Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10484 | Broj poruka: 74416

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Escapelle


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Mbaaa0103

01.11.2019. 09:05

Poštovanje,
Molim vas da mi odgovorite.
Zadnju menstruaciju sam dobila 20.10., jučer 30.10. sam imala nezaštićeni odnos s dečkom odnosno kondom je puknuo i on je skroz ejakulirao u mene. 5 minuta nakon toga sam otišla u wc i kad sam sjela samo je nešto iskliznulo iz mene to jest gusti iscjedak, nisam sigurna jel to sperma al inače tako nikad nije. Odma sam u roku sat ipo popila Escapelle tabletu. Ciklus mi nije uvijek pravilan al obično traje 28 dana a samo krvarenje 5 dana. S obzirom da sam bila u plodnim danima (bar tako mislim), zanima me hoće li Escapelle spriječiti trudnoću i imam li razloga biti ovoliko jako zabrinuta? Strah me. Od simptoma imam samo mučninu i glavobolju. Sto da radim?

Ivo Balenović, dr. med.

02.11.2019. 10:25

Poštovana, tabletu ste uzeli na vrijeme. Obzirom da je odnos bio prije ovulacije (a tableta odgađa ovulaciju) mogućnost trudnoće je samo teorija.

Mbaaa0103

02.11.2019. 10:45

Hvala doktore. Čitajući po prijašnjim odgovorima pročitala sam da izazvano krvarenje treba doći u roku 7-10 dana, postoji li mogućnost da ne dođe u to vrijeme pa se poklopi s redovitom menstruacijom koja treba doći 16.11.? Ili mora doći u to vrijeme da se zna da je tableta djelovala?

Ivo Balenović, dr. med.

02.11.2019. 20:20

Nema pravila. Tableta može izazvati krvarenje, a može i poremetiti ciklus. Da li će se to dogoditi ili će menstruacija nastupiti na vrijeme, ne može se znati.

Mbaaa0103

06.11.2019. 01:15

Pozdrav doktore, još samo jedno pitanje, danas ujutro, 6. dan od kad sam uzela tabletu, uhvatila me neka užasna bol u donjem dijelu trbuha pretpostavljam jajnicima, koja ja trajala otprilike pola sata, a poslije je i dalje bila postojana samo u slabijem intenzitetu. Također grudi su mi bolne i osjetljive, i prisutna je bol u leđima. Je li to normalno kao nuspojava tablete i simptom menstruacije ili bi se trebala zabrinuti?

Ivo Balenović, dr. med.

06.11.2019. 10:55

Prema opisanim simptomima vjerojatno se radi o ovulaciji.

Mbaaa0103

07.11.2019. 22:25

Dobra večer doktore,
Kada najranije mogu napraviti test za trudnoću da se uvjerim da je tableta djelovala i da nisam trudna? Jer me strah ne prolazi. Nadam se da sam napravila sve najbolje sto sam mogla i da se to neće dogoditi, no ovo vrijeme čekanja je najgore. No, nadam se da vi znate najbolje i da je stvarno trudnoća isključena.
Hvala vam unaprijed na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

08.11.2019. 11:05

Poštovana, test je najbolje napraviti ukoliko izostane menstruacija, no već deset dana nakon odnosa (ukoliko je došlo do oplodnje), test može detektirati hormon trudnoće.