Ginekologija i opstetricija


Da bi mogli slati poruke na forum trebate se prijaviti. Novi korisnici mogu se registrirati ovdje. Molimo vas da prije registracije pročitate Pravila za korištenje foruma.

Broj tema: 11465 | Broj poruka: 82784

anonymous

Ivo Balenović, dr. med.

Dom zdravlja KZŽ
Krapina, Mirka Crkvenca 1


pitanje za ginekologa


Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: ovdje

Autor Poruka

Dejan Šakoronja, dr. med.

11.04.2013. 17:05

Pretpostavljam da se vjerovatno radi o blažoj infekciji rodnice.
Probajte koristiti probiotike lokalno( Vivag, Lactogyn, linex lady)

sanidica

12.04.2013. 20:00

U redu, pocecu onda da pijem taj antibiotik iako ne znam ni ja zasto. A da li mi mozete reci cime je onda izazvana paraovarijalna cista? Meni ginekolog kaze da je mozda urodjena, i kad god ga pitam ne dobijem konkretan odgovor. Hvala !

Dejan Šakoronja, dr. med.

13.04.2013. 00:00

Odgovorio vam je.
Ima i drugih ginekologa. S obzirom na broj pitanja mislim da vaš ne razgovara s vama previše.pozdrav.

klementina

14.04.2013. 15:10

Poštovani doktore! Koje su posljedice kad se proguta sperma? Osim prenosivih bolesti,što se jos moze dogoditi?
Hvala unaprijed!

sara250

14.04.2013. 15:30

Poštovani,
prvo ču reći par podataka koje smatram da su bitni prije nego sto postavim pitanje. pijem kontracepcijske pilule logest već pola godine, zdravo se hranim, i nakon mnogo mjeseci mučenja s kandidom nemam je vise.
1. interesira me zasto vec 2 mjeseca imam bijeli isjedak, koji je njegov uzrok i kako ga se riješiti?
ne svrbi me, niti mi je crvena koza, nema nikakvih drugih simptoma osim tog bijelog iscetka koji mi mi traje cijeli mjesec?!
2. je li moguće da zbog kontracepcijskih pilula mi se menstruacija skratila sa 6 na 3-4 dana (tako kratko mi traje vec cca 3 mjeseca)

unaprijed hvala, pozdrav

Dejan Šakoronja, dr. med.

14.04.2013. 23:40

Klementina, ništa drugo i to je dovoljno.

Dejan Šakoronja, dr. med.

14.04.2013. 23:40

Poštovana, sara
1. iscjedak je možda takav od pilula koje uzimate.
Ako nije od toga moglo bi se raditi o bakterijskoj ili gljivičnoj vaginozi, te se mogu napraviti cervikalni brisevi.
2.Dakako da je od pilula. To je jedno od pozitivnih odrednica uzimanja kontraceptivnih pilula. Skraćene trajanja i intenziteta menstrualnog krvarenja.

edina2

16.04.2013. 14:45

Da li je normalno da osoba ima iscjedak svakodnevno? Bijel, nekada zuckast, bez svraba i neprijatnog mirisa, nekad gusci ali obicno je rastegljiv i vise rijedak i bude ga nakon uriniranja?

Dejan Šakoronja, dr. med.

16.04.2013. 20:45

Naravno da nije normalno. Svakako se javite na pregled .

samoti

26.04.2013. 14:35

Doktore, posto sam napravila pauzu mjesec dana te nisam pila diane 35 jer mi je ginekolog rekao da prestanem ( pila sam ih zbog akni ) nisam jos dobila. Inace sam dobijala 25og dok sam pila diane 35, pa me zanima kada da ocekujem menstruaciju jer bih nastavila sa pilulama. Prije mi je menstruacija varirala nekad na 33, 31 pa i 35 dana. Imala sam odnose, prvih pola minuta bez a onda bi nastavili sa kondomom i sve je bilo u redu, nije pukao, pa se nadam da nisam trudna. Pila sam i neke antibiotike, mozda ce i zbog toga kasniti, ali me zanima koliko najvise da cekam i sta da uradim ako nakon toga ne dodje menstruacija? Hvala unaprijed. Pozdrav !

Dejan Šakoronja, dr. med.

26.04.2013. 21:45

Poštovana, pričekajte još 7-10 dana.

korni1980

29.04.2013. 14:05

Dobar dan! Imala bih jedno pitanje. Prije 8 dana mi je završila menstruacija, a danas opet kao da započinje. Neko oskudno krvarenje roskaste ili smeđe boje (2 dana za sada), malo sluzavo, vrlo male količine i bez potrebe uloška. Mene zanima da li to može biti od controloca kojeg pijem zbog gerba. Pijem ga već neko vrijeme, ali do sada sam pila samo 1xdan od 20mg, do par dana unazad kad mi je doktor pripisao 2xdan od 20mg. Sad mene to zanima zato, jer u uputstvu controloca piše da bi moguća nuspojava bila krvarenje genitalija ili usta/usnica. Iako ne vjerujem da bi to moglo biti uzrok, čisto toliko da se uvjerim od strane stručnjaka. Hvala.

Dejan Šakoronja, dr. med.

29.04.2013. 23:00

Moguće je od lijeka. Ali svakako mislimda se radi vjerovatno o spoting krvarenju za vrijeme ovulacije. Ako je blago i ako prestane za pra dana nije nužan pregled.

Zainteresirana

29.04.2013. 23:00

Poštovani,
nakon zadnjih par spolnih odnosa primijetila sam peckanje iznutra i intenzivnije kod mokrenja, iscjedak nemam .Nedavno sam davala urin na kontrolu i krvnu sliku bilo je sve dobro budući da me zadnjih 2 tjedna peče kod mokrenja, dobila sam turu tableta i popila nakon toga se smirilo. Nije mi prvi puta jer imala sam već dosta upala i osjetljiva sam na baš sve, no uz to spušten mi mjehur iako nisam rađala. Ono što me uplašilo je jučerašnji odnos tokom kojeg sam osjetila jaku bol u ravnini pupka kao da me reže netko sa nožem i nenavlaženost zbog čega smo morali prekinuti odnos. Čak kasnije me zabolilo i sad kad sam u sjedečem položaju i stisnuti trbuh kao pika me oko pupka i pritisak. Takve boli nisam još imala, trbuh mi nadut, podrigujem više, žgaravica,povećan umor, slabina na tren i pojačano znojenje, stolica uredna ali pojačano mokrenje čak i noću. Menstruacije su mi uredne i zadnja je završila 18.04.Zadnji pregled kod ginekologa prošle godine u 7 mj. sve uredno i papa test dobar. Tip sam da ne jurim odmah doktoru pa evo da prvo pitam ovdje vas što bi to moglo bit? Unaprijed zahvaljujem happy

Dejan Šakoronja, dr. med.

30.04.2013. 10:55

Poštovana, bol oko pupka nema veze s ginekološkim problemima.
Savjetujem da se javite kolegi obiteljske medicine.

Zainteresirana

30.04.2013. 23:20

Ma i mislila sam da je tako, ali budući da je to bilo tokom spolnog odnosa pa eto da pitam. Ništa hvala vam, ja ću vidjet da li će se bol ponavljati i potražit mišljenje svoga doktora i ginekologa.

Dejan Šakoronja, dr. med.

01.05.2013. 09:55

Molim.

kejti8

01.05.2013. 18:05

Poštovani!
Imam 19godina i prije nekoliko dana sam pocela osjecati peckanje pri mokrenju i ucestalo mokrim.Jucer me uhvatila toliko jaka bol u području desnog jajnika da se jedva pomicem.Uz to sam još i prehladena i alergicna .Imam temperaturu i jako se znojim. Sinoc sam zvala hitnu i rekli su mi da popijem nešto za temperaturu i ketonal,te da ako se bol nastavi dodem na analizu mokrace i po antibiotike. A ,problem je još i tu što sam prije malo više od tjedan dana prestala piti antibiotike za infekcije Augmentin jer sam imala perikoronitis na umnjaku.Inace sam dosta osjetljiva i imam jako bolne mjesecnice, a nakon zadnjeg seksualnog odnosa s deckom imala sam toliko jake grceve u donjem dijelu trbuha da sam sat vremena ležala na leđima i nisam se mogla pomaknuti dok nisam popila ketonal.

Dejan Šakoronja, dr. med.

01.05.2013. 23:20

Poštovana, sutra se javite liječniku opće medicine. Navedeni lijek se ne daje kod upala mokraćnih puteva.

samoti

01.05.2013. 23:20

Cijenjeni doktore, dobila sam menstruaciju prije tri dana i nastavila sam piti diane 35. medjutim javio mi se problem, danas sam se tusirala , bila sam u pokretu, moguce i da sam se nahladila jer su mi noge uvijek hladne i prije nekih petnaest minuta sam osjetila nenormalan bol na lijevoj strani stomaka, od donjeg dijela se siri gore do ispod rebara i na ledja, ne mogu da disem koliko me boli. >Desni dio me ne boli a inace pored desnog jajnilka imam paraovarijalnu cistu , pomislila sam da nije zbog toga ali me boli samo lijevi dio. Sta da radim? Nedavno sam isla na pregled i bilo je sve ok osim te ciste.