Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10499 | Broj poruka: 74556

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Kontracepcijske pilule i krvarenje


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

ivanaa16

23.10.2019. 09:50

Poštovani, pijem lindynette već više od pola godine i uvijek su bile točne u dan. Naime, zadnji odnos sam imala sredinom prošlog mjeseca, te je dečko svaki put ejakulirao u mene. I dobila sam normalnu mjesečnicu. Ovog mjeseca bi trebala dobiti za 2 dana, ali ja imam već 3 dana blago smeđe krvarenje i blage grčeve. A do sad nisam imala nikakva krvarenja uz tablete, imam li razloga za brigu?

Ivo Balenović, dr. med.

23.10.2019. 11:25

Poštovana, radi se o probojnom krvarenju što je moguća nuspojava oralnih kontraceptiva. Ono nije opasno i ne umanjuje zaštitu. Ukoliko ste redovito uzimali tablete mogućnost trudnoće je isključena.