Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 9912

Broj poruka: 68831

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

Menstruacija i nesvestice

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Maree955

12.10.2018. 00:45

Postovani,

Vec unazad 3 meseca sam jako malaksala kad dobijem menstruaciju. Naime pijem logest pilule vec pune 3 godine, i odlicno se osecam. Medjutim, posledja 3 meseca kad prestanem sa pilulama (cetvrtak) dobijem u subotu ne mogu da dodjem sebi. Imam jake mucnine toliko da nijedan miris ne podnosim, zeludac kao da mi se zgrci i nista sem stapica i malo caja ne mogu da pojedem, povracam, imam glavobolje, i dobijem neku treskavicu bude mi hladno a sad mi je temp spala na 36,1. Da li to ima veze sa pilulama, i sta bi moglo da mi pomogne?
Izvinite na duzem pitanju, al dok docekam pregled treba jos jednom da prodjem kroz ovo sad
Unapred hvala na odgovoru,
Divni ste,
Veliki pozdrav

Ivo Balenović, dr. med.

12.10.2018. 09:05

Poštovana, smetnje koje navodite mogu biti nuspojava tableta. Neobično je da se to javilo nakon tri godine uzimanja i to u vrijeme pauze. Savjetujem da uradite kompletnu laboratorijsku obradu: krvnu sliku, jetrene probe, šećer, ureu, kreatinin, amilaze. Prema nalazima Vaš će liječnik odrediti daljnji postupak. Vi možete prestati s uzimanjem tableta. Nastupom iduće menstruacije vidjet ćete da li su smetnje bile povezane s tabletama.

Maree955

12.10.2018. 10:50

Ja sam pocela juce sa novim pakovanjem tableta. Al jos uvek imam mucnine, koje me cak bude iz sna. Zaspem i probudim se nervozna sa mucninom

Ivo Balenović, dr. med.

12.10.2018. 22:10

Prekinite s uzimanjem tableta. Tada će stvari biti jasnije.

Maree955

13.10.2018. 10:30

U redu, hvala Vam puno na odgovorima.
Pozdrav

Ivo Balenović, dr. med.

14.10.2018. 11:45

Nema na čemu. Pozdrav.