Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 11465 | Broj poruka: 82784

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Nakon duphastona izostanak menstruacije


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

sunshine505

09.09.2014. 11:05

Poštovani, imam 22 godine i zbog neredovitih ciklusa koji su uslijedili zbog stresa pred ispite prije pola godine, dobila sam terapiju duphastona kroz tri mjeseca. Svaki put dosad sam dobivala menstruaciju 7 ili 8 dana nakon zadnje tablete, ali sad treci mjesec proslo je 10 dana i menstruacije jos nema. Grudi su mi bolne, trudnocu iskljucujem jer smo koristili kondom. Koji je Vas savjet, trebam li jos pricekati? Na uzv je ginekolog rekao da je sve u redu i da je vjerojatno zbog stresa doslo do poremecaja hormona. Unaprijed hvala na odgovoru

Dejan Šakoronja, dr. med.

09.09.2014. 23:15

Pričekajte još koji dan.

sunshine505

11.09.2014. 12:10

Mora li duphaston izazvati prijelomno krvarenje pa makar i nakon 10 dana?

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.09.2014. 19:55

Dakako.

Ne znam sta

01.06.2016. 11:25

Doktore zbog krvarenja u polovini proslog mjeseca dobila sam terapiju 2x1 duphaston na 10dana. 4 dana poslije popijene zadnje tablete dobila sam krvarenje uz blage bolove u stomaku. 24- sam prvi put prokrvarila i tu je stalo. 25- sam citav dan krvarila, 26- nisam nikako, i tako od 27 pa do dns, krvarenje ide po malo (vise je u obliku ili crvenog iscjedka ili smedjeg). Nisam imala odnos ni u proslom mjesecu ni sada, no bila sam intimna sa deckom. Zanima me moze li sve ovo gore biti rezultat trudnoce? Moze li ako je kap predejakulata doslo u dodir sa vanjskim spolovilom da nekako rezultira nezeljenom rudnocom? Trebam li raditi test?
Hvala Vam

Dejan Šakoronja, dr. med.

01.06.2016. 18:25

Trudnoća zasigurno nije uzrok vašeg krvarenja.

Ne znam sta

01.06.2016. 22:05

Jel to znaci da nisam trudna?

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.06.2016. 20:45

Prema opisanom niste.

martad12

28.09.2021. 15:00

Poštovani,

Pijem duphaston radi regulacije ciklusa.
14-25 dan 2x1.
Zadnju tabletu sam popila 17.09.
Menstruacija još uvijek nije nastupila.
Trudnoća je isključena.
Menstruacija inače uvijek nastupi 3,4 dana nakon popijene zadnje tablete.
Što bi mogao biti problem?
Još sa napomenem da sam 02.09 i 23.09. primila cijepivo (Pfizer), ne znam da li to može imati kakav utjecaj.
Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

28.09.2021. 17:25

Poštovana, ukoliko nakon duphastona ne nastupi krvarenje (a trudnoća je isključena) u pitanju je poremećaj u radu jajnika (a ne samo izostanak ovulacije). Savjetujem da uradite kompletnu analizu hormona.