Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10526 | Broj poruka: 74741

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Smedji iscijedak


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

aaa90

16.08.2013. 19:15

Dobar dan postovani,
imam 23 godine, zadnju menstruaciju sam imala 24/07 prije toga 29/06... 08.07 sam bila na ginekoloskom pregledu gdje sam radila i UZ i doktorica je rekla da se sve uredu. Propisala mi je kontracepcijske piluela LOETTE koje sam pocela da pijem na ovom poslednjem ciklusu. Prije 5 dana, tacnije 12.08. mi se pojavio smedji iscjedak, koji je iz dana u dan varirao, nekad zna biti obilan a nekad samo uz malu nuzdu. Jedan dan je bio zgrusan i gust ostale dana rijedak. Zanima me da li ovo ima veze sa koristenjem ovih pilula i da li je ovo mozda pocetak mog drugog ciklusa ili je nesto trece u pitanju... zbunjena sam i mnogo uplasena jer mi se ovo prvi puta desava. Imam redovne odnose i do sada nisam imala probleme menstruacije su mi bile u razmaku od 24-28 dana.
Unaprijed se zahvaljujem i lijep pozdrav

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.08.2013. 19:45

Odgovorio sam vam.

Blackgirl

12.11.2019. 01:05

Postovanje.
Korisrim Adexa kontracepcijske tablete redovno. 25tog dana koristenja pojavilo mi se blago krvarenje kao krvavi iscjedak. Par dana ranije sam bila kod ginekologa na pregledu zbog peckanja kod mokrenja i dao mi je da pijem Monural prasak.
Mens mi kasni dva dana al i dalje imam taj 'krvavi' iscjedak. Za sedam dana sam opet narucena kod ginekologa, pa bih voljela da cujem i vase misljenje. Unaprijed hvala na odgovoru. Lp.

Ivo Balenović, dr. med.

12.11.2019. 10:10

Poštovana, Adexa tablete se uzimaju tijekom 21 dana, a potom slijedi pauza u trajanju 7 dana. Za vrijeme pauze (nekoliko dana nakon posljednje tablete) javlja se krvarenje koje je puno oskudnije i kraće traje od uobičajene menstruacije. Krvarenje ponekad može i izostati. Budući da se kod Vas javilo krvarenje 25. dana, vjerojatno je nastupila uobičajena 'menstruacija' pod kontraceptivima.

Beogradjanka

12.11.2019. 21:05

Postovani doktore... otkrivena mi je ureoplasma nakon kiretaze koju sam imala maja i dobila sam antibiotike da pijem. Pijem ih vec 10tak dana, i dobila sam menstruaciju 6.11. Inace mi traju 5 dana. Trajala je 4 dana, pa onda nista, pa 2 dana smedja krv i danas 12.11 crvena krv, malo, kao da i dalje da traje. Da li trebam da brinem?

Ivo Balenović, dr. med.

13.11.2019. 11:20

Poštovana, krvarenje nema veza s ureaplazmom, niti terapijom. Vjerojatno je u pitanju blaži hormonski disbalans. Nema razloga za brigu, stanje će se stabilizirati. Samo u slučaju daljnjeg (preko 14 dana) i jačeg krvarenja (u ugrušcima) javite se liječniku