Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 11652 | Broj poruka: 84228

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


SPOTTING MOŽDA IZAZVAN OD (KOPRIVNJAČA SOLUMEDROL DEXA SINOPEN )?!!


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

lidija.p.

19.01.2022. 16:45

LIJEP VAM POZDRAV,SVAKI DRUGI SVAKI MJESEC ILI SVAKI 3 MJESEC SVE ZAVISI MI SE DOGAĐA SPOTTING U VRIJEME KADA MI JE OVULACIJA.TRAJE NEKADA TRI DANA NEKADA 5 A EVO OVAJ MJESEC VEĆ 7DAN IMAM SPOTING.PRVI DAN GA IMA(KRVAVO SMEĐE)TO JE SVE OSKUDNO ALI MORAM STAVITI DNEVNI ULOŽAK,SUTRA DAN GA NEMA ONDA TREĆI DAN IDE ROZA,POJAČAVA NA TAMNIJU KRV SA RASTEZLJIVIM ISCJETKOM POPUT BJELANJKA ,ONDA SUTRA DAN TAMNI CRVENI ISCJEDAK,ČETVRTI DAN VODENASTO OBLINO ,SUTRA DAN NIŠTA,EVO DANAS OPET OSKUDNO ROZA BEZ RASTEZLJIVOSTI.PRVO IDE KRVARENJE NEKI 3 DO 4 DANA ONDA RASTEZLJIVOST BJELANJAK PA ONDA VODENASTO,JA NEMOGU SADA ZNAT KADA SU MI PLODNI DANI KADA IDE TO KRVARENJE ILI KADA POČINJE RASTEZLJIVOST?JA IMAM 33 GODINE PAPA TEST RAĐEN U 11 MJ PROŠLE GODINE SVE JE UREDU.NISAM RAĐALA NITI ABORTIRALA ,.SPOLNO AKTIVNA ALI ODNOSE NISAM IMALA UNAZAD 6/ MJESECI ZADNJE 4 MENSTRUACIJE SU MI OVAKVE 24.9 27.10. 1.12 4.12..ZAŠTO SE TO DEŠAVA?REKLA MI JE MOJA GIN.DA JE TO NORMALNO KAŽE ( KAO NORMALAN ODRAZ I RAD JAJNIKA?!!) TO JE MENI VEĆ STVARNO NAPORNO SVA TA KRVARUCKANJA,I VJEČITO IMAM ULOŠKE.DALI JE MOŽDA OVAJ PRODUŽENI SPOTING ODRAZ MOJE URTIKARIJE,KOPRIVNJAČE I ALERGIJE PRIMAM VEĆ 6 DAN INJEKCIJE SOLUMEDROL ,DEXA,SINOPEN ,TE INFUZIJA PLASMA ..I ORALNO ESCONTRAL TABLETE ,,KREMA BELODERM ,DALI SU MOŽDA INJEKCIJE UZROKOVALE MOŽDA TAJ SPOTTING I PRODUŽILE GA ?MOLIM VAS ODGOVORITE MI MAKAR NA OVO ZADNJE PITANJE.

Ivo Balenović, dr. med.

20.01.2022. 11:00

Ovulacijsko krvarenje je uobičajena pojava do koje dolazi zbog blagog pada hormona estrogena u vrijeme oko ovulacije. Nije potrebno liječenje, ali mogu se dati male doze hormona u vrijeme oko ovulacije. To će spriječiti ovulacijsko krvarenje.

lidija.p.

20.01.2022. 21:45

hvala vam na odgovoru

Ivo Balenović, dr. med.

21.01.2022. 11:05

Nema na čemu.