Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10499 | Broj poruka: 74552

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


vanmenstrualno krvarenje


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

luna21

05.03.2014. 10:30

Poštovani, imam 25 godina, zadnja menstruacija je bila prije 24.dana, dakle za 4-5 dana bi trebala opet imati menstruaciju. Problem je što već zadnjih 10ak dana imam krvavi iscjedak, no krv je svijetlija za razliku od menstrualne krvi. Za pregled sam naručena tek za dva mjeseca pa ne znam što da radim, molim Vas za savjet!
Nemam nikakve bolove, ne uzimam kontracepcijske pilule, kao zaštitu koristim kondome te mislim da ne postoji mogućnost trudnoće.
U čemu je problem?

Puno hvala i lijepi pozdrav!

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.03.2014. 12:45

Možda se radi o cisti, upali, anovulacijskom krvarenju, insuficijenciji žutog tijela i slično. Odavde zaista ne mogu znati samo pretpostaviti.

mamma1982

02.05.2016. 10:30

Ovako...Imam 34 god. (1. trudnoća u 28.god) 17.04. je bilo 10 dana kako mi je kasnila menstruacija, test na trudnoću jaaako blijeda crta, 11.04. prokrvarila - biokemijska. Krvarenje trajalo tjedan dana, kao normalna menstruacija, bez bolova. Nakon 2 dana imala sam odnose (ne štitimo se već dugo jer želimo bebu). 26.04. opet prokrvarila. 28.04. bila na pregledu, gin.rekla da se sve očistilo, folikul od 8.8mm na lijevom jajniku, i da računam da mi se sve sigurno malo poremetilo i da bi danas (28.04.) bio cca 8. dan ciklusa. Sumnjivo joj bilo da još krvarim, napravila test na trud.i pokazalo negativno. Danas 02.05.ja još uvijek krvarim, kao normalna menstruacija. Najviše kod obavljanja nužde. Zanima me o čemu se radi i kako opet mogu računati cikluse, da znam kad otprilike ovuliram, itd. Unaprijed zahvaljujem!

mamma1982

02.05.2016. 14:35

ispravak: 18.04. prokrvarila (ne 11.04.)

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.05.2016. 22:45

Vjerovatno se radi o anovulacijskom krvarenju. Posjetite ponovno ginekologa za terapiju za zaustavljanje krvarenja.

Angelica2019

28.09.2019. 21:15

Poštovanje, molim za savjet. Zbog krvarenja nakon menstruacije ginekolog mi je propisao utrogestan 3x vaginalno. Koristim ga od prošlog četvrtka međutim krvarenje ne prestaje. Nije obilno, oskudno je, ali je tu. Sa ginekologom sam se čula, on kaže da ne brinem, no ja sam van sebe, strah me da ne predloži na kraju kiretažu. Mogu li ikako proći bez toga? Inače, inam 34 godine i do sada ovakvih situacija nije bilo.

Ivo Balenović, dr. med.

29.09.2019. 09:50

Poštovana, radi se o disfunkcionalnom krvarenju do kojeg je došlo zbog hormonskog disbalansa. Zbog toga ste dobili odgovarajuću terapiju. Takva krvarenja nisu indikacija za kiretažu.

Angelica2019

29.09.2019. 12:45

Doktore, mnogo Vam hvala na odgovoru. Jedino me brine što to ne prestaje, zato sam se uplašila da ne dođe do kiretaže. Da li je moguće da mi ne djeluje ovaj utrogestan? Znam da mnogo pitam, ali bilo kakav savjet dobro bi mi došao.

Ivo Balenović, dr. med.

30.09.2019. 09:35

Ukoliko ne prestane na utrogestan, krvarenje se može zaustaviti nekim od oralnih kontraceptiva. Kiretaža nije potrebna.

Angelica2019

02.10.2019. 21:35

Hvala opet. Od juče pijem utrogestan 2x i estrofem 1x. Ginekolog mi je nakon ponovnog pregleda dao to. Krvarenje je i dalje tu, juče je bilo i malo jače. Da li ima nade da ovo prestane kod mene? On kaže da će stati, međutim isto je konstantno.

Ivo Balenović, dr. med.

03.10.2019. 09:55

Na tu terapiju krvarenje će sigurno stati.

Angelica2019

14.10.2019. 21:50

Pozdrav doktore, opet ja. Znači pijem estrofem i utrogestan zbog vanmenstrualnog krvarenja, krvarenje je stalo prije 9 dana. Terapiju trebam uzimati još 6 dana. Međutim, danas u sekretu opet blagi sukrvičav trag. Zvala ginekologa, kaže da je to malo probojno krvarenje. Mene je strah da ne postane ponovo jače i zašto sad opet?? Šta vi mislite?

Ivo Balenović, dr. med.

15.10.2019. 23:20

To je probojno krvarenje koje je uobičajena pojava kod kombinirane terapije. Prestankom terapije doći će do prijelomnog krvarenja (menstruacije).

Angelica2019

16.10.2019. 20:25

Hvala Vam. To krvarenje je sad malo jače. Znam da po prestanku ove terapije treba da nastupi menstruacija, a onda od petog dana ciklusa treba da uzimam CikloProginovu. Mene brine kako ću znati koji je prvi dan prave menstruacije kad krvarenje imam i sad??? ☹️

Ivo Balenović, dr. med.

16.10.2019. 22:55

Dan nakon prestanka terapije računajte kao prvi dan.

Angelica2019

17.10.2019. 16:35

Mnogo hvala doktore.

Ivo Balenović, dr. med.

18.10.2019. 00:00

Nema na čemu.

Angelica2019

24.10.2019. 16:30

Opet ja doktora. Rekli ste mi da prvi dan poslije terapije računam kao prvi dan menstruacije, međutim to nisam mogla, jer mi je krvarenje bilo opet prestalo. Sa Estrofemom i Utrogestanom završila sam u nedelju, i nije bilo krvarenja, ponekad u sekretu blagi smeđi trag. Danas imam malo više tog smeđeg iscjetka, blagi, jedva vidljiv trag krvi. To još uvijek nimalo ne liči na menstruaciju. Ne znam više šta da radim, da li ću je uopšte dobiti? Zar je moguće da je opet riječ o nekom nenormalnom krvarenju?

Ivo Balenović, dr. med.

26.10.2019. 02:20

Kod Vas se radi o disfunkcionalnom krvarenju zbog hormonskog disbalansa. Dobili ste odgovarajuću terapiju. Nakon terapije estrogenom i gestagenom uvijek nastupi krvarenje. Ne može se bez uzv pregleda znati kako je sluznica maternice reagirala na terapiju, tj. kolika je debljina sluznice maternice jer o tome ovisi jačina krvarenja. Obzirom na Vaše smetnje savjetujem terapiju gestagenima u drugoj fazi ciklusa (od 15. do 25. dana ciklusa)

Angelica2019

26.10.2019. 14:15

Da, to sve znam i razumijem, ali mi je doktor rekao da ću dobiti menstruaciju nakon terapije, i da onda od petog dana ciklusa pijem CikloProginovu. Samo što te menstruacije nema, već samo ovo što sam opisala u prethodnom pitanju. Hvala na izdvojenom vremenu...