Dermatovenerologija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 3882 | Broj poruka: 13950

Borna Pavičić, dr. med.

KBC Zagreb
Zagreb, Kišpatićeva 12


Dermatologija


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Bralica

28.01.2008. 14:50

Prije 4 mjeseca počele su mi ispadati obrve, desna više. Dermatologica kaže da je to psihofizička tenzija, Nažalost ja si tu tenziju ne mogu sama pomoći.Da li postoji neka druga pomoć?

Dinko Kaliterna, dr. med.

29.01.2008. 21:15

Vjerojatno se radi o ograničenom obliku ispadanja dlaka te bi bilo dobro da uradite određene pretrage te započnete terapiju.

Bralica

10.03.2008. 15:00

Poštovani !
Nakon Vašeg odgovora nisam ništa poduzela.
Naime, sada su mi obrve potpuno otpale, a počele su i trepavice ispadati.Pokušala sam svoje psihofizičko stanje popraviti, ali nažalost nisam si uspjela sama ništa pomoći, očito mi je potrebna tuđa pomoć.
Molim Vas da mi pomognete, tj. da navedete što bih trebala poduzeti i koje bih pretrage trebala napraviti?
Hvala uz pozdrav.

Dinko Kaliterna, dr. med.

18.03.2008. 20:30

Prvo javite se dermatologu da se odredi terapija što prije. Nemojte raditi paniku jer da sve popraviti samo treba vremena. Pretrage koje dolaze u obzir su : CRP, KKS, TSH, antitiroidna protutijela, CIK, AST i ASTA titar, ...

Bralica

09.06.2008. 14:30

Poštovani!
Hvala Vma na zadnjem odgovoru. ali opet se javljam sa istim problemom,tj.još gorim , jer su mi obrve sve otpale, a uskoro i trepavice.Nakon zadnjeg vašeg odgovora bila sam kod drugog dermatologa,a isti me poslao obavljati pretrage, a nalazi su slijedeći:
Test na HP-pozitivan,popila sam sve antibiotike i čekam 8(kolovoz) mjesec radi ponovnog testirnja(problemi žgaravice i pečenja nisu ništa manji).
U KKS povišen bikirubin, ALT i GGT, markeri hepatitisa negativni, čekam UZV žučnjaka i jetre,
TSH 5,3 anti TG 373, ostali hormoni uredni.Endokrinolog kaže Eutireoza, i da nalazi ne bi mogli objasniti opadanje dlaka. Lokalno primjenjujem sol.minoxidil i uzimam MERTZ tablete i to već drugu turu.
Evo već je prošlo 9 mjeseci, a stanje je sve gore.
Što napraviti?Gdje tražiti pomoć?
Hvala na odgovoru
Očajna

nnensi

09.12.2012. 23:50

Postovani,

Već neko vrijeme imam povremeni svrbež po tijelu a najviše na vratu i stomaku. Javlja se i na svim drugim djelovima tijela. Čak se javlja i kad se zagrebem lagano po koži ruke ili bilo kuda. S obzirom da mi je mama dugo bila alergična na promjene toplo - hladno pratila sam i shvatila sam da mi koža reaguje na te promjene toplote ali i na stanje stresa (ako sam na poslu pod pritiskom). Takođe kada stavim hladnu kremu na lice prvo mi se svo lice zacrveni i to prođe za desetak minuta. Osip je u obliku koprivnjače. Napominjem da mi se to javilo prvi put nakon porođaja sa drugim djetetom prije 5 godina. Dođe period i kada se vrlo rijetko javi, na moru najmanje.

Molim vas da mi kažete da li postoji hrana, vitamini ili nešto slično što bi smanjilo ove pojave po koži, i o kakvoj se alergiji radi

Unaprijed hvala,

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

10.12.2012. 13:15

Kod Vas bi se moglo raditi o nekoj vrsti alergijske reakcije, ali bez osnovnih laboratoriskih pretraga i ev. nalaza alergološkog testiranja nije moguće odrediti o kakvom tipu alergije i kojem potencijalnom uzroku bi se moglo raditi. Vitamini i slične stvari Vam ne mogu pomoći (čak mogu biti uzrok takvih stanja).

ana123456789

13.12.2012. 21:05

Postovani,

posjetila sam proktologa jer sam sumnjala na perianalnu trombozu, no doktor je rekao da se obratim dermatologu jer se navodno radi o koznim promjenama sa gnojim cvoricima. Naime, na podrucju izvan anusa izbile su mi kvrzice sa crvenilom koje bole sto god da radim, cak sam primjetila pokoju i na vagini. Isplatili se poci dermatologu ili da mozda posjetim ginekologa? Hvala!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

14.12.2012. 12:10

Mislim da bi bilo bolje da se obratite ginekologu (za početak).

mariofil

05.06.2013. 21:55

Poštovani,
htio bih na početku dati kratku laičku anamnezu. Prije nekoliko godina otišao sam kod dermatologa zbog 3 papule koje sam imao na čelu, koje su se povremeno 'otvarale' i lagano peckale, ali bez gnoja. dermatolog mi je tada prepisao belosalic losion i afloderm kremu od koje se stanje dramatično pogoršalo. Od početne tri papule dobio sam nekih 15 papula. Sljedeči dermatolog mi je prepisao obloge od borne kiseline i korištenje gela od aloe vere. Stanje se nakon dva mjeseca vratilo u normalu, osim što su ostali jedva primjetni ožiljci. Prije nekoliko tjedana 'papule' su opet postale crvene i na momente bolne. Ovaj put, treći dermatolog po redu mi je prepisao klindamicin losion i afloderm kremu. Nakon nekoliko dana korištenja i prividnog poboljšanja stanje se opet pogoršalo. Apropos dijagnoze, sva tri dermatologa su uspostavili tri različite dijagnoze.
Unaprijed hvala na odgovoru!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

06.06.2013. 10:25

Osnova liječenja je postavljanje prave dijagnoze. Kako tri različita dermatologa nisu postavila točnu (ili istu) dijagnozu, ne mogu to ni ja preko računala.

prey24

08.06.2013. 01:05

Postovanje! Imam 30 godina i prije 3 mjeseca primetila sam na levoj strani vrata i iza vrata, da su mi se pojavile tamne flekice (5-6 njih) okrugle forme precnika 5-10 milimetara(izgleda kao da me pokapalo nekom svetlosmedjom bojom sto sam isprva i mislila) Fleke se ne sire niti smanjuju, ne svrbe niti peku,u ravnini su sa kozom,nisu ni ispupcene ni udubljene, a na mokroj kozi izgledaju crvenkaste kao opekotinice. Malo sam u panici jer ne znam koliko mogu biti opasne,tipa da su znak nekog ozbiljnijeg oboljenja i slicno. Molim za misljenje. Unapred hvala!

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

08.06.2013. 15:10

Možda bi se moglo raditi o pityriasis versicolor. Riječ je o često vrsti gljivične infekcije. Osim pregleda, za potvrdu dijagnoze bi trebalo napraviti nativnu pretragu na gljive i pretragu WOOD-ovim svjetlom.

sunnyday13

07.07.2013. 18:00

Poštovani,
pred 3,4 tjedna mi se pojavio osipa na nogama (natkoljenice) koji svrbi. Na početku su to bile 3,4 fleke koje su se onda počele širiti osip je pravilan crvena područja s tamnijim i ljuskavim obrubom. Na mjestima gdje se stvaraju nove su bijele hrapava područja. Kreme i losioni mi ne pomažu samo izazivaju crvenilo i pečenje. Pomaže mi jedino nevenova mast koja ublaži crvenilo i te fleke onda postanu žute. Inače imam alergiju na pelud ali sumnjam da je to razlog jer pijem terapiju za to. Negdje u to vrijeme kada se osip počeo javljati sam pila antibiotike (doksiciklin) pa ne znam da li je s tim možda povezano?
[URL=http://www.image-share.com/ijpg-2214-17.html][IMG=http://www.image-share.com/upload/2214/17m.jpg][/URL]
[URL=http://www.image-share.com/ijpg-2214-18.html][IMG=http://www.image-share.com/upload/2214/18m.jpg][/URL]
Evo slike ne vidi se baš dobro ali možda možete pretpostaviti što bi to moglo biti?
Puno hvala.

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

07.07.2013. 23:20

Na temelju ovih fotografija ne može se sa sigurnošću postaviti dijagnoza. Prvo bi trebalo isključiti gljivičnu infekciju pretragom na gljive (nativno, eventulano kultura na gljive). Ako je nalaz negativan, vjerojatno se radi o ekcematoidnom numularnom dermatitisu. U svakom slučaju, bilo bi dobro da se javite dermatologu.

tontabubili

10.07.2013. 18:55

Dijete mi je pred dva mjeseca odstranilo madez nalaz je sljedeci:mononukleari perivaskuarno pigmentologi....post cekamo termin kod dermatologa mozete mi reci o cemu se radi

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

10.07.2013. 21:20

To šte ste napisali ne znači gotovo ništa, a zadnja riječ je krivo i napisana. Napišite dijagnozu tj. zaključak nalaza.

tontabubili

11.07.2013. 21:40

E ovako pise :u bazi tvorbe nalaze se oskudni mononukleari perivaskularno i pigmentofagi tvorba je odstranjena u cijelosti pred sest god je skinuo madez velicine djecjeg dlana plava mrezica se napravila a tatu mu je operirao karcinom koze pa sam zabrinuta

Doc. dr. sc. Krešimir Kostović, dr. med.

12.07.2013. 20:55

I dalje mislim da to nije cijeli nalaz. Ovaj dio koji ste napisali čini se ok.

natna12

22.07.2013. 16:30

Poštovani,
prije sedam dana javile su mi se na gornjoj strani stopala, između zadnja dva prsta, neke izbočene točkice, kao mjehurići. Mislila sam da je to od vrućine. Sutradan se to javilo na drugom stopalu, sa strane. Nakon toga osuli su mi se dlanovi, i to veoma gustim malim plikovima. Otišla sam na hitnu i dalu su mi Rinolan, jednu dnevno. Sutradan su mi se osule i šake, te cijele ruke. Moja liječnica je povećala dozu Rinolana na dvije dnevno, i dala mi kremu Elocom. Rekla je da ne zna od čega je to, ali da budem strpljiva. Zadnja dva dana dlanovi me jako svrbe. Osip se nije povukao, ali mislim da se nije ni širio. Najgore mi je na šakama i dlanovima jer me svrbi i imam osjećaj da mi je koža zategnuta i kao da nije moja. Sada se osip sve više pretvara u plikove i jako me svrbi.. Imate li kakav savjet? Do sada nikad nisam imala nikakve alergije. Najljepša hvala