Kontracepcija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 4021 | Broj poruka: 47216

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Pilula za dan poslije - Hitno


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Zvijezda123

01.05.2019. 11:50

Postovani Dr.Balenovic,
Zahvaljujem na odgovoru. Utjesili ste me da nemam razloga panici. Na internetu zaista mozete svasta procitati, ima svakakvih iskustava a mnogi od tih ne djeluju moguce. Inace sam izrazito odgovorna sto se tice seksualnih odnosa, ali kad se jednom omakne, naravno da je prisutan crv sumnje.
Hvala jos jednom.
Lp

Ivo Balenović, dr. med.

01.05.2019. 15:05

Ana 00900, Iako se ne preporučuje, nije se našlo nikakvih ozbiljnih nuspojava ako se hitna kontracepcija uzme dva puta u ciklusu. Jedna od nuspojava može biti neredovito krvarenje. Te tablete blokiraju ovulaciji ako do nje nije došlo. Možete je uzeti.

Kockica7

09.05.2019. 08:55

Poštovani!
Naime, imala sam seks s partnerom prilikom kojeg nam je pukao kondom. Zadnju menstruaciju sam imala 27.3., a taj se odnos dogodio 21.4. Naime, kako imam policisticne jajnike i nepravilne i produžene cikluse (u pravilu između 32 i 37 dana, no znalo je oscilirati ciklus i do tri mjeseca), a tada nisam zamjecivala nikakve simptome pms-a koje inače imam, popila sam ellaone unutar sat vremena od tog odnosa. Kako ne mogu zapravo odrediti da li mi menstruacija kasni ili ne, da li mi možete reći kada najranije mogu napraviti test za trudnoću od rizičnog spolnog odnosa i koje je vjerojatnost da je uopće došlo do začeća? Trenutno osjećam blagu bol u lijevom jajniku, a grudi su mi bolne kao kada trebam dobiti, a ti su simptomi počeli nakon što sam popila ellaone tabletu. Mnogo Vam hvala na vašem odgovoru i srdačan pozdrav.

Ivo Balenović, dr. med.

09.05.2019. 13:55

Poštovana, odnos je bio u vrijeme neplodnih dana, no budući da nemate redovite cikluse to se ne može tvrditi sa 100% sigurnošću. Tabletu ste uzeli na vrijeme. Dva tjedna nakon odnosa test na trudnoću je vrlo pouzdan.

minimini

22.05.2019. 22:30

Postovani, iako sam pomno procitala forum ,da sebe utjesim, i dalje imam neka pitanja kako bih bila mirnija.
Posljednju menstruaciju imala sam dana 2.5., a spolni odnos, u kojem je nazalost pukao kondom uz izjavu spolong partnera "ejakulirao sam", dogodio se 16.5.
Hitnu kontracepciju sam popila u naredna 3 sata.Simptome tablete sam imala: mucnine, bolove identicne kao menstrualne i jedno manje krvarenje 3 dana nakon popijene tablete. Mene zanima sprjecava li ellaone i implementaciju i na koji to tocno nacin?
Unaprijed hvala puno

Ivo Balenović, dr. med.

23.05.2019. 14:45

Poštovana, ellaone sprječava ovulaciju. Ukoliko je do ovulacije već došlo ona otežava implantaciju zbog nagle promjene hormonskog balansa. Da bi došlo do implantacije potrebna je idealna hormonska ravnoteža.

Filio12

29.05.2019. 21:20

Poštovani,
da li je moguća trudnoća ako sam se 5-6 sati prije odnosa zadovoljavao i ejakulirao, no u međuvremenu sam bio 2 puta na wc-u te se otuširao . Odnos je bio bez zaštite za vrijeme neplodnim danima,prema našim proračunima (ovulacija 21.5 ,odnos je bio 25.5) te nije došlo do ejakulacije u nju.Cura ima pravilne cikluse 30 dana ,zadnja menstruacija je počela 5og.
Hvala na odgovoru

Ivo Balenović, dr. med.

30.05.2019. 09:30

Poštovani, ne postoji nikakva šansa da dođe do trudnoće.

mm12345

07.06.2019. 18:15

Poštovani,
Zadnja menstruacija mi je zapocela 21.04. Ciklus mi traje 26-29 dana.
Spolni odnos sam imala 31.04. Prvi put s kondomom i prekinutim snosajem, drugi put smo krenili bez kondoma ali nakon par minuta smo stavili kondom te je također ejakulirao van.
Sutradan sam osjetila bolove u stomaku kao da nastupa ovulacija te sam popila ellaone tabletu (16h poslije spolnog odnosa).
Par dana nakon popijene pilule sam imala bijeli iscjedak koji jos traje, ali ne svaki dan.
Danas osjecam blagu mucninu i glavobolju.
Zanima me nakon koliko dana od uzimanja pilule se događaju nuspojave te kolika je sansa da sam ostala trudna?
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

mm12345

07.06.2019. 23:55

Poštovani,
Rado se sve o 5 mjesecu a ne 4. Znaci zadnja menstruacija je zapocela 21.05. A spolni odnos je bio 31.05.
Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

08.06.2019. 09:40

Poštovana, ne radi se o nuspojavi tablete, prekasno je. Prema svemu navedenom ne postoji mogućnost trudnoće.

chino26

08.06.2019. 21:40

Poštovani,
6.6 imala sam nezasticen spolni odnos te je doslo do pucanja kondoma i ejakulacije. 2 sata poslje popila sam Ellaone tabletu. Ciklusi su mi redoviti (27-30 dana) ,a prvi dan posljednje mestruacije bio je 30.5 . Dakle 8. dan ciklusa došlo je do nezgode. Trenutno nemam nikakve nuspojave od popijene tablete. Dal su sanse za trudnocu male u ovom slucaju? Znam da niti jedna zaštita nije 100%. Hvala vam.

Ivo Balenović, dr. med.

09.06.2019. 10:00

Poštovana, tabletu ste uzeli na vrijeme, a i odnos je bio u vrijeme neplodnih dana, tako da je mogućnost trudnoće samo teorija.

Sanji1

09.06.2019. 19:20

Poštovani, zadnja menstruacija je bila 1.6. Ciklus je 25 dana dakle sljedeca je 26.6., medjutim u 1.h ujutro 8.6.pukao je kondom a pilula ellaone je popita odma to jutro u 8h30min, panika je i zanima me kolike su šanse za trudnocu jer racunajuci u 2 razlicita kalendara na jednom mi stoji da su plodni dani a u dr.da je dan ovulacije?hvala unaprijed

Ivo Balenović, dr. med.

09.06.2019. 23:50

Poštovana, tabletu ste uzeli na vrijeme. Odnos je bio na samom početku plodnih dana, tako da su šanse za trudnoću samo teorija.

ana248

13.06.2019. 00:05

Postovani,
11.6. imala sam odnos kada je doslo do puknuca kondoma. Posljednja menstruacija bila je 3.6. Ciklusi su neredoviti (izmedu 28 pa i do 36 dana). Ima li potrebe za pilulom za dan poslije? Hvala unaprijed, lp

Ivo Balenović, dr. med.

13.06.2019. 13:40

Poštovana, odnos je bio u vrijeme neplodnih dana. Nema potrebe za pilulom.

Emma67

15.06.2019. 11:00

Poštovani, jučer smo dečko i ja imali zaštićeni odnos (kondom) i odmah nakon ejakulacije je izvadio. Naime, primjetio je ispod kraja kondoma kada ga je skidao da je mokro i nije siguran jeli se kondom svukao ili slično. Meni je trenutačno 11 dan ciklusa. Potrebno li je da popijem pilulu? I ako popijem koji su simptiomi što se tiče kašnjena menstruacije, bolova i trajanja menstruacije? Nisam sigurna paničarimo li samo ili ne :/

Ivo Balenović, dr. med.

15.06.2019. 22:30

Poštovana, budući da kondom nije pukao nema potrebe za pilulom. Oplodnja nije moguća.

Peroo123

01.07.2019. 09:30

Postovani,
Zadnja 3 mjeseca mi menstruacija varira da dobivam 3-5 dana prije ili kasnije.
15.06.mi je menstrualni kalendar pokazao plodni dan a taj dan smo partner i ja imali odnos i dogodilo se to da je svrsio u mene.
Nakon tog sam odmah ujutro popila pilulu za dan poslije i sada mi menstruacija kasni 3.dan.
Svjesna sam da ce zbog pilule kasniti, no, zadnjih tjedan dana mi jajnici i maternica rade kao kada imam menstruaciju a zapravo nema ni traga krvarenju.
Ginekolog mi je na G.O. pa nemam mogucnosti pitati nikog strucnog, a zanima me mogu li ostati trudna iako sam popila tabletu... nemam niti jednu nuspojavu osim mucnine kad god me zapece jajnik. Ili lijevi ili desni. Inace me ni grudi ne bole, ne mokrim cesto, ne spava mi se. Apsolutno nista. A poprilicno me strah. Molim Vas za strucni savjet.
Hvala Vam!