Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 9991

Broj poruka: 69626

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

ellaone,kontracepcija

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

elena k.

27.09.2018. 22:50

Poštovani

Imala sam nezaštićen odnos pri čemu je došlo do ejakulacije 25. na 26. septambar u ponoć. Popila sam tabletu ellaone 27. septembra u 17 časova. Posljednji put sam imala menstruaciju 9. septembra,a dužina ciklusa je 30 dana. Kolika je šansa da ću ostati u drugom stanju? I postoji li neki pokazatelj da je tableta djelovala?

Ivo Balenović, dr. med.

28.09.2018. 10:15

Poštovana, tabletu ste popili na vrijeme. Učinkovitost tablete je velika ali nije 100%. Od 100 žena koje su uzele tabletu 2 će ostati u drugom stanju. Tek nastupom menstruacije se može vidjeti djelotvornost tablete.

elena k.

28.09.2018. 15:45

Mnogo vam hvala na odgovoru. Ako mi još samo možete reći da li je uobičajno da se javi iscjedak žute boje?

Ivo Balenović, dr. med.

29.09.2018. 00:10

Iscjedak nema veze s tabletom. Moguće da je u pitanju gljivična upala. Savjetujem neki od vaginalnih antimikotika.

Anonimus1324

10.10.2018. 23:45

Zdravo, naime imala sam odnos 10.10, te je zastita pukla.
Tabletu Ellaone sam popila 2h, nakon odnosa.
Zadnja menstruacija mi je bila od 22.9 do 27.9, s obzirom da je ovulacija prosla, da li ce tableta djelovati i da li je moguce da dodje do trudnoce ?

Ivo Balenović, dr. med.

12.10.2018. 00:45

Poštovana, odnos je bio u vrijeme neplodnih dana (ako se radi o urednom 28 dnevnom ciklusu). Životni vijek jajne stanice je do 24 sata nakon ovulacije, pa nije bilo niti potrebe za tabletom.

Maku21

02.12.2018. 12:50

Poštovani,
EllaOne sam koristila prije mjesec dana zbog puknuca kondoma, to je bilo dva dana prije menstruacije, iako nije bio velik rizik za trudnocu napravila sam to zbog straha. Znaci ta mjeaecnica mi je dosla samo dan poslije. A sada nova kasni vec dva dana. Da li je moguce da je EllaOne uzrok?

Ivo Balenović, dr. med.

02.12.2018. 17:35

Poštovana, EllaOne nema utjecaja na ciklus tijekom kojeg nije uzeta. Vjerojatno je došlo do hormonske neravnoteže.