Oftalmologija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 151 | Broj poruka: 600

dr. sc. Adrian Lukenda, dr. med.

Očna poliklinika OPTO CENTAR
Zagreb, Vlaška 64


Titranje kapka


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Mala.ricasta

16.03.2013. 19:55

Poštovani,

već dva mjeseca imam povremenih problema s titranjem donjeg očnog kapka. Koji bi mogli biti uzroci? Moram napomenuti da trenutno nisam ni pod kakvim stresom, imam odličan vid, ne pijem kavu (možda 2-3 šalice tjedno), a titranje se znalo javiti i dok sam bila vani (dakle, nije nužno vezano za buljenje u ekran). Je li nužan oftalmološki pregled ili se ne trebam zabrinjavati?

Unaprijed hvala na odgovoru!

dr. sc. Adrian Lukenda, dr. med.

01.08.2014. 15:35

Titranje vjeđa nastaje zbog spontanih grčenja malenih mišića u vjeđama (kapcima), najvjerojatnije uslijed iritacije živčanih završetaka koji ih podražuju . U najvećem broju slučajeva prolazi spontano nakon jednog do tri tjedna. Osim stresa, uzrok titranja vjeđa može biti umor, dugotrajni napor pri gledanju, poremećaj elektrolita (magnezij, kalcij, natrij, kalij...) , suhe oči, kofein, alkohol itd. Ukoliko ste uklonili navedene moguće uzroke možete pokušati i s uzimanjem vitamina B i prehranom bogatom magnezijem, poput špinata, badema, crne čokolade, integralnih žitarica, morske soli...

U rijetkim slučajevima titranje vjeđa može biti znak ozbiljnijih neuroloških bolesti. Ukoliko primijetite kako se intenzitet i učestalost ovih smetnji ne smanjuju ili se čak povećavaju, svakako otiđite na pregled kod liječnika.

Bobi82

16.02.2021. 09:15

Polovinom 11 mjeseca prošle godine sam doživio lagani ishemijski moždani udar..na sreću bez većih posljedica..Zna mi se dešavati da mi titra živac ispod desnog oka povremeno..zadnjih par dana gotovo stalno,pa me zanima da li je to posljedica moždanog..da li me fo treba brinuti i kako evenfualno sankcionirati..hvala

dr. sc. Adrian Lukenda, dr. med.

23.02.2021. 14:55

Titranje vjeđa ili miokimija može se pojaviti kao posljedica moždanog udara, no može biti povezana i uz druge uzroke koje sam naveo iznad, posebno ako ste titranje kapaka doživljavali i prije tog događaja. Ako simptomi ne jenjaju, javite se na kontrolni pregled kod Vašeg neurologa.