Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 10317

Broj poruka: 72964

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1

Da li je moguca trudnoca??

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Dejan Šakoronja, dr. med.

25.10.2010. 16:45

Šanse za trudnoću na taj način su male i svedene na teoriju.
Učinite test na trudnoću za Vašu sigurnost.

ines_b

27.10.2010. 16:05

Poštovani doktori!
Evo situacija je ovakva: Imam 16 godina i inače mi je menstruacija jako neredovita. Imam momka s kojim prakticiram seks. Prvo sam jedno 3 mjeseca pila Yaz, ali onda ( u sklopu drugih problema i povišenih hormona ) odustala od Yaza.
Nakon zadnje mjesečnice koja je počela 15.10., ja i momak smo 22.10. imali nezaštićen seks, da bi istoga dana u ponoć ja popila tri tablete Cilesta i za 12 sati, znači u podne, još tri. I sad, znam da je bilo glupo no imali smo onda idućega dana opet nezaštićen seks, dva put al sam ubrzo, nakon 2 sata popila još tri tablete, i za 12 sati još tri i za svaki slučaj još 3 nakon 12 sati. Imala sam nekih nuspojava no to bi sada trebalo biti iza mene.

Ali danas su mi se javili neki drugi simptomi poput grčeva u drobu, kroničnog umora, češće mokrim, razdražljiva sam, imam pojačani iscjedak i povećale su mi se grudi i užasno me bole ( ali to mi je otprije poznato radi povećane razine hormona, iako je ginekologinja zaključila da je sve u redu prije otprilike mjesec i pol i da su hormoni vraćeni u normalu ).
Kolike su šanse da sam trudna??
Hvala vam unaprijed!

nikolinaa

27.10.2010. 23:15

Poštovani,
Zanima me da li sperma može prolaziti kroz materijale npr.traper? hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

27.10.2010. 23:15

Šanse za trudnoćom je minimalna, prvo odnos ste imali 8.dan ciklusa i ne mislim da su Vam tada bili plodni dani.
U dva navrata ste uzeli postkoitalnu kontracepciju, tako da su dva razloga da se trudnoća dogodi minimalne.
Moja preporuka Vam je da dalje sa idućim ciklusom krenete uzimati dalje kontraceptivne pilule.

nikolinaa

28.10.2010. 13:35

Poštovani, vidim da niste vidjeli moje pitanje... Molila bih Vas odgovor..hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

28.10.2010. 16:45

Poštovana, ne prolazi kroz traper.

ivan87

30.10.2010. 15:50

lijep pozdrav
djevojka i ja smo imali spolni odnos cetvrti dan nakon prestanka njene menstruacije...prezervativ je pukao i dio ejakulata je ostao u njoj a dio ja izasao van...pa me cisto zanima sta mislite o tome..dali je moguc trudnoca...iako znam da joj nisu plodni dani...
zelio bi cuti vase misljenje.
hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

30.10.2010. 17:45

Poštovani, pretpostavimo da ste menstruacija Vaše cure traje pet dana a četiri dana nakon toga ste imali odnos, dakle 9 ili 10 dan ciklusa.
Mislim da se varate jer ti dani su već plodni. Preporučam postkoitalnu kontracepciju.

annana90

02.11.2010. 19:35

Uzela sa tabletu za dan poslije nezaštićenog snošaja Vikela, trebala sam dobiti 17. 9. 2010., ali sam dobila 24. 9. 2010., znači da sam sada trebala dobiti 24. 10. 2010.. Sada je 2. 11., a ja još nisam dobila menstruaciju. Radila sam testove za trudnoću 25. 10. 2010. i 30. 10. 2010., oba su bila negativna. Koštala su svaki po oko 6 KM. Sada ne znam jesu li bili testovi točni, da li mi je Vikela poremetila ciklus i koja je mogućnost za trudnoću?

Dejan Šakoronja, dr. med.

02.11.2010. 22:00

Poštovana, tableta za postkoitalnu kontracepciju ne djeluje kroz više mjeseci.
Ako je više testova negativno niste trudni nikako.
Uzrok izostanku menstruacije mora se tražiti drugdje. Svakako da nije trudnoća .
Preporučam pregled Vašeg ginekologa da pokuša utvrditi koji je razlok izostanka menstruacije.
(pogledajte naše postove od ranije)

ivan87

05.11.2010. 11:00

doktore,djevojka i ja smo poslusali vas savjet o hitnoj kontracepciji...(escapelle) popila je u roku 25h...sest dana nakon uzimanjaj te tablete pojavilo se krvarennje?jeli to opasno ili je to normalno?hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.11.2010. 12:40

To je normalno da prokrvarite ranije. Ne morate se brinuti.

nella.miki

05.11.2010. 16:15

Poštovani

Zadnju menstruaciju sam imala 1.10. Taj dan sam imala i spolni odnos (1.10), trenutno mi kasni tjedan dana.
Zanima me da li je moguća trudnoća.

Unaprijed Vam se zahvaljujem

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.11.2010. 20:30

Poštovana, ako Vam je ciklus inače redovit a spolni odnos ste imali tijekom menstruacije trudnoća je isključena.

arizona25

05.11.2010. 20:31

Poštovani,

jedva sam našao kvalitetnu stranicu za pitanje u vezi trudnoće. naime, u vezi sam sa svojom djevojkom dugo dugo. nismo još planirali dijete, ali sam svršio u nju nekoliko puta, za vrijeme menstruacije, i nekoliko puta prije menstruacije prošli mjesec. nije ništa povraćala, ali se je nekoliko dana osjećala full loše, išlo joj je na povraćanje. koje su mogućnosti da je trudna?
hvala.
Njen suprug.

arizona25

05.11.2010. 20:31

Poštovani,
zanima me dali je mogućnosti da je moja djevojka trudna. svršio sam u nju jedanput za vrijeme menstraucije, prije menstruacije nekoliko dana triput. ne pokazuje nikakve znakove, samo joj je nekoliko prvih dana nakon prvog puta bilo iznimno loše, išlo joj je na povraćanje usred bijela dana i problijedila je.
očekujem Vaš skori odgovor.
hvala najljepša.
njen dečko.

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.11.2010. 19:21

Poštovani, ako je ciklus Vaše supruge pravilan u vrijeme kad ste imali odnos nisu plodni dani pa je stoga moj zaključak da nije trudna.

ozana25

05.06.2011. 21:01

Poštovanje!Rodila sam prije četiri mjeseca i dijete dojim od prvog dana do sada. Budući da zbog toga ne koristim nikakvu kontracepciju, a menstruaciju još nisam dobila postoji li mogućnost da ostanem trudna?hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

05.06.2011. 23:05

Poštovana, dojenje Vas štiti od nove trudnoće, dakle djeluje kao kontracepcija, premda zaštita nažalost nije sto postotna. Nemojte se uzdati samo u dojenje kao kontracepciju, jer mnogi slučajevi iz prakse to demantiraju.

tinaaa2

14.06.2011. 22:05

poštovani,

koristim kontracepcijske pilule triquilar i s dečkom sam imala spolni odnos za vrijeme mjesečnice (3.dan), točnije 23.4. bez zaštite i on je ejakulirao u mene. poslije toga sam normalno nastavila piti pilule i sljedeću menstruaciju sam dobila točno 19.5. kad sam i trebala. zabrinuta sam jer sam prije menstruacije par dana učestalo mokrila i to mi se i sad dešava par dana prije sljedeće menstruacije. zabrinuta sam jer sam vidjela da je to jedan od simptoma trudnoće. da li je moguće da sam trudna?

unaprijed hvala na odgovoru