Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4178 | Broj poruka: 49142

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Pilula za dan poslije - najčešća pitanja


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Anka25

24.09.2020. 13:25

Dobar dan. Prvi dan menstruacije je bio 9.9
Yaz tablete sam pocela uzimati 14.9 a jucer sam imala odnos bez dodatne zastite. Prosli mesec sam isto uzimala yaz I plan je bio odgoditi menstruaciju na mesec dana zbog putovanja. Onda Sam jednu zaboravila I pocelo je tockasto krvarenje zbog cega sam ih prestala uzimati I dobila prije spomenutu menstruaciju 9.9.

Posto shvacam da sam zeznila ciklus, a inace je izmedju 28 I 31 dan, zanima me da li bi trebala biti zasticena ili uzeti tabletu za dan poslije iako uziman yaz?

Ivo Balenović, dr. med.

24.09.2020. 21:25

Poštovana, zaštićeni ste, tableta za dan poslije nema smisla.

mallllaivana

11.11.2020. 23:55

Postovanje, zadnja menstruacija pocela 21.10. Ciklus traje 30 dana i redovit mi je. Nezasticen odnos 30.10. Odnosno neplodni dani. Posto sam se uspanicila dan poslije oko 16h popila sam Escapella tabletu. Imala sam bolove u jajnicima i povremeno me uhvati tu i tamo koji grc sada u doljnjem dijelu stomaka, no grudi me dosta bole i napete su. Jeli to poslijedica tablete ili se trebam bojati jer sumnjam da bi simptomi trudnoce dosli tako rano. Molim vas sto prije odg, hvala!

Ivo Balenović, dr. med.

12.11.2020. 11:20

Poštovana, to je posljedica tablete. Prerano je za simptome (eventualne) trudnoće.

mallllaivana

12.11.2020. 12:00

Hvala na odgovoru, na internetu se stvarno svasta moze procitati,ali po Vasim predhodnim odgovorima pomislila sam da nemam razloga za brigu.

Ivo Balenović, dr. med.

13.11.2020. 11:30

Nema na čemu.

Tastatura

16.11.2020. 16:40

Postovani,

Pre seksualnog odnosa sa devojkom, imao sam ejakulaciju dva sata pre odnosa. Nakon toga, imao sam odnos sa devojkom sa kondomom. Tokom vadjenja mog polnog organa, kondom je nekako ispao sa mog penisa i iz njene vagine na isti način na koji sam ga postavio (prsten kondoma ka meni). Tokom odnosa uopšte nisam ejakulirao niti imao potrebu za tim, ali sam primetio da mi je penis bio vlažan. Da li postoji mogućnost za trudnoćom ukoliko je došlo do kontakta mog vlažnog penisa sa njenom vaginom pri izlasku i da li je potrebno uzeti pilulu za dan posle?

Hvala unapred puno,
MilBg

Ivo Balenović, dr. med.

16.11.2020. 17:30

Poštovani, na taj način ne postoji nikakva mogućnost trudnoće.

Tastatura

16.11.2020. 19:50

Postovani,

Ne postoji mogucnost iako je ona u plodnim danima? Ono sto me najvise brine je da li tim vlazenjem penisa je mogao da izadje neki spermatozoid od prethodne ejakulacije? (nisam mokrio nakon toga). Došlo je do sklizanja kondoma, i na kraju kada sam izvukao polni organ, kondom nije bio na njemu već je sekund nakon toga ispao iz njene vagine.

Srdačan pozdrav.

Ivo Balenović, dr. med.

17.11.2020. 11:30

Ne postoji mogućnost. Za oplodnju je potrebna da određena količina (oko 1 ml) ejakulata bude unesena u rodnicu.

Tastatura

18.11.2020. 22:50

Hvala puno doktore, sve najbolje.

Ivo Balenović, dr. med.

19.11.2020. 12:00

Nema na čemu.

Kl123

08.12.2020. 13:40

Postovani, u proslom ciklusu imala san nezasticen odnos i popila ellaone, nakon dva tjedna zakazala je zastita te sam ponovno popila ellaone. Mjesecnica je dosta vremena kasnila, ali je naposljetku dosla. 6 dana nakon te mjesecnice ponovno je zakazala zastita. Jel bi bilo pametno ponovno popiti tabletu, u ljekarni su mi dali tabletu escapelle. Uzmite u obzir da imam neredoviti ciklus, te ne znam tocno dan ovulacije. Jutro nakon odnosa sam napravila test za ovulaciju i pokazao se negativan. Prije odnosa nisam radila test za ovulaciju tako da ne znam jel ona vec prosla ili tek treba doci.

Ivo Balenović, dr. med.

09.12.2020. 11:50

Poštovana, budući da se ne može znati kada će Vam nastupiti ovulacija, možete uzeti tabletu. I savjetujem da se javite liječniku radi dogovora o kontracepciji.

slogan

10.12.2020. 12:45

Poštovani,
zadnju menstruaciju sam imala 08.11., inače imam policistične jajnike zbog čega mi je mentruacija neredovita. Prekjučer (8.12.) imala sam oralni seks sa dečkom pri čemu je on svršio. Oko sat vremena, sat i pol kasnije ponovno smo imali odnose, međutim ovaj put je pokušao staviti penis u moju vaginu bez zaštite. Nije ga stavio do kraja, bio je samo pri početku i držao ga je tako par sekundi, a onda ga izvadio i nakon toga više ništa nismo pokušavali. Do sada nikad nisam imala spolne odnose i zanima me je li ikako moguće da budem trudna, ako je na njegovom penisu bilo predsjemene tekućine? Je li potrebno da popijem pilulu za dan poslije? Unaprijed hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

11.12.2020. 09:00

Poštovana, na taj način trudnoća nije moguća. Osim toga bili su neplodni dani.

Matija10

09.01.2021. 19:15

Poštovani, zadnja mensturacija mi je bila 12.12.2020, a predzadnja 16.11.2020. Gotovo svaka menstruacija traje pet dana i redovne su na svakih 27-28 dana. U noći sa 29.12. na 30.12. Imala sam odnos bez zaštite i došlo je do nezgode. Nakon otprilike 12 sati nakon popila sam tabletu Ella one i dan nakon toga, 31.12 odmah sam prokrvarila i to krvarenje je trajalo 5 dana. Mjesečnicu sam trebala dobiti jučer međutim nisam je dobila, jedino sto osjetim je lagani pritisak u donjem dijelu trbuha. Čime je bilo izazvano krvarenje i postoji li mogućnost trudnoće?

Ivo Balenović, dr. med.

10.01.2021. 11:10

Poštovana, krvarenje je vjerojatno posljedica tablete. Postkoitalna kontracepcija je vrlo učinkovita, ali zaštita nije 100%. Smatra se da otprilike 2 od 100 žena koje su je uzele ostanu trudne. No, kako ste imali odnos u vrijeme neplodnih dana smatram da ne postoji mogućnost trudnoće.

Matija10

10.01.2021. 16:30

Poštivani, ispričavam se, imam još jedno pitanje. Kako sam navela krvarenje je trajalo 5 dana ali sve do danas imam smeđi iscjedak. To sve traje već deset dana pa me zanima sto bi to moglo biti budući da još uvijek nisam dobila menstraciju koja kasni dva dana?
Od svega imam već par dana slabe bolove u donjem dijelu trbuha kao i pred svaku menstruaciju ali intenzitet se ne mijenja.
Hvala na odgovoru.

Marko996

11.01.2021. 07:55

Pozdrav, naime imao sam odnos sa djevojkom 7.1 uvecer prilikom odnosa je pukao kondom nisam bio siguran da li sam ejakuirao u nju pa je ujutru 8.1 rano popila tabletu ellaone. Medutim 10.1 smo opet imali odnos i opet je kondom pukao