Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10521 | Broj poruka: 74706

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Duphaston


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

gloriaG

13.11.2018. 16:55

Postovani,

Imam 26 godina i PCOS.
Trosim od kraja 2016 Duphaston, prvobitno od 16-26 dana, trenutno od 19-25. Nakon posljednjeg dana uzimanja Duphastona dobijem za 5 dana, nekad varira. Nakon pocimanja tablet menezes obicno traje 2-3 dana sa blazim krvarenjem.

Radi se o tome da nisam nikad imala odnose, ali sumnjam na nesto krajem augusta. Tad sam imala menstruaciju 26.08 otprilike, bila je pri kraju.

Dobila sam menstruaciju 24.09 i 25.10.
Trajale su mozda 5-6 dana dana, ali se posljednja 3 dana se moglo na papiru samo primijetiti, a prva tri mozda manje nego inace umanjeno krvarenje sto ide sad sa duphastonom. Boja je bila mislim normalna.

Takodjer su mi grudi prije nekoliko dana postale mekse.

Kosa mi drasticno opada, a i pod mnogo sam stresa.

Da li postoji mogucnost da zbog PCOSa i Duphastona su ove dvije posljednje menstruacije anovulacijske, tj. ne prave i da sam trudna?

Citala sam da zbog manjka progesterona kao posljedica anovulacije, a vec nakupljenog endometrija moze doci do krvarenja bez da je ovulacije bilo. A posto je Duphaston progesteron.

Unaprijed hvala!

Ivo Balenović, dr. med.

13.11.2018. 20:35

Poštovana, da se kojim slučajem radi o trudnoći ne bi nakon Duphastona došlo do krvarenja. Trudni sigurno niste.

Minamina1234

14.11.2019. 16:30

Postovanje doktore. Naime, moja situacija je sljedeca, imala sam problema sa izostankom menstruacije medjutim neko vrijeme se to uredovalo. Bila sam na pregledu 26 dan ciklusa gdje mi je doktor rekao da mi je endometrij zadebljan 1,57 cm i da bih trebala dobiti, ali zbog mog straha mi je propisao Duphaston 5 dana 3×1 . Eh sad, vec je 2 dan kako sam ih popila a menstruacije jos nema. Da li sam negdje pogrijesila i po vasem misljenju da li ce doci menstruacija ? Hvala unaprijed

Ivo Balenović, dr. med.

15.11.2019. 11:40

Poštovana, pričekajte još nekoliko dana. Krvarenje najčešće nastupa dva do tri dana nakon prestanka terapije, ali ponekad može doći i nakon 7 dana. Ukoliko ni tada ne nastupi javite se liječniku.

Mspolj131

16.11.2019. 18:10

Poštovani, dulphaston sam uzimala do 4.11, nakon tog menstuaciju sam dobila tek 15.11 do sad sam uvijek dobila samo par dana nakon uzimanja obicno bi bilo trebalo doci 9.11. Od 11.11 do 15.11 imala sam blago smečkasti iscjedak al samo kod brisanja, 15.11 kad sam dobila mestruacija je jako oskudna i slaba nije uobicajena, donji dio leđa boli me vec više 10 dana, sise tj dana bez drugih menst bolova. No 16.11 ujutro na ulošku uz krvavu mrljicu bilo je nešto jako čudno, neko tkivo veličine lješnjaka boje koze, rozo smečkasto nešto neodređeno (krvav ugrušak nije jer nije bilo krvavo). Molim vas da mi pojasnite šta bi to bilo. Test nisam radila.

Ivo Balenović, dr. med.

17.11.2019. 11:10

Poštovana, zaista ne znam o čemu bi se moglo raditi. Savjetujem da, za svaki slučaj, uradite test na trudnoću.