Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10876 | Broj poruka: 77791

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


iscjedak


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

nikolinaa

22.12.2010. 17:50

Poštovani,
Zanima me što bi to moglo značiti što imam proziran iscjedak od jutra,danas bi trebala dobiti mjesečnicu? Taj mutno-proziran iscjedak je relativno rastezljiv i malo pomiješan s krvi.. inače uvijek prije mjesečnice imam tako mutni roskasti iscjedak,ali nikad proziran...
hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

22.12.2010. 19:30

Poštovana, prozirni iscjedak znak je uredne hormonske stimulacije u tom dijelu ciklusa i ne morate se ništa brinuti jer je to normalno stanje.

nikolinaa

22.12.2010. 22:05

Aha...nisam znala... nikad tako nisam imala kad trebam,pa me zbunilo... reko nije valjda da mi je nastupila neka promijena pa mi je sad ovulacija,to me ne treba brinit,jel?? happy hvala

lela25

23.12.2010. 10:56

poštovani, 3-4 dana prje menstruacije imam smećkasto-roskasti iscjedak, i to vec više od 2 godine, od kada sam prestala piti kontracepcijske tablete. kako planiram trudnoću, zanima me dali bi to mogla biti prepreka začeću? tj. dali to znači da nemam ovulaciju? unaprijed zahvaljujem.

Dejan Šakoronja, dr. med.

23.12.2010. 11:45

Poštovana, teško mi je odgovoriti na Vaše pitanje jer imam premalo relevantnih podataka.
Mislim da to ne bi trebalo smetati zanošenju.
Za svaki slučaj sredinom ciklusa dobro bi bilo učiniti UZV (folikulometriju) da se ustvrdi da li ovulirate ili ne.

nikolinaa

23.12.2010. 12:25

Hvala Vam na odgovoru doktore... Noćas sam normalno dobila mjesečnicu. Kad sam vidjela jučer taj proziran iscjedak mislila sam da je došlo do hormonalnog poremećaja,pa da ovuliram na prvi dan mjesečnice,što mi se čini ne mogućim,jer su mi ciklusu već 8 god između 26-28 dana. U mom slučaju, ovulacija nije moguća tako rano,ili? Stvarno nisam znala da je takav iscjedak karakterističan za tu fazu ciklusa...

ivanari

28.12.2010. 15:47

Poštovani,

prije 2 tjedna imala sam menstruaciju, normalnu kao i svakog mjeseca, ali sad već tjedan dana imam tamnosmeđi iscjedak, koji je popraćen bolovima u donjem dijelu trbuha (a bolove inače normalnom menstruacijom nikad nemam previše). Imam spolne odnose, ali uvijek se zaštitim. Isto tako, bila sam kod ginekologa pred 2 mjeseca i obavila sve pretrage i sve mi je u redu bilo. Zanima me što znači sad taj iscjedak? Hvala unaprijed!

Dejan Šakoronja, dr. med.

28.12.2010. 22:10

Poštovana, iscjedak je nastao najvjerovatnije kao odraz ovulacije ako se pojavio tijekom sredine ciklusa i može se vidjeti kao mrljanje ili sukrvica za vrijeme ovulacije.

afrodita1989

06.09.2011. 11:45

Dobar dan, Vidim ovdje dosta pitanja i odgovora ali mislim da mi nijedno ne moze pomoc. Ovako prije par dana tijekom odnosa s deckom mi je bio pojacan iscjedak toliko da je izlazio u nekim komadicima sa sluzi..cudno skroz nikad mi se nije to desilo i pecka me malo dolje , a u vezi smo 3 godine. Sada sam primjetila neki roskasti iscjedak nema vise onog bijelog i nista mi nije jasno. na nekim postovima pise da je moguca trudnoca, zastitu smo prestali koristit nakon 1 ipo godine veze ali ipak pripazimo tijekom odnosa. Unaprijed hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.09.2011. 19:00

Poštovana, ako nemate pečenja, svrbeži, te ako se ginekološki redovito kontrolirate i imate redovito menstruaciju ne mislim da bi se trebali zabrinuti.
Ne vjerujem da ste trudi ako Vam je menstruacija redovita.
Ako se iscjedak dalje nastavi savjetujem ginekološki pregled.

Katija3

27.09.2011. 01:25

Poštovani,

Već duže vrijeme imam neugodan miris iscjedka, pa mi je ginekolog preporučio medazol vaginalete, ali nakon 2 tjedna završene terapije opet se pojavio isti neugodan miris. možete li mi reći što da radim sada, možda cervikalne briseve? i zbog čega je moguće da se to dešava? Hvala Vam unaprijed

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.09.2011. 19:50

Poštovana, imate li odnose bez zaštite? Da li je partner popio također terapiju?
Neugodan miris iz rodnice obično je uzrokovan bakterijskom vaginozom najčešće gardnerelom. Potrebno je liječenje dovoljno dugo oba partnera.
Ako smetnje i dalje perzistiraju svakako napravite cervikalne briseve.

q_scared

17.10.2011. 22:05

Poštovani!
Imam 19 godina i neredovite cikluse te ustanovljeno policisticne jajnike. Moja ginekologica mi je savjetovala uzimanje kontracepcijskih piluja YAZ za regulaciju ciklusa, no s obzirom da sam veliki protivnik uzimanja bilokakvih hormonskih tableta i ona to zna, rekla mi je da probam s VITEX AGNUS CASTUS kapsulama (ukoliko nece biti promjena krenut cu s kontracepcijom) koje pijem otprilike tri tjedna. One su nove na trzistu i sadrze tu konopiljku, dakle na biljnoj bazi sto znate. Uglavnom, primjetila sam da mi se posljednja tri dana pojavio prozirno do svijetlo zuti iscjedak kao pred mjesecnicu ali uzasno obilan, kao nikada do sada. Ponekad toliko da imam osjecaj da sam mjesecnicu dobila, ne znam kako drugacije opisat nego kao da sam se malo pomokrila u gace.
Od cega je to? Jel moguce da je zbog VITEXA? Mjesecnicu trebam dobiti 28.10.
Unaprijed hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.10.2011. 22:30

Poštovana, radi se o bakterijskoj vaginozi u rodnici. Savjetujem ev, da probate sa Multigyn vaginaletama, ako se ne povuće, savjetujem ginekološki pregled.
Ja sam pobornik korištenja navedenog oralnog kontraceptiva a nikako ovih kapsula. Ne vjerujem da će te njima postići značajno poboljšanje funkcije jajnika.

q_scared

19.10.2011. 01:35

Poštovani,

S obzirom da studiram izvan svog grada nisam u mogucnosti tako brzo ici kod svog ginekologa. Ukoliko probam s tim vaginaletama bez pregleda nece se nista dogoditi? Mislim, moze li doci do kakvog veceg problema?
Je li ta infekcija opasna ili pogadja puno zena? Bila sam jako bolesna prosli mjesec i popila 3 razlicita antibiotika, citala sam da to moze biti uzrok? Da li to takodjer uzrokuje neredovit ciklus?
Oprostite zbog mnogo pitanja i unaprijed hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.10.2011. 11:10

Poštovana, svakako da Vam se neće ništa dogoditi od tih vaginaleta.

tinka0210

13.07.2012. 12:20

Poštovani doktore, već dulje vrijeme kao kontracepciju koristim cilest pilule, međutim, imam učestale upale popraćene iscjedkom... Inače je iscjedak bijele boje i sluzav je, no nekoliko puta mi se pojavio i zrnati iscjedak... Ovaj put iscjedak je blago zelene boje... Moj ginekolog smatra da je to posljedica stresa, no čitajući po forumima vidjela sam da uzrok može biti i kontracepcija.... Ovaj iscjedak mi se javlja nekoliko puta godišnje, zanima me dali je moguće da je uzrok cilest i dali bi mi savjetovali prelazak na neku drugu kontracepciju, odnosno lindynette? Unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.07.2012. 16:00

Poštovana nije uzrok Cilest već upala u rodnici tzv. kolpitis. Svakako da žene koje uzimaju pilule imaju češće upale u rodnici i ginekološkom sustavu.
Kad vam se pojavi bilo kakav iscjedak koji nije uobičajan svakako je potrebna terapija.

Lolica144

01.10.2012. 09:25

Postovani, u nedjelju 7.10 trebam dobiti menstruaciju a meni se vec sad tjedan dana prije pojavio iscjedak (roskasto,sukrvav) pijem Qlaira tablete i nijednu ne preskacem, mozete licmi reci o cemu se radi? unaprijed hvala

noname38

01.10.2012. 15:30

Postovani, imala sam odnos sa momkom i pukao nam je kondom, to je bio 21.09, odmah sam otisla u apoteku i popila tabletu za dan posle ( VIKela), sledeci dan sam dobila menstruaciju , trajala je normalno 3-4 dana zatim mi se pojavio neki smedji iscjedak, i to mi trajalo sve do danas dakle 1.10, kada sam ponovo dobila menstruaciju.. Zanima me da li je to normalna pojava i da li ce se to sve unormaliti??