Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10643 | Broj poruka: 75794

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Par simptoma, trebam pomoc.


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

neco6

23.01.2020. 14:25

Imam jedno pitanje, veoma me kopka. Naime meni djevojka i ja smo poceli praktikovati pilule za kontracepciju vec skoro 2 mjeseca(od pocetka decembra). Koristi pilule koje nisu kombinovane. Par pipula je promasila, u roku od par sati(najduze je proslo 6 sati), pri tome smo imali odnose.
Prosla menstruacija joj je trajala veoma kratko, mozda 1 ili 2 dana, i skoro pa je nije ni bilo, skroz neprimjetno.
Nakon cega su joj se poceli javljati neki od simptoma, u proteklih par dana. Kao sto su umor, glavobolja, kaze da je primjetila da su joj grudi malo porasle(ili otecene). Onda grudi su joj postale veoma osjetljive na dodir, pri dodiru se javlja i bol sa strane, prema ispod pazuha. Ne mogu normalno da je zagrlim, primjera radi. Ako rukom slucajno (najmanje) zakacim grudi pri okretanju ili grljenju, kaze da je zaboli. Ne moze da lezi u svakoj poziciji, tesko se namjesta. Pri tome moram da naglasim da za nekih 10ak dana treba da dobije. Vec je pocela da mijenja ishranu, stvari koje ranije nije jela sad ih jede i obratno, iako ne vjerujem da to ima veze isacim.

Par puta smo dotakli temu o trudnoci i o djeci, i razmisljamo oboje o tome. Tako da mislim da se zbog toga opustila u uzimanju tableta na vrijeme.

I upoznat sam da se ti simptomi znaju javljati od drugih stvari, kao sto je debljanje i slicno, ali tog kod nje nema. Jedina promjena u njenom zivotu trenutno su te pilule.

Zahvaljujem unapred na odgovoru.

Ivo Balenović, dr. med.

23.01.2020. 22:30

Poštovani, sve što ste naveli moguća je nuspojava kontraceptiva. Kod žena koje uzimaju kontraceptive krvarenja postaju vrlo oskudna, a ponekad mogu i izostati. Ukoliko je kasnila s uzimanjem samo par sati zaštita se nije smanjila. Ukoliko bi navedeni simptomi potrajali, neka razmisli o promjeni tableta.

neco6

23.01.2020. 22:50

Zahvaljujem se jos jednom na informaciji.

Ivo Balenović, dr. med.

24.01.2020. 10:50

Nema na čemu.