Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10457 | Broj poruka: 74146

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


mogu li biti trudna?


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Ivo Balenović, dr. med.

21.09.2019. 12:50

Poštovana, ne postoji mogućnost trudnoće. Odnos je bio u vrijeme neplodnih dana.

anonimnosepredstavljam

21.09.2019. 22:10

Dobar dan, za sedmicu trebam da dobijem, a danas sam napipala grudice zelenkog gustog iscjetka, sta to znaci? i prethodne cikluse cesto izadje obilno gustog zuckastog isjcetka, sada je i po neugodnom mirisu. sta da radim? hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

23.09.2019. 14:35

Poštovana, vjerojatno se radi o upali. Savjetujem da posjetite ginekologa radi terapije.

Brinetaaa123

26.09.2019. 18:10

Dobar dan. 9.9 sam pocela piti naelia 0,015+0.06mg tablete. Menstruaciju sam imala pd 9.9.-14.9. Prekjucer (24.09.) sam imala odnos bez zastite i decko je svrsio u mene. Zanima me postoji li mogucnost trudnoce. Tablete nisam uzima svaki dan u isto vrijeme jer mi ginekolog nije rekao da se tako uzimaju, a to sam procitala neki dan na internetu. I danas sam primjetila slabi krvavi iscjedak. Zanima me sto bi sad treba uciniti. Dali je moguce da je taj iscjedak zbog trudnoce, mada mi to nema smisla jer je proslo dva dana od spolnog odnosa..
Hvala vam.

Ivo Balenović, dr. med.

28.09.2019. 03:30

Poštovana, iscjedak nije od trudnoće. Radi se o probojnom krvarenju koje se može javiti u početku uzimanja kontraceptiva. Budući da ste tablete počeli piti s prvim danom menstruacije, zaštita je nastupila odmah. Tablete se moraju uzimati otprilike u isto vrijeme, no tek kašnjenje više od 12 sati može dovesti do smanjenja zaštite.

Brinetaaa123

28.09.2019. 11:30

Pisala sam gore dali je moguce da sam trudna. Onaj krvavi iscjedak se isti dan pretvorio u smeckasti te ga i dalje imam. Zanima me od cega bi to moglo biti.. Hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

28.09.2019. 21:15

Poštovana, ne radi se o trudnoći. U pitanju je probojno krvarenje koje je uobičajena pojava u početku uzimanja kontracepcijskih tableta. Ono nije opasno, niti umanjuje zaštitu.

Brinetaaa123

08.10.2019. 23:20

Postovani, pisala sam gore o mogucnosti trudnoce. U nedjelju, 6.10.,sam dobila menstruaciju. Odnosno, nisam sigurna da je to menstruacija. Krvarenje je bilo minimalno u nedjelju i u ponedjeljak jos slabije. Danas (8.10) ga vise nema. Variralo je od tmano crvene do svijetlo crvene boje. Zanima me dali je to bila menstruacija ili nesto drugo. Hvala.

Ivo Balenović, dr. med.

09.10.2019. 15:45

Poštovana, kod žena koje uzimaju oralne kontraceptive krvarenja postaju oskudnija i kraća, a ponekad mogu i izostati. To je normalna pojava zbog djelovanja tableta na sluznicu maternice.

Brinetaaa123

09.10.2019. 15:45

Uz to imam bolove u donjem djelu trbuha koji variraju od bolova do grceva. Imala sam natecene grudi. Nadutost i vjetrovi jos sada traju. Umor, ponekad me uhvati i glavobolja. Dali bi to moglo biti nesto ozbiljno?

Ivo Balenović, dr. med.

10.10.2019. 19:55

Prema simptomima moglo bi se raditi o gastrointestinalnim tegobama, ili upali mokraćnih puteva. Savjetujem pregled.