Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 11652 | Broj poruka: 84228

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Uzimanje kontracepcije nakon poroda


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Mama11

18.01.2022. 16:00

Pozdrav,
Nakon poroda sam počela piti pilule Belara u dogovoru sa ginekologicom.
Trenutno sam na drugoj kutiji.
Na sredini prve kutije imala sam krvarenje, koje bih rekla prije da je bilo probojno, ali je trajalo 4-5 dana, nazvala sam svoju ginekologicu i rekla mi je da nastavim piti bez obzira na to.
Tocnije, 13.12 prva tableta Belare s prvim danom menstruacije, 29.12 "probojno krvarenje" u teajanju 4-5 dana, 2.1 zadnja tableta, pa odmor od 7 dana, nakon toga pocinjem drugu kutiju.
11 tableta mi je jos ostalo.
Sto ako opet za vrijeme uzimanja tableta dobijem krvarenje i kako to rijesiti?
Sve mi se nekako pomaklo, obično mi je uvijek u pauzi od 7 dana dolazilo krvarenje.

Ivo Balenović, dr. med.

19.01.2022. 10:10

Probojno krvarenje je uobičajena nuspojava u početku terapije kontraceptivima. Ono nije opasno i ne umanjuje zaštitu. Može se spriječiti višim dozama - uzimanjem po dvije tablete tijekom nekoliko dana

Mama11

18.02.2022. 12:40

Evo, situacija ovaj mjesec ista.
28.1. Zadnja menstruacija, trenutno jos imam 8 tableta u kutiji za popit (danas popijena)
Sinoc mi je prilikom brisanja krvavo pomalo bilo.
Da li opet nastaviti piti tablete do kraja?
Da li je to probojno krvarenje ili normalna menstruacija?

Ivo Balenović, dr. med.

19.02.2022. 11:25

Nastavite s uobičajenim uzimanjem tableta. Radi se o probojnom krvarenju.