Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4094 | Broj poruka: 48183

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Važne informacije o kontracepciji - obavezno pročitati


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

29.07.2019. 16:45

Poštovana, kod žena koje koriste oralne kontraceptive krvarenja postaju oskudnija i kraće traju, a ponekad mogu i izostati. To je zbog djelovanja kontraceptiva na sluznicu maternice.

Joja89

14.10.2019. 21:50

Pozdrav!

Uzimam kontracepcijske pilule Lindynette 20 i danas mi je 12 dan prve kutije. Danas su me poceli boljeti jajnici kao pred menstruaciju, pa me zanima je li to normalno?
Zvala sam svoju doktoricu ali se po obicaju nitko ne javlja.

Lp!

Ivo Balenović, dr. med.

15.10.2019. 23:20

Poštovana, tijekom uzimanja oralnih kontraceptiva jajnici 'miruju'. Simptomi koje osjećate ne bi trebali biti od jajnika.

Joja89

16.10.2019. 13:25

Postovani,

Ali takva ista bol mi se javlja prije i tijekom menstruacije.

Ivo Balenović, dr. med.

16.10.2019. 22:55

Poštovana, kod žena koje uzimaju oralne kontraceptive ne dolazi do ovulacije. Zbog izostanka ovulacije nije prisutna bol u sredini ciklusa - ovulatorna bol, kao niti bol tijekom menstruacije (zbog izostanka lučenja hormona koji uzrokuju bolne kontrakcije). Budući da ste na prvoj kutiji možda još nije nastupila inhibicija ovulacije, Savjetujem pregled. Sve su ovo nagađanja.

blondie5

24.11.2019. 00:10

Poštovani,
Pijem Lindynette 20 duže vrijeme. Popila sam zadnju 21. tabletu jucer te danas nastavila sa prvom tabletom iz novog pakiranja (zabunom). Da li je štetno za zdravlje, sto mi je dalje ciniti? Hocu li imati štetne nuspojave?
Hvala,
Lp

Ivo Balenović, dr. med.

24.11.2019. 11:05

Poštovana, ne može se ništa dogoditi čak i da bez pauze nastavite s novim pakiranjem. Sada savjetujem da napravite uobičajenu pauzu, te nastavite s novim pakiranjem. Idući ciklus će biti kraći za jedan dan (jednu tabletu), ali Vam ne može naškoditi, niti će učinkovitost biti smanjena.

Malecka 21

24.11.2019. 16:20

Poštovani, već godinu dana pijem Axiru 35, do prije mjesec dana nisam imala nikakvih problema ni nuspojava, ali prije nekih mjesec dana su mi grudi postale osjetljive i osjećala sam nelagodu u jajnicima. Moja ginekologica mi je savjetovala da nastavim piti tablete i dalje te me naručila za pregled tek u 12. mjesecu. E sad, problemi su postali veći. Dojke su sve bolnije, čak su i promijenile boju (ljubičaste su), mučno mi je užasno, ne svaki dan, ali dosta često, a danas mi se pojavio smeđi iscjedak, a ostale su mi još 4 tablete do pauze. Taj iscjedak je bio popraćen grčevima kao da ću dobiti menstruaciju. Naravno, uz te sve promjene sam vrlo uznemirena i zabrinuta, nažalost za pregled moram još čekati, pa bih molila Vaš savjet. Je li moguće da su sve te promjene vezane uz tablete i bih li možda trebala napraviti test na trudnoću? Ako smatrate da bih trebala, kada bi to bilo najbolje napraviti?

Ivo Balenović, dr. med.

24.11.2019. 20:45

Poštovana, ukoliko redovito uzimate tablete trudnoća je isključena. Navedeni simptomi mogu biti nuspojava tableta, ali to trenutno ne mogu reći sa sigurnošću. Možete uraditi pauzu od tableta. Ako se simptomi povuku, znat će se da je to nuspojava tableta. Ukoliko niste redovito uzimali tablete, postoji mogućnost trudnoće. Test može detektirati trudnoću 10 ak dana nakon odnosa/oplodnje.

Malecka 21

25.11.2019. 06:10

Da, zaboravila sam naglasiti da sam tablete uzimala redovito, a i uz pilule koristimo i metodu prekinutog snošaja. Mogu li ja tu pauzu sama napraviti, tj. jednostavno ne nastaviti nakon pauze ili to mora biti u dogovoru s ginekologom? Naime, prvotno sam počela uzimati pilule zbog poremećaja hormona i menstruacija koje su dolazile svaka dva tjedna te se bojim da se ne vrati na staro. Bi li promjena tableta pomogla kod navedenih nuspojava?

Ivo Balenović, dr. med.

25.11.2019. 18:30

U tom slučaju trudnoća je isključena. Možete napraviti pauzu od tableta kada god želite. Isto tako se možete na njih i vratiti. Promjenom tableta bi se mogle izbjeći nuspojave (ukoliko su one posljedica ovih), ali se to ne može tvrditi sa sigurnošću.

blondie5

25.11.2019. 18:30

Samo da potvrdim, dakle pravim normalno uobičajenu pauzu od 7 dana (ne od 6?) nakon te 22. tablete?

Ivo Balenović, dr. med.

26.11.2019. 09:40

Napravite uobičajenu 7 - dnevnu pauzu.

ariamart

20.12.2019. 17:25

Pozdrav, pocela sam piti prvi put Midiana tablete. Menstruaciju sam dobila u 11h navecer a prvu tabletu sam popila iduci dan u 14h jer sam htjela u to vrijeme piti tablete. Sada sam na 8. tableti, jesam li zasticena ili bih trebala jos paziti?

Ivo Balenović, dr. med.

21.12.2019. 12:15

Poštovana, zaštićeni ste. Nije potrebna dodatna kontracepcija.

ariamart

02.02.2020. 20:41

Pozdrav, znaci pijem Midiana tablete i sada bih trebala poceti na lice mazati kremu koja sadrzi ulje gospine trave (zbog dermatoloških problema). Hoce li to utjecati na djelovanje kontracepcije?

Ivo Balenović, dr. med.

03.02.2020. 08:26

Ulje neće imati nikakvog utjecaja na kontracepcijsku učinkovitost..