Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10987 | Broj poruka: 78696

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Prestanak sa pilulama


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Maree955

17.09.2020. 16:40

Postovani,

19.08. sam posle 5 god.prestala da pijem logest pilule. Ako se ciklus doveo u redu posle njih, trebala bi uskoro da dodje menstruacija. Poslednjih 7 dana imam glavobolje i ponekad bol u jajnicima, danas sam primetila vodenkast sekret (cak sam pomislila da sam dobila, jer me stomak malo bolucka). Da li je to mozda posledica prestanka sa pilulama ili mogu da ocekujem ciklus, posto u trudnocu ne sumnjam?

Ivo Balenović, dr. med.

18.09.2020. 09:55

Poštovana, možete očekivati menstruaciju. Ponekad je nakon prestanka s pilulama potrebno dva do tri mjeseca da se ciklus stabilizira.

Maree955

18.09.2020. 15:20

Hvala Vam puno na odgovoru.

Nemam nikog u okruzenju da poznajem da je pio pilule, kako bih se raspitala. Evo od jutros imam mucnine, tako da mogu za koji dan da ocekujem.

Veliki pozdrav

Ivo Balenović, dr. med.

19.09.2020. 11:25

Nema na čemu.

Maree955

21.09.2020. 16:15

Postovani,

Opet ja. Izvinite na maltretiranju. Naime juce ujutru sam dobila, a vec danas kao da ide dosta oskudnije krvarenje. Da li je to menstruacija? Jel moguce da ce trajati 2,3 dana?
A imam sve simptome pms-a, mucninu, bol u grudima, glavobolju.. jos cu na kraju pomisliti da sam u drugom stanju happy

Ivo Balenović, dr. med.

21.09.2020. 17:40

Poštovana, to je menstruacija.