Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 11426 | Broj poruka: 82442

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


Vodena cista na jajniku


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

vale877

07.12.2010. 22:40

Postovani, pijem 7 dana YAZ pilule,vec nakon cetvrte me lijeva noga pocela boliti-ispod koljena,list najvise,pri hodanju ,pri savijanju stopala,pri pritisku na list,osjecam i tezinu,kao da je jedva nosim.Da li je moguce da je doslo do duboke venske tromboze nakon tako kratkog vremena i da li ih trebam prestat piti,molim za savjet jer mi je kod dr kontrola tek za sedam dana.Da li se tromboza cesce javlja kod manjih ili vecih doza estrogena,i kakav utjecaj ima progesteron?hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

08.12.2010. 10:35

Poštovana, apsolutno prekinite uzimanje kontraceptiva i smjesta se javite svome ginekologu, nikako ne čekati tjedan dana.

ditač

11.12.2010. 20:25

poštovani,jučer sam popila zadnju cileste tbl.krvarenje imam već desetak dana,nije iscjedak već krv.molim savjet.hvala.p.s.pijem tbl 7 mj.

Dejan Šakoronja, dr. med.

12.12.2010. 15:16

Poštovana, mišljenja sam da bih Vam bilo dobro promjeniti kontraceptiv. Sad ste u pauzi sedam dana pa stignete otiči do svog liječnika.

ditač

18.12.2010. 21:30

Poštovani da li mi možete opisati postupak ablacije polipa i kolko traje oporavak?znam da je individualno ali barem otprilike.Hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.12.2010. 11:31

Poštovana, ablacija cervikalnog polipa zahvat je koji se izvodi ambulantno u lokalnoj anesteziji. Isti se radi sa ablacionim kliještima. Nakon što se odstrani isti učini se i ekskohleacija cervikalnog kanala te ako ste stariji od 40 g. u principu se radi i abrazija kavuma uterusa.
Materijal se pošalje na patohistološku analizu, te preventivno kroz nekoliko dana dobivate antibiotike.
Potrebno je i mirovanje kroz nekoliko dana.

Marina1982

06.01.2011. 12:51

Evo da se i ja nadovežem na ovu temu. Imam 28 god. imala sam do sad 2 poroda carskim rezom (2004.god i 2008.god). Unazad godinu dana pijem Logest tablete, pila sam ih i prije i super mi odgovaraju, napokon imam uredne menstruacije. Prije 2 dana sam bila kod ginekologa i na UZV mi se vidjela cista na janiku veličine 2,5 cm. Rekla mi je doktorica da je ne bih trebala imati budući da sam na Logestu, ali za sad mi je uzela pappa test i naručila me opet za 6 tjedana na kontrolu i ništa više. Sad samo čekam, ništa me ne boli i dobro se osjećam. Da li da odem drugom ginekologu ili da ipak čekam nalaz pape i novi uzv? Hvala!

Dejan Šakoronja, dr. med.

06.01.2011. 17:20

Poštovana, s obzirom na vašu dob, i uzimanje kontraceptiva te na veličinu i oblik ciste savjetujem vam da pričekate mjesec- dva te da se nakon toga javite na novi UZV neposredno nakon mentruacije.

vale877

17.01.2011. 14:25

Postovani
Pijem dabroston 3x1, za lijecenje endometrioze vec mjesec, a dr mi je rekao da pijem oko dva mjeseca bez prestanka, pa kad dodje menstruacija da prestanem desetak dana, pa opet da uzmem. Medjutim,menstruacija je dosla nakon mjesec, pa da li da nastavim uzimati? Koliko dugo se preporucuje dabroston piti bez prestanka? Pozdrav

Dejan Šakoronja, dr. med.

17.01.2011. 18:35

Poštovana, prestanite uzimati iste. U današnje vrijeme za liječenje endometrioze primjenjuje se vrlo uspješno kontinuirana kontracepcije bez pauza. To je puno bolja metoda i ponošljivija.

zabrinuta 1991

07.02.2011. 19:35

Danas sam bila kod ginekologa jer mi kasni mjesečnica nekih 30 dana.
Testovi za trudnoću su konstantno negativni.
Pri pregledu ginekolog mi je pronašao unilokolarnu cistu na lijevom jajniku "33*36 mm TVCD: avaskilarna tvorba bez detektabilnog protoka."
Dg; Aeonorrhoa, Cysis ovarii sin
Propisao mi je tableta za izazivanje mjesečnice Ultrogestan.
Kako taj ginekolog nije baš pričljiv odgovorite me da li imam razlog za zabrinutost? I da li je to opasno?
Unaprijed hvala

Dejan Šakoronja, dr. med.

07.02.2011. 22:30

Poštovana, radi se vjerovatno o folikularnoj cisti, vjerovatno zato što niste ovulirali pa se folikul pretvorio u cistu. Obično uz vodene ciste na jajniku kasni i menstruacija. Slažem se sa terapiju Vašeg liječnika. Time će se izazvati krvarenje, a vi ćete se nakon što Vam završi menstruacija javiti na UZV pregled da se vidi da li je cista prsnula. Ne mislim da se za sad trebate previše brinuti.

zabrinuta 1991

14.02.2011. 21:45

Poštovani

U subotu sam u 15 h popila posljednje dvije tableta Utrogestan ali menstruacija još ne dolazi.
Kako to?

Dejan Šakoronja, dr. med.

15.02.2011. 10:55

Poštovana, do menstruacije treba proći 7-10 dana od prestanka uzimanja obično.

slavsic

18.02.2011. 10:56

Postovani pre godinu ultrazvukom su mi otkrivene vodene ciste na jajnicima, ima ih desetak a najveca je 21 cm, doktor mi nije prepisao nikakvu terapiju, imam 42 godine i cetvero djece, zadnja trudnoca su blizanci i od tada imam mnogo tegoba sa ginekoloske strane, imam pojacanu maljavost lica i povremene jake bolove u donjem djelu trbuha koji dolaze pretezno nocu kada se smirim i zaspim,isla sam na mnoge pretrage ali pre ovih cista nije otkriveno nista drugo, zadnje dvije godine imam izostanke mjesecnice po 3 mjeseca i bolove u predjelu karlice,a pre tri godine sam operisala ranicu na grlicu maternice jer je doslo do promjene, sada sam u velikom strahu jer mi je mjesecnica izostala cetiri mjeseca a u zadnje dvije do tri nedjelje osjecam povremene napade vrucine,zanima me dali to sve dolazi zbog cista kakvo je vase misljenje i sta dalje da radim.Unaprijed zahvaljujem.

Dejan Šakoronja, dr. med.

18.02.2011. 22:40

Poštovana, mislili ste sigurno na cistu od 21 mm?
Savjetujem Vam da učinite spolne hormone( FSH, LH, prolaktin, E2, DHEAS, f-testosteron) da se vidi da lije uzrok Vaših smetnji policističnost jajnika( oligomenoreja, maljavost, bolovi, ispadanje kose) ili se radi o klimakteričnim tegobama.
Djelovati treba u ovisnosti što se naše hormonskom obradom.

slavsic

19.02.2011. 19:06

Postovani, kada su mi pronadene ciste uradeni su i hormonalni testovi gdje je ustanovljeno da nisam jos usla u klimakterij, posle nekoliko mjeseci su mi ponovo uradeni hormonalni testovi na DHEAS,LH i E2 i oni su bili u redu, pre par dana su mi opet ponovljeni testovi na klimakterij koji ce biti gotovi za par dana pa cemo da vidimo sta kazu,a imam i zakazano vrijeme kod ginekologa u maju, sto se tice oligomanije sve simptome koje ste naveli imam,takode i opadanje kose koja je jako suha u posljednjih par godina a i zadnjih godina imam problema sa gojaznoscu koje unatoc mnogim dijetama i vjezbama nikako da se rijesim a mnogo toga sam pokusala,pre zadnje trudnoce nisam imala vise od 60 kilograma, porodila sam se od sedam i pol mjeseci i vratila na istu kilazu da bi posle par mjeseci kilogrami poceli da rastu a sa njima i ostale tegobe.Dali vi mozete da mi date savjet koja bih pitanja mogla da postavim ginekologu ako se ponovo ustanovi da nisam usla u klimakterij.Zahvaljujem unaprijed na odgovoru.

Dejan Šakoronja, dr. med.

19.02.2011. 20:45

Poštovana, nakon što dobijete nalaze spolnih hormona uvidjet će se kao što sam rekao da li će se preći na hormonsko nadomjesno liječenje ili na hormonsku antiadrogenu kontracepciju. Vjerujte svom ginekologu, svakako će vam ordinirati najbolje za Vas.

mslm

23.02.2011. 23:55

Poštovani doktore,prije 3 mjeseca sam imala vodenu cistu na lijevom jajniku,nakon Provere dobila sam menstruaciju.Mjesec nakon toga sam dobila normalno na 28.dan ciklusa.Prošli mi je mjesec došla sa kašnjenjem od 5 dana. Drugi dan krvarenja sam počela piti Yaz,sada sam na 15.-oj crvenoj tableti,ali imam čudne simptome,sve kao da ću dobiti menstruaciju,bol u donjem dijelu leđa,malo u trbuhu,prsa su mi nabujala i bolna su na dodir.Pošto se muž i ja sada ne pazimo dok pijem pilule(svršava u mene) dali postoji mogućnost da sam trudna,jer imam još skoro 2 tjedna do iduće mjesečnice.?

Dejan Šakoronja, dr. med.

24.02.2011. 09:20

Poštovana, ne vjerujem u trudnoću uz redovito i pravilno uzimanje kontraceptiva.
Smetnje nastaju vjerovatno od kontraceptivnih pilula. Samo nastavite dalje uzimati i menstruaciju ćete dobiti na vrijeme.