Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 11515 | Broj poruka: 83186

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Da li sam trudna?


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Nateee93

08.09.2016. 18:00

Postovani, zadnju menstruaciju sam imala 14.08,a polni odnos 28.07. Juce sam trebala dobiti, a jos nisam. Pa me zanima da li postoji mogucnost da sam trudna i ako sam vec jedan mesec dobila? Hvala unapred

Dejan Šakoronja, dr. med.

08.09.2016. 20:45

Ne postoji šansa za trudnoćom.

11.12.2017. 10:55

Poštovani,
Početkom prethodnog ciklusa (prvi dan nakon završetka menstruacije u trajanju od 6 dana - 21.10.) imala sam polni odnos sa prekinutim snošajem nakon čega sam uzela Escapelle tabletu za dan posle. Celog tog meseca sam imala tačkasta krvarenja sa kratkim pauzama, pretpostavljam zbog hitne kotracepcije. (A inače, svakog meseca imam blaga krvarenja u plodnim danima u trajanju od 2-3 do 5 dana.) Nakon toga, dobila sam menstruaciju 10.11. koja je poranila dva dana i trajala 5 dana što je nešto kraće nego inače. Tokom ovog ciklusa nisam imala krvarenja u plodnim danima, a polni odnos takođe prekinutim snošajem dogodio se u neplodnim danima - 6 dana pre očekivanog datuma za menstruaciju i nisam uzimala nikakvu kontracepciju jer sam pretpostavila da nema potrebe. Menstruacija mi u proseku traje 28 dana sa variranjem od 26 do 31 dan. Sada mi kasni već 4 dana. Nemam nikakve simtome trudnoće. Sekret mi je beo, grudvičast i jako oskudan što mi se inače dešava oko 2-3 dana pred samu menstruaciju. Da li postoji šansa za trudnoću? U proteklih osam meseci mi se nije desilo da mi kasni ovoliko a da nemam bar rozikaste tragove na vešu. Jel moguće da je to zbog pilule? Molim vas da mi odgovorite. Jako mi je važno.

Ivo Balenović, dr. med.

11.12.2017. 19:10

Poštovana, prema navedenom šanse za trudnoću su samo teoretske -gotovo ravne nuli. Moguće se da se ciklus poremetio zbog pilule. Ukoliko menstruacija ne nastupi u naredna 3 do 4 dana, za svaki slučaj učinite test na trudnoću.

cura123

11.12.2017. 23:30

Poštovani,

Dečko je svrsio sat vremena prije nego sto je ponovno usao u mene s tim da je prije odnosa dva puta mokrio, meni je bio to osmi dan ciklusa. Menstruacija mi kasni 3 dana, da li je moguce da sam trudna?

Minny6

12.12.2017. 14:55

Postovani, menstruaciju sam imala 6.11, a odnos 18.11. Ciklusi mi traju 25-31 dan, kako kad. Sledecu menstruaciju sam dobila 6.12,bila je normalne boje i bilo je ugrusaka, ali je bila manjeg intenziteta nego uobicajene menstruacije i trajala je 4 dana, uglavnom mi traju 5. Da li je to normalno? Citala sam da je moguca menstruacija u trudnoci pa se plasim da nisam trudna. Da li mi predlazete da odradim test ili je trudnoca nemoguca?

Ivo Balenović, dr. med.

12.12.2017. 17:35

Poštovana, za cura123, postoji mogućnost. Preporučam test.

Ivo Balenović, dr. med.

12.12.2017. 17:35

Poštovana, za Minny6, prema navedenom radi se o menstruaciji koja nije bila uobičajenog trajanja i intenziteta. prema tome mogućnost trudnoće ne postoji. Kako u medicini ništa nije 100% sigurno, možete za svaki slučaj učiniti test.

Srce moje

02.12.2021. 10:05

Poštovanje, 20.11. Sam imala nezasticeni odnos 2x , 22.11. Sam dobila menstruaciju. 27 i 28 sam opet imala nezasticeni odnos poslije prestanka menstruacije.Juce 1.12. Sam imala citav dan po malo smedjek iscjetka,danas nema nista.U 10 mjesecu sam bila na kontroli,sve je uredu,imam dvorogu maternicu i pijem duphaston tablete.Da li je moguce da je to siptom rane trudnoce taj smedji iscjedak iako mi mozda nisu bili plodni dani,jer mi se iscjedak pojavio 12 dana nakon tog prvog odnosa ili se ipak radi o necemu drugom.Prerano je da radim test,a stvarno zelim bebu da li postoji i najmanja sansa da je doslo do trudnoce.Lijep pozdrav i nadam se odgovoru

Ivo Balenović, dr. med.

02.12.2021. 13:55

Poštovana, prerano je za bilo kakve simptome trudnoće.

ZabrinutaIna

04.12.2021. 21:35

Postovani, danas sam imala rizican "odnos" naime ja sam bila gola, momak u odjeci ... Dok me je zadovoljavao svrsio je kroz odjecu (bokserice i trenerka) po meni i sve se to slilo po mojoj straznjici i nozi, nismo sigurni da li se slilo i do vagine obzirom da je bilo jako blizu... dakle sperma koja je prosla kroz odjecu se prosula po meni pa me zanima da li spermatozoidi mogu proci kroz tkaninu... takodjer nakon 4 h od toga sam popila ellaone tabletu jer mislim da su mi plodni dani ali nisam sigurna da li se ovulacija vec desila... zanima me kakva je mogucnost trudnoce u ovoj situaciji citala sam da je nemoguce zatrudnjeti kroz odjecu ali me brine sto se sperma slila po meni dakle nije se zadrzala na odjeci vec je iscurilo po mojoj straznjici... ne znam kolika je mogucost da ona udje u vaginu, hvala vam unaprijed.

Ivo Balenović, dr. med.

05.12.2021. 12:40

Poštovana, prema svemu što ste naveli ne postoji nikakva mogućnost trudnoće.

Medo123

05.12.2021. 12:40

Postovani,

Zbog pojave vodene ciste na jajniku ginekologica mi je pripisala Duphaston tablete 16.dan ciklusa kako bi cista puknula. Pila sam dvije tablete svakih osam sati, 10 dana. Menstruacija mi kasni. Je li moguce da je to zbog tableta?
Takoder, imala sam spolni odnos prije 3tjedna, no ne vjerujem da je doslo do zaceca.
7 dana prije nego sto sam trebala dobiti menstruaciju pocela sam osjecati bol i nadrazenost bradavica, a zatim i dojki. Dobila sam nekoliko akni (sto i inace dobim prije dolaska menstruacije), grudi su nabubrile i povremeno se znala javiti bol u pubisu kao da menstruacija dolazi, ali nista. Trenutno mi kasni 4 dana. Je li moguce da sam trudna ili je doslo do promjena zbog tableta?

Unaprijed zahvaljujem, srdacno!

ZabrinutaIna

05.12.2021. 14:30

A ukoliko je ovulacija bila jučer, obzirom da mi ciklusa variraju

Ivo Balenović, dr. med.

06.12.2021. 00:10

Poštovana Medo123, kod terapije Duphastonom menstruacija nastupa uglavnom dva do tri dana nakon zadnje tablete. Ponekad to može potrajati i do tjedan dana.

owr23

09.12.2021. 21:40

Poštovani, 12.11. s prvim danom menstruacije počela sam piti lyndinette pilule, ni jednu nisam propustila ali sam dvije uzela uz 4 sata kašnjenja. Na 21 dan ciklusa imala sam spolni odnos i ejakulacija je bila u mene. Kroz cijeli mjesec imam lagano krvarenje koje je na 24 dan ciklusa bilo malo jače uz lagane grčeve te je trajalo 4 dana. Zanima me kolika je mogućnost trudnoće te dali je pojačano krvarenje bila menstruacija ili je uzrokovano pilulama. Unaprijed hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

10.12.2021. 11:05

Poštovana, krvarenje koje opisujete je probojno krvarenje. Ono se relativno često javlja u početku uzimanja kontraceptiva. Nije opasno i ne umanjuje zaštitu. Budući da ste redovito uzimali terapiju ne postoji mogućnost trudnoće.