Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10499 | Broj poruka: 74558

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Obilna menstruacija


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Crvenokosa19

07.11.2019. 22:25

Dobar dan, imam 42 godine, dana 28.10.19. dobila sam menstruaciju nakon 3 mjeseca (vadila sam dva puta hormone koji su pokazali da sam u predmenopauzi), ispočetka je bila oskudna da bi od 1.11. postala obilna s ugošcima, ginekologica mi je prepisala od 4.11. tablete Estrofem 2 mg, 1 ujutro 1 navečer, ali do danas se nije smanjilo krvarenje, već mi se čini da se pojačalo, dal da još čekam ili da idem na hitnu? Napominjem da sam pred 4 godine imala kiretažu zbog krvarenja koje je trajalo 20 dana. Hvala

Ivo Balenović, dr. med.

08.11.2019. 11:05

Poštovana, budući da se krvarenje nije smanjilo na terapiju, savjetujem da se javite na hitnu. Ponekad se takva krvarenja moraju zaustaviti kiretažom. Sve ovisi o debljini sluznice maternice, a to se može utvrditi uzv pregledom.

Crvenokosa19

08.11.2019. 18:05

Hvala Vam na odgovoru.
Bila sam na pregledu danas endometrij hiperehogen, mjeri 11,6 mm?
Doktor predlaže kiretažu.

Ivo Balenović, dr. med.

08.11.2019. 18:30

Budući da je krvarenje obilno i dugotrajno, a endometrij i dalje zadebljan, trebalo bi uraditi kiretažu.

Viskovics

12.11.2019. 01:05

Postovani,
Ukratko cu vam pokusat opisat o cemu se radi. Dakle nakon 15 dana izostanka mjesecnice nakon Duphastona(kojeg mi je dr prepisala zbog toga sto nisam imala ovulaciju) odem na pregled i opet mi da da pijem Duphaston , nakon 5 dana uzimanja tableta dobijem menstruaciju i jutros sam imala jako velik ugrusak , pa ne znam sto napravit?! Da li prestati piti tablete i da li je opasan taj ugrusak ? Dr mi je na bolovanju i ne mogu je dobiti na mob. A plasim se sto bi to moglo biti . Ako moze neka pomoc .
Lp

Ivo Balenović, dr. med.

12.11.2019. 10:10

Poštovana, budući da menstruacija nije nastupila na vrijeme za očekivati je bilo da će ona biti obilnija (endometrij je 'nabubrio'). Nema razloga za brigu, a budući da je menstruacija nastupila nema potrebe za daljnjim uzimanjem terapije.