05.2014. 19:55

Poštovanje,

djevojka i ja smo imali odnos 01.05. i nažalost kondom je pukao. To smo shvatili tek nakon što sam "ga" izvadio, ali pukao je nekako na bočnoj strani glavića, a ne direktno na spremniku. Odmah smo reagovali i djevojka je u roku od 2 sata popila Vikela kontracepcijsku pilulu. Kalendar je pokazivao dan prije ovulacije (dakle, 2.5. je dan ovulacije). Redovna menstruacija bi joj trebala biti 15.05. a trenutno ne osjeća nikakve promjene, mučnine..itd.. Je li to normlano i kolika je mogućnost da zatrudni?

Hvala puno na odgovoru.

LP

Nazad
1 ... 6 7 8 9 10 11 ... 17
Naprijed